Het grote TEST topic!!!

Hee Mieke, snap dat dat flink wat verwarring geeft bij je. Waarschijnlijk is de ene test toch gevoeliger dan de andere. Dus zolang je geen :twisted: :twisted: krijgt, ga er dan maar van uit dat je eerste test correct was! Een voorzichtige felicitatie dus! :thumbup: :dance:

dank je, maar ben toch nog voorzichtig om dat aan te nemen, eerst een duidelijke positieve test. eigenlijk waren wij niet eens bezig voor een kindje, maar is zeker welkom, mijne man wist ook dat ik niets gebruikte, word van al die voorbehoedsmiddellen zo ziek als ik weet niet wat.

groetjes mieke

Mieke ik zou gewoon morgen nog een keer testen, en ook hier alvast een heel voorzichtig gefeliciteerd :smiley:

over 2dagen kan ik testen whaaaa duurt zo lang als je moet wachten

had gisteren roze verlies en vandaag bruin verlies …ik hoop zodat ik geen ongi krijg maar ja is afwachten :pray:

@Ahysha wrote:

over 2dagen kan ik testen whaaaa duurt zo lang als je moet wachten

had gisteren roze verlies en vandaag bruin verlies …ik hoop zodat ik geen ongi krijg maar ja is afwachten :pray:

duim heel hard voor jou, hoop dat je mag testen en ook nog positief

Groetjes mieke

ohhh hey word weer spannend voor een paar dames!!

ladies ik duim me suf voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Voor mij kan er even gestopt worden met duimen meiden - zondagmiddag is mn ongi gestart. Balen, maar ik weet weer waar ik aan toe ben en dat is me ook wat waard. Heb al genoeg dingen aan me hoofd om me mee bezig te houden :mrgreen:

Op naar de nieuwe ronde, mn nieuwe NOD is 6 december, dus dat schiet alweer aardig op. Heb dit keer maar mijn gemiddelde cyclus aangehouden voor mn banner, ben niet van plan eigenlijk om nog eens zo’n voor mij lange cyclus van 36 dagen te doen :mrgreen:, dus nu ingesteld op 27 dagen.

balen 111, had nog zo gehoopt :hug:

hier nog altijd geen ongi te bekennen, hoop echt dat ik tegen de middag mag testen, mijn test komt via de post, van de morgen kon ik eens uitslapen, de kindjes waren gister bij mijn ouders blijven slapen, word ik om 7u wakker om naar het toilet te gaan :?

normaal kan ik vlot slapen als de kindjes er niet zijn tot zeker 8u30, nu dus 7u en moest er echt wel uit.

kan mijn nieuwschierigheid nu eigenlijk niet meer bedwingen :oops: , heb dit alleen bij mijn zwangerschappen gehad

Hopelijk is het voor jou snel middag dan en brengt meneer of mevrouw de postbode het testje langs :mrgreen:

de post is al geweest, geen testje :frowning: , ok dan maar wachten tot morgen he, kon ik vandaag toch maar eens weg (man heeft de auto mee), dan zou ik nogal naar de winkel vliegen denk ik :wall:

Is de post er bij jullie zo vroeg al :shock: Mogen ze hier dan weleens een voorbeeld aan nemen. Maar jammer dat de test er niet bijzat. Heb je dan niet zoiets van ik ga even naar de drogist/apotheek en haal daar een test? Zou ik denk ik wel hebben :lol:

oh lees nu dat als je de auto gehad had je dat dus wel gedaan had hahaha, maar is het niet op fietsafstand dan?

wil dat wel, maar heb de kleinste nu bij mij en heb geen auto en woon niet in de stad, moet zeker 10km te voet eer ik bij een winkel ben, dus nee nu even geen zin in, het weer ziet er ook niet zo goed uit. anders onmiddellijk, nog even geduld hebben zeg ik tegen mijzelf, maar het is verdomd moeilijk loop hier rond als een kip zonder kop :wall: , misschien dat mijne man wel een testje wil mee brengen, als die niet te laat terug is? ga gelijk even een sms sturen, meen dat hij vergadering had en dan wil hij niet gestoord worden :angel:

op de fiets gaat dat nog niet, de kleinste is 5 weken te vroeg geboren en heeft een beetje een achterstand met zitten en omrollen. dus niet te doen met haar. :frowning: , voor de rest is ze prima in orde

juist een sms terug gehad, hij brengt een testje mee, zat nog wel in de vergadering, maar kon het niet laten om zich even te exuseren en mij even te bellen of dat mijn ongi nog niet was doorgekomen, zei van nee en hij opgelucht, dus ikke blij, hij blij nu nog een positieve test en ons geluk kan niet meer stuk :slight_smile:

Mieke, spannend!!! :dance: :dance:

Hoelaat komt je man thuis? :mrgreen: :mrgreen:

111 balen meid… :hug: volgende ronde maar weer… :thumbup:

hij zou de kindjes van school halen, dus rond 15u45, maar ga pas testen als ze in bed liggen. van de avond heeft hij geen vergaderingen meer normaal gezien he, met hem weet je dat nooit.

vandaag opgestaan en kort daarna pijn aan de zijkant van mijn borsten en was ook een beetje misselijk, heb wat geeten en misselijkheid weg. maar zolang ik geen duidelijke positieve test in handen heb ga ik er van uit dat ik niet zwanger ben en dat mijn lichaam mij voor de gek houd.

wil wel zekerheid, als de test toch negatief en heb volgende week mijn ongi nog niet dan ga ik naar de dokter om bloed te laten trekken.

@111 wrote:

Voor mij kan er even gestopt worden met duimen meiden - zondagmiddag is mn ongi gestart. Balen, maar ik weet weer waar ik aan toe ben en dat is me ook wat waard. Heb al genoeg dingen aan me hoofd om me mee bezig te houden :mrgreen:

Op naar de nieuwe ronde, mn nieuwe NOD is 6 december, dus dat schiet alweer aardig op. Heb dit keer maar mijn gemiddelde cyclus aangehouden voor mn banner, ben niet van plan eigenlijk om nog eens zo’n voor mij lange cyclus van 36 dagen te doen :mrgreen:, dus nu ingesteld op 27 dagen.

Wat een teleurstelling 111. Maar net wat je zegt, je weet waar je aan toe bent. Zitten we komende maand vlak bij elkaar, mijn NOD is 1 december.

zou wel leuk zijn als het NOD blijft en ik positief kan testen. is nl ook de verjaardag van hubbie!

hier noggeen ongie te bekkennne aleen wat meer brui verlies maar ook weer net niet …het is afwachten en hoopen :pray:

voor de rest van dde meiden die nog moeten testen succes

en met de meiden die natuurlijk nog beezig zijn met klussen ook nog succes:-D

111 jammer meis, hopelijk de volgende ronde :hug:

Jouw nod in december ligt trouwens 1 dag voor die van mij :smiley: