Gefeliciteerd Flieniemama! Je wachten is beloond!! :dance:
@kantjeboord wrote:
San, ik dacht dat als je temp steeg je je ei dan al had gehad, dan hoef je toch niet meer te klussen? Of ga je er van uit dat je gewoon koorts had?
Mijn temp steeg al een week geleden(en was toen zeker een hele graad hoger).Na 2 dagen is hij gezakt naar een temp die ik vorige maanden had NA mijn ei.Maar het was pas dag 9 of 10. Kan best, want vorige maand had ik een cyclus van 25 dagen. Maar het gekke is dat zelfs toen mijn temp pas begon te stijgen na dag 14 of 15.
Nu zit ik inmiddels op dag 14, had net weer 37 grd, maar voel mij nog steeds niet lekker. Als ik de afgelopen dagen geen ziek gevoel had gehad zou ik denken dat het zwangerschapskwaaltjes zijn.
*ongelofelijke hoofdpijn, verstopping,misselijk, heel koud. Maar ja, die horen ook bij een lichte verhoging. Volop onzekerheid dus. :thumbdown:
wauwwww gefeliciteerd fienemama !!!
wat een duidelijke test :mrgreen:
voor de andere dames, succes :thumbup:
@kantjeboord wrote:
@Flieniemama wrote:Meiden, het afstand nemen heeft geholpen! Ik heb het uitgehouden tot vandaag en vanochtend getest…
En wat heb ik in mijn handen na het plassen?!
Dit:
Yeeeeh!! Gefeliciteerd meid! :thumbup: Dringt het al een beetje tot je door?
:dance:
Nee, eigenlijk nog niet!
Eerlijk gezegd ook voor een deel omdat de test erg vaag is, op de foto is hij veel helderder! Maar goed, het zal dus wel… Morgen misschien nog een test doen :oops:
Streep is streep hoor meis.
Maar ik kan mij jouw onzekerheid heel goed voorstellen.
Ik heb het ook al 2x mogen meemaken en ook bij de 1ste testen een vage streep gezien.
Flieniemama gefeliciteerd! En icl natuurlijk, en ben ik nog iemand vergeten? O ja, kusje74 ook gefeliciteerd! Tja, als je zo lang niet op kok kijkt, mis je een hoop!
Ik heb ook besloten om er niet meer zo mee bezig te zijn, dus ik lees wel mee, maar hou me even gedeist! :mrgreen:
Flieniemama gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: enne… das heel duidelijk een kruis hoor
Trying voor jou even een dikke :hug: :hug: :hug:
111 en? en? en?
Stiekem ook de duivels gearriveerd :hug:
Sproetje op naar de 2 streepjes :thumbup:
Meissie succes met temperaturen :thumbup:
San2001, kijk zo mag ik het horen, ziek maar toch aan de klus :mrgreen:
Hier gisteren ook de :twisted: :twisted: :twisted: gearriveerd. Wel jammer natuurlijk maar was ook pas ronde 2. Omdat ik van Nathalie ook in ronde 2 zwanger ben geworden was dit natuurlijk wel eventjes spannend. Maar ik bekijk het gewoon van de positieve kant: nu na het stoppen met de pil wel 2 keer een cyclus van 29 dagen dus dat loopt mooi gelijk. Is het ook wat makkelijker om uit te rekenen wanneer we gaan spelen :lol:
grappig he Nathalie dat je het toch vergelijkt met je andere keer.
Ik was met mijn eerste 2 kids allebei in 1x zwanger en dus was het nu heeeel spannend die 1ste maand. Nu ben ik een paar maanden verder en er toch alweer een stukje minder mee bezig. Waar ik nu wel mee bezig ben ik echt bekijken wanneer we het het beste kunnen doen omdat er anders weer een maand ‘verloren’ is. Dat had ik toen helemaaaal niet.
:lol: :lol: Nathalie is mijn dochter
Ik probeer me er niet teveel mee bezig te houden, ja hier kan ik er lekker even over kletsen, in het gewone dagelijkse leven richt ik me op andere dingen. Hoewel ook ik toch wel goed uitzoek wanneer de speelweek is.
@Marieke_5000 wrote:
:lol: :lol: Nathalie is mijn dochter
.
Oeps sorry :oops: :oops:
@san2001 wrote:
@Marieke_5000 wrote::lol: :lol: Nathalie is mijn dochter
.
Oeps sorry :oops: :oops:
:lol: :lol: :lol: :lol: zie daar de humor wel van in
Jajaja… Duidelijk kruis, maar op de foto 10x duidelijker dan irl…
Vriendin had nog een digi liggen die ik “mocht” doen en daar kwam dit uit:
Owja, de twijfel is nu weg… Maar dat was denk ik wel duidelijk he :dance: :dance: :dance: :dance:
hahaha ja nu is het helemaal duidelijk hoor flienie!!
GEFELICITEERD!!!
@Flieniemama wrote:
Jajaja… Duidelijk kruis, maar op de foto 10x duidelijker dan irl…
Is deze foto op de bank gemaakt???
Onze bank ziet er nl. (ook?) zo uit!! :mrgreen:
Lijkt mij nu toch wel heel duidelijk hè Flienie?
@Maris wrote:
@Flieniemama wrote:Jajaja… Duidelijk kruis, maar op de foto 10x duidelijker dan irl…
Is deze foto op de bank gemaakt???
Onze bank ziet er nl. (ook?) zo uit!! :mrgreen:
Yup, dat is inderdaad de bank!
Hahahaha Flieniemama nou duidelijker kan niet zou ik zo zeggen :dance: :dance:
111, waar ben je?? We zijn zo benieuwd!!! :think:
hier nog ééntje die dat overtijd is, 1 heel licht positieve test gehad gister van een goedkoop merk en 1 negatieve test van predictor, dus even helemaal in de war, morgen of donderdag nog eens testen.