Het grote TEST topic!!!

Kusje,

Die Chinees stond ook verbaasd…voor het eerst volgens hem kon hij geen duidelijkheid geven. Ik heb blijkbaar een aantal lichamelijke kenmerken waaraan hij kan zien dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar er missen er ook een aantal (bijv kracht van hartslag in mn polsen - in mn rechter is ie veel sterker dan normaal maar in mn linker is ie net zo zwak als anders). Hij wist het dus niet! :think:

En ik ook nog steeds niet…geen ongi nog steeds en mn klachten - vooral misselijkheid en neiging tot braken - blijven. Krampen in mn buik zijn gelukkig bijna weg of lang niet meer zo veel per dag. Wel super emo, barstte gisteren in de auto op weg naar huis zomaar in snikken uit, zonder enige aanleiding.

:eh: Ga zondag dus maar weer testen als mn ongi er nog niet is…

he meiden, hier misselijkheid vandaag en ook mijn (.)(.) beginnen pijn te doen (doen ze ook altijd voor ongi). Vind het echt spannend worden… :shifty:

Stiekem, spannend inderdaad!

Hier vanmorgen een negatieve test, dus tot nu toe doet mijn lichaam keurig wat het moet doen. Nu over twee weken maar weer hopen op TWEE streepjes :dance:

Hier zijn de :evil: gearriveerd… :?

Ik schrijf hier even niet meer mee, meiden. Misschien aankomende maand??

@Stiekem wrote:

:hug: :hug: :-*

111…spannend!!! Ik hou het forum morgen goed in de gaten!! :mrgreen: :mrgreen:

Stiekem, klote zeg!

111, morgen testen?

Zekers Vlieg, en dit keer op de goede manier :wall: :wall:

Kom er net achter via mn maandtopic-maatjes dat ik al twee keer fout heb getest. Wat ben ik ook een ei, zie hier wat ik bedoel:

:shock: OMG!!! :wall: :wall: :wall: :wall:

@Marlous79 wrote:

Ik gebruik een digitale CB, tot nu toe in de straal gehouden maar nu in een plastic bekertje opgevangen, da’s toch makkelijker. Heb ik alleen de gebruiksaanwijziging niet goed gelezen…je moet het 5-7 seconden in de straal houden maar 15 !!! seconden in een bekertje.

mijn twee tests heb ik ook maar steeds 5 seconden in het bekertje gehouden… Wat ben ik ook een ei!

Heb gelukkig nog een test liggen, morgenochtend dus maar meteen testen en dit keer goed :wall:

Ik voel me zoooo stom joh…maar nog steeds geen ongi, dus nu toch echt maar hopen op een positieve test :wink:

Hahahaha ik twijfel ook wel eens, als je verschillende testen gebruikt weer je het op een gegeven moment ook niet meer haha.

Succes morgen!

@Stiekem wrote:

He, toch nog, da’s balen! Nou tot over een maand dan maar weer. :hug:

Meiden, het afstand nemen heeft geholpen! Ik heb het uitgehouden tot vandaag en vanochtend getest…

En wat heb ik in mijn handen na het plassen?!

Dit:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd!! :thumbup:

Op naar de juli mama’s :inlove:

Flieneimama, gefeliciteerd!!! We lopen precies gelijk! :mrgreen: :mrgreen:

en? 111?? Al getest??

Wow, Flieniemama gefeliciteerd meid!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

ja weer een zwangere!!

FLIENIEMAMA GEFELICITEERD!!!

hier druk aan het temperaturen en klussen en ik moet zeggen het temperaturen valt mij heel erg mee.

ik heb voorlopig dus ook nog geen test moment dus ik lees wel maar reageer niet altijd hoor!

als voor mij de spannende tijden weer zijn aangebroken laat ik weer van mij horen!

kus :-*

Gefeliciteerd!

111 , weet je al iets?

@Flieniemama wrote:

Meiden, het afstand nemen heeft geholpen! Ik heb het uitgehouden tot vandaag en vanochtend getest…

En wat heb ik in mijn handen na het plassen?!

Dit:

Yeeeeh!! Gefeliciteerd meid! :thumbup: Dringt het al een beetje tot je door?

:dance:

Flieniemama,

yes yes yes, toppie meid.

Hier kan ik al dagen niets aan mijn temperatuurcurve aflezen.

Midden van de week flinke verhoging gehad en nu nog steeds hoger dan normaal. Ongeveer zo hoog als na mijn ei.

Zou kunnen met zo’n korte maand(25) als de vorige, maar zelfs toen had ik nog een lage en werd hij pas vanaf dag 15 hoger.(beetje vreemd, dus met mijn half zieker kop zijn wij toch maar aan de klus)

San, ik dacht dat als je temp steeg je je ei dan al had gehad, dan hoef je toch niet meer te klussen? Of ga je er van uit dat je gewoon koorts had?