Ach wat sneu zo’n klein pasgeboren kindje met longontsteking :hug:
Mom2be :hug:
@Beppie wrote:
Dames… ik mag verhuizen :shifty:
Het was kort maar krachtig…
Sterkte voor iedereen!! :-*
Beppie, gefeliciteerd!! Kwam het toch nog onverwachts bij jou? :dance:
Beppie: GEFELICITEERD meid, wat heerlijk voor je!!! :dance:
Ik heb toch maar een zwangerschaps banner aangemaakt… geen bruinverlies meer en klachtjes nemen toe :roll:
Mijn eerste echo heb ik op 17 november… dat wordt een lange anderhalve week
Oooh en Ruth… deze toch maar in Sp zkh laten doen. :mrgreen: Mocht het toch alsnog fout gaan, dan gaan we naar de VU :mrgreen:
lieve dames
ik neem even afscheid hier vind het allemaal wel even goed
als er wat is of wilt weten mag je me altijd een pb sturen hoor
succes dames :-*
Roosje ik snap het hoor! Hoop je toch snel weer ergens terug te zien met positief nieuws! Vooralsnog een dikke :hug: voor jou!
ICL: heel :thumbup: van je meid! Ik weet hoe lang het wachten is… hopelijk heb je een goede echo!!!
Roosjë: :hug:
Roosje, heel veel sterkte… (ik leef met je mee, want ik weet hoe je je moet voelen :hug: )
Hopelijk horen we heel gauw dat je zwanger bent en dan :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: en we voor een goede gezonde zwangerschap voor je.
:-*
ICL,
dat is op mijn verjaardag :dance:
Móet wel goed gaan dan hè…
Ik ga trouwens morgen testen.
En nu maar hopen dat ie negatief is :shifty:
Dan kan ik over een week of twee weer heel hard gaan hopen voor een POSITIEVE test
Sproetje, ik geloof dat ik je nu even niet meer helemaal volg…??? :think: :think:
Ha ha… sorry hoor.
Veel meiden kom ik ook in andere topics tegen vandaar dat dit natuurlijk een beetje raar overkomt voor de rest.
Ik heb 18 oktober een miskraam gehad en we zijn er gelijk weer voor gegaan. Ik ben alleen bang dat als ik over een tijdje positief zou mogen testen dat ik dan niet weet of er nog hcg wordt gemeten van de vorige zwangerschap of van een nieuwe.
Ik heb het advies gekregen om toch een test te doen om te kijken of het hcg van de vorige zw. uit mijn lichaam is. En dat ga ik dus morgen doen :?
ICl, spannend ik ga duimen dat alles goed gaat!! :thumbup: :thumbdown:
Sproetje, klinkt raar maar hopelijk is hij nu vet negatief en straks over 2 weken VET POSITIEF :inlove:
Hier weinig te melden, in afwachting van mijn ei die waarschijnlijk ergens volgende week gaat komen…
Aha, nu snap ik het!
@Smurf78 wrote:
ICl, spannend ik ga duimen dat alles goed gaat!! :thumbup: :thumbdown:
Sproetje, klinkt raar maar hopelijk is hij nu vet negatief en straks over 2 weken VET POSITIEF :inlove:
Hier weinig te melden, in afwachting van mijn ei die waarschijnlijk ergens volgende week gaat komen…
Smurf dan natuurlijk wel nog een duimpje omhoog erbij heh :mrgreen:
Sproetje, ik ga zo voor je
En Smurf… laat de eitjes maar komen en geef hubbie het commando om goed te mikken :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: . Bij jou moet het nou eindelijk eens goed gaan. :hug:
Roosje ik snap je wel hoor :hug: en ik hoop je hier heel snel terug te zien met goed nieuws :-*
Sproetje nou op naar die negatieve test dan :mrgreen:
Smurf hopelijk komt dat ei volgende week
Ik denk dat mijn ongi er netjes dit weekend aan gaat komen.
Maar is het normaal dat je als je zonder pil ongesteld wordt je boobs veel meer voelt? Dat had ik dus met de pil zo goed als niet. En opgezet lijken ze ook wel :shock: en het is al zo weinig :lol: :lol: :lol: :mrgreen:
Ja hoor, ik heb iedere maand last van mijn boobs! ( en slik dus al jaren geen pil)
Mooi, weet ik dat ook weer :lol: nu op de duiveltjes wachten dit weekend.
Hey meiden… mijn NOD is maandag… Vorige maand heb ik weer een mk gehad (zie mijn onderschrift). We hebben het deze maand wel weer geprobeerd, maar ik heb 2 dagen na mijn mk een hersenschudding opgelopen, dus ik ben er niet heel veel mee bezig geweest. Ik heb verder geen kwaaltjes, alleen pijnlijk (o)(o) sinds vandaag, maar ja, dat heb ik ook als ik ongi moet worden, alleen meestal iets eerder, een week voor mijn NOD. Toen ik de laatste x zwanger was had ik het ook later. :think: Moe ben ik ook, maar ja, halló, hersenschudding! Ach ja… we zien het wel…
Hoi Trying,
Hoop voor je dat het snel weer raak zal zijn voor je!