Het grote TEST topic!!!

Hele dikke digihug voor Roosje

:hug: :hug: :hug: :hug:

Even een kopietje van mijn post in een ander topic:

Hier is trouwens de onzekerheid weer enorm toegeslagen…

m’n liezen en boobs blijven maar pijn doen en het lijkt wel of m’n boobs weer steeds meer pijn gaan doen :shock:. Omdat ik dat wel raar vond (je gaat er vanuit dat als er sprake is van een MK, dat je klachten minder worden). Nou ja… maar ff naar KV gelopen :shifty:. Was de CB digi afgelopen dinsdag heel erg negatief (en echt geen enkele test streep op het stripje heh, alleen een controle streep)… was de test van KV…vandaag weer positief en niet met ochtendurine… morgen naar de HA dus… ik wil volgende week direct een echo… kan niet echt goed met die onzekerheid omgaan :?

Roosje ik wist niet dat je menstruatie door die injecties nooit wegblijft, sorry :oops:

Misschien heeft je lichaam inderdaad wat tijd nodig meis. Hopelijk is het volgende ronde raak voor je. Ik ga er in ieder geval heel hard voor duimen :-*

Ingrid nu weer positief?? Groot gelijk hoor dat je morgen naar de ha gaat. Deze onzekerheid is niet goed voor je.

maakt niet uit hoor het zal niet weg blijven tenminste komt bijna niet voor ik heb het nu wel door me miskraam denkt me arts

dus domme pech :cry:

getsie roosje, da’s nou flink balen (en da’s een understatement)

Een dikke :hug: voor jou!

Wat gaan ze nu doen om de :twisted: op te wekken?

Roosje: :hug: :hug:

icl ik kijk het denk ik nog een week aan en dan mag ik primolut nemen als de :evil: er nog niet zijn

die wekt het dan op is een kuur van 10 dagen 3 x daags het kan nu wel heel lang weg blijven door me pco maar ik wil niet te lang meer wachten daarna mag ik ook beginnen met andere meidcijnen puregon pen die injecteer ik dan erg spannend

Echt een K situatie. Hoop voor je dat snel de :twisted: komen, hoe dubbel dat ook is… :hug:

Hier zijn de toch die verrekte :evil: :evil: :evil: gekomen… :frowning: :frowning:

Ik wil jullie allemaal succes wensen en hopen dat het raak is/blijft! :thumbup:

Ik meld me over een tijdje wel weer. Nu m’n banner weer verzetten, en uitgaan van een cyclus van 32 dagen :roll:

Liefs, Mom2b…

Roosje, wat balen :frowning:

Ik heb je het volgens mij al eerder gevraagd, maar ik weet niet of je toevallig geantwoord had.

Je hebt PCO? Dus jij had ook hele lange cyclussen?

Had je wel eitjes?

En hoe hebben ze dat ontdekt? Na hoelang proberen?

Sterkte hoor meis!

@vliegje wrote:

Roosje, wat balen :frowning:

Ik heb je het volgens mij al eerder gevraagd, maar ik weet niet of je toevallig geantwoord had.

Je hebt PCO? Dus jij had ook hele lange cyclussen?

Had je wel eitjes?

En hoe hebben ze dat ontdekt? Na hoelang proberen?

Sterkte hoor meis!

je mag me alles vragen hoor na een jaar zelf proberen (9 mnd zelfs) werd ik doorverwezen naar de fertilitietsarts ik werd maar niet ongi uit mezelf en was zo 13 weken niet ongi

er werd een echo gemaakt en daar was aan te zien dat ik dus pco heb ik krijg wel eitjes maar niet voldoende en ze groeien ook niet goed waardoor ik dus ook niet zelf een eisprong krijg

daarvoor krijg ik clomid en follikelmetingen met pco heb je zeg maar een kralenkrans van eitjes je kan het wel eens googlelen! wie weet herken je je erin

als je vragen hebt stel ze gerust hoor

Mom2b: wat balen meis… :hug:

@roosje83 wrote:

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: negatief de bloedtest

Ooohh, wat jammer! En nu dan? Want je ben neem ik aan ook nog niet ongesteld. Rekenen ze dit als een superlange cyclus?

@ICL wrote:

Even een kopietje van mijn post in een ander topic:

Hier is trouwens de onzekerheid weer enorm toegeslagen…

m’n liezen en boobs blijven maar pijn doen en het lijkt wel of m’n boobs weer steeds meer pijn gaan doen :shock:. Omdat ik dat wel raar vond (je gaat er vanuit dat als er sprake is van een MK, dat je klachten minder worden). Nou ja… maar ff naar KV gelopen :shifty:. Was de CB digi afgelopen dinsdag heel erg negatief (en echt geen enkele test streep op het stripje heh, alleen een controle streep)… was de test van KV…vandaag weer positief en niet met ochtendurine… morgen naar de HA dus… ik wil volgende week direct een echo… kan niet echt goed met die onzekerheid omgaan :?

ICL, dat is dan natuurlijk wel vreemd! Misschien waren er 2 vruchtjes en ben je er nu één verloren??

Snap heel goed dat je nu graag een echo wilt om te weten hoe of wat. :hug:

@Mom2b wrote:

Hier zijn de toch die verrekte :evil: :evil: :evil: gekomen… :frowning: :frowning:

Ik wil jullie allemaal succes wensen en hopen dat het raak is/blijft! :thumbup:

Ik meld me over een tijdje wel weer. Nu m’n banner weer verzetten, en uitgaan van een cyclus van 32 dagen :roll:

Liefs, Mom2b…

Mom2B, ook voor jou een dikke :hug: .

Potverdikkie, het lijkt wel omdat we het zo graag willen de hele boel ophouden! En daardoor allemaal wat onregelmatig en “overtijd” ongesteld worden. :frowning: :x

Dames… ik mag verhuizen :shifty:

Het was kort maar krachtig…

Sterkte voor iedereen!! :-*

Mom2b en Roosje; wat balen zeg.

Roosje hoop dat het nu dan wel door gaat zetten hoe raar dat ook klinkt.

ICL; je houd ons (en vooral jezelf) wel in spanning zeg. Hoop dat je snel een echo kan krijgen. Hoop zo voor je dat het goed zit.

BEPPIE: GEFELICITEERD!!!

Mijn vriendin is vandaag bevallen van een zoon, TIM. Helaas niet helemaal gezond aangezien hij een longontsteking heeft. Hij ligt nu met allemaal slangetjes in de couveuse en moet minimaal een week in het zh blijven.

Jeetje zonnetje… wat naar: net geboren en direct een longontsteking. Hebben ze enig idee hoe dat kan?

Volgens mij weten ze dat nog niet.

Ik heb haar nog niet gesproken en mijn vriend heeft haar vriend wel gesproken, maar hij weet ook niet alles.

Hoop iig dat het snel goed gaat en dat hij na een week naar huis mag.

bedankt voor je uitleg Roosje. Mijn 1e cyclus was 54 dagen, zonder ei waarschijnlijk.

Daarna 56 dagen, met ei. En nu zit ik nog te wachten op mijn ei, dag 46 geloof ik :frowning:

Had dit vroeger al dus ben er ook wel bang voor ja…