Het grote TEST topic!!!

Roosje ik ga morgen ook heel hard voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hoelaat moet je er precies zijn?

spannend roosje!! :pray:

Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties!! :smiley:

Weet een van jullie of ik echt meer kans heb op een tweeling als mijn hcg waarde nu al hoog is?? Ik heb 4 dagen voor NOD een enrome posi test gehad…zegt dat wat?? Het test streepje was even felpaars als de controlestreep… :shock:

Amy, ik zou wel willen maar ik heb nog zo’n oud toestel wat je nog net niet aan moet zwengelen… :oops: :oops: of zijn er nog andere trucjes?? Ja, ik kan trouwens een foto maken van het ding. en als de foto’s ontwikkeld zijn kan ik hem scannen ofzo toch?? mmm… :?

@kusje74 wrote:

spannend roosje!! :pray:

Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties!! :smiley:

Weet een van jullie of ik echt meer kans heb op een tweeling als mijn hcg waarde nu al hoog is?? Ik heb 4 dagen voor NOD een enrome posi test gehad…zegt dat wat?? Het test streepje was even felpaars als de controlestreep… :shock:

Denk niet dat je er echt iets zinnigs over kan zeggen hoor! Toch geduld tot de echo! :mrgreen:

ik moet 9 uur bloedprikken en kan tussen half 3 en 3 uur bellen :pray: :inlove:

Kusje; gefeliciteerd!!!

Ik zou niet weten of je dan meer kans hebt op een meerling.

Roosje veel succes morgen, ik zal aan je denken.

Kusje; tegenwoordig zijn de digitale camera’s niet zo duur meer hoor. Het is echt super handig en helemaal als je over 9 maanden jullie wonder hebt dan blijf je foto’s schieten, hihihihi.

Kusje, gefeliciteerd! Hoeveelste ronde was je nu?

Roosje, succes meis!

Vliegje,dit was mijn 3e ronde na de mk. Nog heel snel gegaan! Had ik niet verwacht want bij m’n vorige zwangerschappen heeft het telkens 9 maanden geduurd (op die vande mk na dan,dat was in de 2e ronde raak) en dan nu zo snel! bedankt voor de felicitaties hoor! :smiley:

Zonnetje, we gaan binnenkort zeker een digitale camera halen,tot nu toe is het er nog niet echt van gekomen,maar het lijkt me een stuk handiger als met die stomme fotorolletjes! :oops:

Kusje, ik heb je nog niet eens gefeliciteerd… :oops:

Bij deze dus: GEFELICITEERD!!! :dance:

Heb je wel een gewone menstruatie gehad de vorige keer?? Zou zomaar kunnen dat je misschien daarom al positief testte??

En zo ja, dan weet ik niet of je zo’n supertest kan hebben van een twin :think:

Ik kan het eens navragen op mijn werk morgen, ben ook wel nieuwschierig :wink:

Bij een meerling, heb je ook meer hCG. Hoe meer hCG, hoe donkerder de test… en kan je ook eerder positief testen :think:

Kusje, gefeliciteerd meid!!!

Hier nog niet echt positief nieuws: wel getest maar negatief…MAAR nog altijd geen ongi, dus we blijven hopen en eerlijk gezegd ben ik er elke dag zonder ongi meer van overtuigd dat het raak is. Mn klachtjes nemen ook toe en ik ben nog nooit zolang overtijd geweest.

Morgen mag ik weer naar acupunctuur, eens kijken wat die chinees te vertellen heeft ;). Twee weken geleden zei hij al dat de kans groot is dat mn ongi zou uitblijven…dus wie weet.

Mocht ik komende dagen niet ongesteld worden (ga er maar helemaal vanuit dat dit zo zal zijn), dan ga ik zondag testen denk ik. Zelfs bij mijn langste cyclus van 30 dagen zou ik dan toch wel positief moeten kunnen testen denk ik.

Nog effe doorduimen voor mij dames!

111 ik duim met je mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Roosje is nu in het zh, bloed aan het prikken. Hoop zo dat ze nu duidelijkheid krijgt :pray:

111: :pray: :pray: :pray:

Klinkt erg veelbelovend meid.

Ik hoop het echt voor je :-*

Helaas… wij gaan naar de volgende ronde… dus vrijdag naar het ziekenhuis voor echo en bloedprikken… IUI komt steeds dichterbij, eng!!!

bedankt 111! En, wat heeft de chinees gezegd?? :mrgreen:

Hopen op een posi test een dezer dagen he!!

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: negatief de bloedtest

Ach Roosje :hug: maar wist je dat heel diep van binnen niet ook al omdat al die testen negatief waren? Maar desondanks is het flink balen voor je :hug:

En Pinkie ook naar de volgende ronde :hug:

Roosje wat balen!! :hug:

Hier is het heel raar… gisteren een negatieve test en buikpijn. En wat bloes na het vrijen maar het zet niet door. Ik weet toch zeker dat ik niet zwanger ben, maar die verrekte hoop…

Pinkie en Roosje… :hug: :hug:

Pinkie…misschien over 2 dagen nog eens testen??

Marieke_5000 wrote:
Ach Roosje :hug: maar wist je dat heel diep van binnen niet ook al omdat al die testen negatief waren? Maar desondanks is het flink balen voor je :hug:

En Pinkie ook naar de volgende ronde :hug:
[/quote

nee dat wist ik zeker niet doordat ik in de medische molen zit blijft mijn ongi eigenlijks niet weg na de pregnyl injectie komt vaak alleen maar eerder tsja het is weer een klap die verwerkt moet worden me lichaam was er nog niet aan toe na de miskraam