Het grote TEST topic!!!

zoo stiekem, hopen maar dan :thumbup: :thumbup:

Dat het voor jou maar snel zondag mag zijn

peg :cry:

@Amy82 wrote:

peg :cry:

Ja, echt weer balen man. :cry: :cry:

Wat ik vanmogen vroeg nou weer had?? Gisteren dus ongesteld geworden, voor de nacht een nachtverbandje in gedaan moest ik vanmorgen hoesten, leek wel of er een kinderkoppie doorheen kwam, een hele guts bloed! Door alles heen natuurlijk, getverdemme, wist niet hoe snel ik in de badkamer moest komen. (Lekker met je slaperige kop)

Gedouched en weer in bed gekropen. 2 uur later weer hetzelfde, toen ik onder de douche stond nog een keer zo’n golf, het spetterde echt alle kanten op. :shock: zo heftig heb ik het nog nooit meegemaakt. :hand: :think:

Nou ja, misschien is de boel nu gelijk opgeruimd? :think:

Gelukkig vrij vandaag.

Wow dat is heftig zeg!!!

Hoop dat je nu wel in 1 keer alles kwijt bent. Ik moet zeggen dat ik dat ook weleens heb hoor als ik ga plassen ofzo, maar het is zeker vervelend.

Jeetje, dat is heftig!!! :shock:

En ook een beetje vies…

Als ik vorige week maandag mijn ei heb gehad, heeft het nog niet zoveel zin om nu al te gaan testen… test is dan nog negatief! :wink:

Mag ik even inbreken? :mrgreen: stiekum, ik heb 4 dagen voor NOD een knalpositieve test gedaan, gewoon eentje van het kruidvat notabene, dusss… proberen? :mrgreen: :mrgreen:

dank je wel dames :-*

@kusje74 wrote:

Mag ik even inbreken? :mrgreen: stiekum, ik heb 4 dagen voor NOD een knalpositieve test gedaan, gewoon eentje van het kruidvat notabene, dusss… proberen? :mrgreen: :mrgreen:

kusje74, het zou dan kunnen, dat jij je mag voorbereiden op een meerling (hoeft niet, maar kans is wel aanwezig :mrgreen: )

Kusje, weet je dan wel heeeeel zeker wanneer je je ei hebt gehad, want misschien heb je je ei dan toch wel eerder gehad dan gedacht… :wink:

ICL, echt??.. :shifty: :shifty:

Stiekum, ik heb op dag 13 m’n ei gevoeld (ik voel m altijd heel goed) en heb altijd een cyclus van 29 dagen. Dus ik heb m idd 1 dag eerder gehad dan ‘normaal’ maar heb altijd wel voor NOD (vage) posi testen gehad,alleen deze was wel heel knal! :mrgreen:

Ik zal voor jullie heel hard :pray: :pray: :pray:

Van harte gefeliciteerd kusje74!!!

Wat een goed nieuws!!!

:dance: :dance: :dance: :dance:

gefelciteerd :dance:

Kusje74 gefeliciteerd :dance:

morgen om deze tijd weet ik de uitslag :? :?

succes roosje :pray:

@ICL wrote:

succes roosje :pray:

dank je wel

@kusje74 wrote:

fotoooooooooooo! ben wel benieuwd hoe knalpositief hij was :mrgreen:

gefeliciteerd trouwens!!

Kusje, lees er zo overheen, maar gefeliciteerd!! :dance: :dance: :dance:

@roosje83 wrote:

morgen om deze tijd weet ik de uitslag :? :?

Zal duimen voor je! :thumbup: :thumbup: :thumbup: