:hug: :hug: :hug: voor jouw meissie
Ohh ICL :hug: grrr die kl*te :evil: :evil: , ik zou willen zeggen hou moed, maar dat zou er bij mij ook niet in gaan…
Nee, na zoveel teleurstellingen zou ik het denk ik ook haast niet meer op kunnen brengen om het positief op te pakken.
Heb echt met je te doen meid. :hug:
:hug: :hug: :hug: Oh ICL wat balen…
Nee hoor ICL, het mag gewoon niet misgaan. :hug: Wat voel je dan dat je het gevoel hebt dat het misgaat?
marieke, wat top dat jij iedereen even langs gaat.
Netjes hoor, ik ben nooit zo, :roll: maar leef met iedereen mee.
Kantjeboord, balen meid :hug: :hug:
Mom2B vreemd hoor, hoop dat je binnen een aantal dagen meer zekerheid zal hebben.
Flieniemama, groot gelijk heb je, tot het weekend dan maar en hopen dat je terug komt met positief nieuws.
Roosje; het is nu toch echt afwachten tot donderdag :hug:
ICL; ook hier hele dikke :hug: :hug: meid. Weet echt niet wat ik moet zeggen.
Heb het gevoel dat de :twisted: gaan komen. Heb last van mijn buik en ben zwaar chago.
Marieke lief dat je naar mijn vriendin vraagt, maar nee ze is nog steeds niet bevallen. Morgen is ze een week over tijd.
Weet het verder even niet meer.
Zonnetje01: ik was van het weekend ook echt bloedchagerijnig, hubbie moest het zwaar ontgelden :mrgreen: … Dacht ook door de :evil: , maar goed, dat is het (nog) niet.
Af en toe moet dat best kunnen :mrgreen:
@zonnetje ja helaas er zit weinig anders op he dan wachten heb er geen goed gevoel over weet het gewoon echt niet meer al zolang bezig breekt me soms wel eens even op
Dank jullie wel voor de lieve reacties!
Heel veel sterkte, ICL, 111, wat een verhalen…
Veel succes iedereen nogmaals! Dat jullie dromen maar uit mogen komen.
Doeg!!! Tot ooit!!!
Roosje; kan me voorstellen dat het je allemaal te veel wordt.
Het geluk mag weleens aan jullie kant staan!!!
Mom2b; hier is verder ook nog niks te zien. Vriendlief moet het idd ook ontgelden, maar ja, hij zegt dan heel de tijd zo van ja…ja…ja, hihihihi.
Het geluk mag weleens aan jullie kant staan!!!
dank je wel :lol: tis jullie allemaal gegund hoor!
ik ga nu maar lekker slapen :zzz: :zzz: weltrusten iedereen
Roosje, ik zie dat je PCOS hebt… ik ben soms bang dat ik dat ook heb.
Zeer lange cyclussen namelijk…
Alleen lees ik PCOS ook veel i.c.m. overgewicht, wat ik niet heb.
Wat houdt het precies in en waneer heb je PCOS?
ik heb wel overgewicht maar dat is niet de grootste oorzaak ze komen achter pco met een inwendige echo dan heb je een hele kralenketting van eitjes achter elkaar aan in je baarmoeder waardoor je niet zelfstandig je ei krijgt!
ik had er eens naar gevraagd om een inwendige echo zo kan je wel blijven doorgaan met tempen en testen maar dan weet je het zeker want dan kan je heeeeeeeeeel lang wachten voordat je zelf een ei krijgt!
Goedemorgen,
san2001 dankjewel voor het complimentje :-* ach zo ben ik nu eenmaal, probeer dan eventjes iedereen persoonlijk te benaderen
roosje niet meer dan logisch meid dat het je afentoe eventjes teveel wordt. Hopelijk heb je goed geslapen vannacht.
Ingrid ach meis, weer een droom in duigen :hug:
Hier prima geslapen :thumbup: , nog steeds misselijk :? en Obama is president
Nathalie gaat vanmiddag naar de psz dus dan eventjes tijd voor mezelf . Afgelopen maandag was ze er voor het eerst en dat is zo goed gegaan gelukkig, ze wilde zelfs niet meer mee naar huis :shock: :lol:
Mijn gevoel was helaas goed.
Ben net ongi geworden.
Even deze teleurstelling verwerken en dan weer vol goeie moed door naar ronde 8.
Marieke; wat fijn dat Nathalie het naar haar zin heeft op de psz :thumbup:
Zonnetje dat is balen :hug:
@roosje83 wrote:
@zonnetje ja helaas er zit weinig anders op he dan wachten heb er geen goed gevoel over weet het gewoon echt niet meer al zolang bezig breekt me soms wel eens even op
he roosje niet de moed laten hangen hoor!!!
wij zijn 4 jaar bezig geweest en nu toch mooi 8 weken zwanger!!
wel doorzetten hoor meid.
:hug: :hug:
zomervlinder
wij zijn 4 jaar bezig geweest en nu toch mooi 8 weken zwanger!!
Kijk dit zijn de dingen die we zo graag zien :thumbup:
Bleehhh, ben ziekig… hoofd vol met watten, snotneus, vannacht koorts gehad.
Ik bedacht me vanmorgen dat ik ook ziek was toen ik zwanger was van Kyan en ook voordat ik positief teste van mijn miskraam…
Ben benieuwd wat ik zie op de test zondag…
Stiekem spannend hoor, dat je nog zolang kan wachten met testen:thumbup: