Het grote TEST topic!!!

Hè bah, 111. Het gaat wel heel erg snel dan :hug: :hug: :hug:

Hoe erg moet het dan eigenlijk zijn voordat hij naar een hospice gaat?

Het lijkt me erg moeilijk als hij niet meer kan lopen.

Hoop dat je hem van de week nog positief nieuws kan brengen.

Nogmaals een dikke :hug: :hug:

Lief, dank je wel. Doet me heel erg goed, zit er een beetje doorheen :oops:

Gelukkig ben ik zo’n ruime 3 weken bijzonder emo, kan janken om niets dus dat helpt wel om alle stress mn lijf uit te krijgen. Jammer alleen dat je er zo moe van wordt, hahaha.

Yep, 't is zwaar en het wordt alleen nog maar zwaarder: papa heeft eind juni te horen gekregen dat hij ongeneeslijk ziek is - darmkanker met veel uitzaaiingen in zijn longen. Niets meer aan te doen en het gaat dus heel hard achteruit. Vooruitzicht was in juni max 6 maanden, en zoals het nu gaat haalt hij zo goed als zeker de Kerst inderdaad niet meer. Afgelopen week is het wederom heel hard achteruit gegaan en als het zo doorzet kan het maar zo zijn dat hij er komende maand niet meer zal zijn. Zijn bed staat inmiddels in de woonkamer en de hulp die hij heeft is lang niet voldoende meer.

Dat is 't zo’n beetje in een notedop :mrgreen:

Jeetje 111, heel veel sterkte! Niet zo gek dat je in de stress zit… Het kan ineens zo snel gaan… :hug:

Kantjeboord: hopelijk blijft het daarbij! Maar ja, ons lichaam kan gekke streken met ons uithalen…

Steenbok: jammer!! Tot ??? Hihi, hopelijk niet al te lang :wink:

Goedemorgen dames, ben vandaag dus flink ongesteld geworden. :frowning:

Opladen voor de volgende ronde.

kan je trouwens met een cyclus van 23 dagen een eisprong hebben?

Ga nu ook maar eens ovulatietesten inslaan.

Kantjeboord; Balen zeg!

111; Jeetje wat een stress… Het is allemaal niet niks zeg!

Hier dacht ik gister dat ik flink ongi ging worden. Rugpijn tot en met… Nu opeens hardstikke misselijk… Ik volg het niet meer… Achja, we wachten af!

Nou ik ga er maar eens even rustig voor zitten om bij te lezen want er zijn zoveel pagina’s bijgekomen :shock: :mrgreen:

Hannah, Ingrid, Tulpje zwanger

Flieniemama hoe is het nu met je “verschijnselen”? Ach ze zijn weg lees ik nu :hug:

Even iets anders en als ik tever ga eerlijk zeggen hoor, maar is jouw papa onlangs overleden? Mijn mama is op 9 augustus overleden, misschien dat het me daarom opviel.

Weet je wat nou best grappig is? Zitten we hier met z’n allen te zenuwwappen tot we kunnen testen… Kunnen we hopelijk over een maanje of 8 met z’n allen zenuwwappen omdat die kids eruit moeten!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ach ships ook een negatieve test :hug:

Kantjeboord ook ik ben net pas van de middelbare school af :wink: :mrgreen: Ach ook jij ongesteld geworden :hug:

Stiekem al getest? Oh haha wat stiekum van je zeg een test op het werk wegbrengen :lol: Ach wel jammer dat hij negatief was :hug:

En het teststripje eruit halen :naughty: :naughty: :mrgreen:

Steenbok ook allerlei verschijnselen, spannend! En hoe is het bloedprikken gegaan? Oh is goed gegaan, gelukkig geen suikerziekte :dance: Hmm ik moet zeggen dat ik er ook nog nooit op gelet heb of mijn bbm hard of zacht is :think:

En??? nog geen duivels??? Oranje aan je wc papiertje :think:

Ach toch ongesteld geworden en wat ontzettend jammer dat je ons gaat verlaten :frowning: Ik wil jullie toch alle goed voor de toekomst wensen en dat jullie grootste wens heel snel in vervulling mag gaan :-*

Jane_S ach de duivels toch op bezoek :evil: :hug:

Zonnetje01 is je vriendin al bevallen?

Roosje wat leuk een dochtertje voor je vriendin :inlove:

Oeh spannend je nod is geweest :pray: Ach twee negatieve testen :hug: Laten we hopen dat je donderdag niet naar het zh huis en en een positieve test in handen hebt :pray:

Robbins ach ook jij de duivels op bezoek gekregen :evil: :hug:

Mom2be nee hoor, je klinkt totaal niet ongeduldig :liar: :mrgreen: hahaha elke dag testen, nee hoor, je bent totaal niet ongeduldig :lol: :lol: Ach een negatieve test :hug:

Beppie gezellig dat je mee komt wachten met ons. En, durf je al te testen? Nee dus :lol: :lol:

San2001 ook duivels :hug: En toch maar een test, kan het me wel indenken hoor maar helaas dus negatief :evil:

Kekaro oh wat balen zeg een week overtijd en dan alsnog de duivels op bezoek :evil: :hug:

Meissie jeetje na 64 dagen pas de duivels :shock: :shock:

Vliegje ook al zo’n lange cyclus :shock:

Tulpje tja wat is een goede verloskundige? Ik zou het je niet kunnen zeggen, hier in de praktijk zitten er meerdere en ze hebben allemaal hun goede kanten.

Pinkie ach ook een negatieve test :hug: Hopelijk is het de volgende ronde wel raak :pray:

111 jeetje joh, al 8 dagen overtijd :shock: Testen jij!!! Ach even een dikke knuf voor jou en je papa :hug:

Nou ik ben er weer doorheen :mrgreen: hopelijk niemand vergeten :oops:

Hier gaat alles zijn gangetje, nod zit er aankomend weekend aan te komen maar ik ga er niet vanuit dat het raak is. Heb toch wel afentoe wat steekjes/krampjes in mijn onderbuik.

Ben verder wel al ruim een week misselijk de hele dag en verkouden. Gaat maar niet over, zal wel een of ander virusje heersen :?

Flieniemama misselijk :think:

Zal ik er dan toch maar een keertje (1 keer dan ook maar 8) ) een bannertje tegenaan gooien?

Hier gaat het toch waarschijnlijk niet goed :cry:

Ach Ingrid nee toch :hug: :hug: :hug: :hug: :frowning:

@ICL wrote:

Hier gaat het toch waarschijnlijk niet goed :cry:

Oei! Wat merk je nu dan?

Dikke :hug: voor jou iig, die kan je wel gebruiken lijkt me.

ICL; :hug: Bummer!

Marieke; Wat vervelend zeg! Ik schreef al in een ander topic, ieders verdriet is even erg, alleen is je eigen verdriet altijd zo verdomd dicht bij!

Maar hier geeft mijn lijf dus zeer gemengde signalen af…

voor iedereen die het nodig heeft een dikke :hug: ik kan nu even niet op iedereen gaan reageren

vanmorgen toch wat buikpijn dus er maar weer een test tegen aan gedaan :doh: en weer negatief ik wacht het nu echt maar af tot donderdag er zou toch wel iets van hcg in moeten zitten? nog dteeds geen enkele teken van een ongi wel heel veel slijm :oops: :oops:

Flieniemama inderdaad, je eigen verdriet is zo verdomd dichtbij. Ik merk dat het rouwproces nu pas bij mij begint nu de laatste zaken bijna afgehandeld zijn. En dat doet pijn, zoveel pijn van binnen. Nooit geweten dat je iemand zo kan missen en hoeveel pijn dat doet.

Roosje oh meid ik zou bijna zeggen kwel jezelf niet langer met testen tot donderdag, laat de natuur zijn gang gaan maar ik kan me je testdrang ook wel indenken hoor :hug:

Ik heb last van mijn ogen, voelen zo droog aan. Dacht al dat het aan mijn lenzen lag maar ook zonder lenzen in voel ik het. Niet fijn :evil:

Ingrid hoe is het nu?

Ingrid: NEEEEEE, hoe is het nu!!??? :cry:

Marieke: ja helaas wel, maar uitgaande van een 28 dagen cyclus heb ik er nog maar 23 te gaan :smiley:

Spannende week voor meerdere zie ik , mijn duimen draaien!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Meiden, ik ga hier even niet meer komen! Ik mag van mezelf echt niet eerder dan zaterdag testen, maar door alle verhalen hier wordt de verleiding erg groot!

Dus zaterdag of zondag zal ik me weer melden!

Natuurlijk duim ik wel door voor iedereen! :thumbup: :thumbdown:

succes meid :thumbup:

Flieniemama: succes :thumbup: , knap hoor, ik vind dit forum (en ook zeker dit topic) erg verslavend!! Net als testen op het moment :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik kan het nu niet naast me neerleggen… Vorige keer lukte het me wel om gewoon een paar dagen niet te testen… Maar nu :?

Ik duim voor je!!

En voor alle meiden die nu nog steeds in onzekerheid zitten!

Zooo Marieke_5000: je had een hoop bij te lezen haha! :mrgreen: Het is soms ook niet makkelijk bij te houden hier :mrgreen:

ter info voor wie het wil weten: heb weer getest en weer negatief, ondertussen nog steeds geen :evil:

Flieniemama heel veel succes en hopelijk tot het weekend :thumbup:

Mom2b hahaha ja afentoe moet je er even rustig voor gaan zitten om bij te lezen en te reageren :mrgreen:

Hmm weer negatieve test :?

ik ga toch weer door naar de volgende ronde :? :cry: Begin bruine troep te verliezen… Begin inmiddels de moed aardig te verliezen :cry: