peg, spannend!!! :-* :-* :-*
flieniemama, je zegt dat morgen je nod zou zijn, waarom staat je banner dan op 6 dagen voor je nod? want dan kan ik me het wel voorstellen dat je negatief test… wel balen trouwens :hug:
Ik heb een cyclus van tussen de 26 en 30 dagen… Ik zet mijn banner altijd standaar op 30 dagen, want ik weet nooi thoe het loopt! Maar langer dan 31 dagen gebeurt niet vaak…
Ik dacht, aan de hand van mijn temp en cervixslijm dat ik 2 weken geleden mijn ei heb gehad… Maarja, ik kan net zo goed verkeerd gedacht hebben… Gelukkig hebben we wel gewoon doorgeklust, dus we zien wel…
me nod was afgelopen zaterdag
ik heb het zkh gebeld als ik donderdag nog niet ongesteld ben dan mag ik komen te bloedprikken en krijg meteen een prikinstructie voor de puregon pen die krijg ik nu helemaal vergoed dus daar gaan we dan wel mee verder hoop alleen dat het niet nodig is
spannend roosje…
Wel fijn dat je verder geholpen wordt iig.
Hey roosje, wat fijn dat je dan bloed mag laten prikken. Dan weet je tenminste wat. Blijft spannend.
Hier nog geen ongi, maar ook nog geen streep… we blijven wachten. Morgen weer een dag. Ik word elke keer hartstikke vroeg wakker en dan slaan de zenuwen toe. Kan dan ook niet meer slapen dus dan maar testen :mrgreen: . Alleen die stomme streep komt maar niet tevoorschijn :think:
Word tijd dat toch weer iemand een streep kan showen :mrgreen:
Roosje, wat vreselijk spannend! Donderdag duurt nog wel lang hè…
Hier nog geen bloed maar wel iets buikpijn… Mijn borsten doen niet meer zo zeer, dus alles wijst er wel op dat dday er aan komt. Ik vind het zo vervelend dat ik dan toch die hoop houd. Maar goed ik denk het morgen wel zeker te weten. Zelfs dat duurt me nog zo lang…
Sterkte allemaal !! Ik wens jullie allemaal veel chocola!!!
@Pinkie wrote:
Ik wens jullie allemaal veel chocola!!!
Hihi laat ik daar nou net een heleboel van in huis hebben! Je weet nooit waar het goed voor is (i.i.g. niet voor m’n huid…) :mrgreen:
Hoi allemaal,
Ik ben ongesteld geworden. Het zet nog niet echt door, maar dat komt vast nog wel. Bij deze ga ik dan afscheid van jullie nemen, het was een spannende tijd. Leuk om kennis gemaakt te hebben.
Een kindje was heel welkom geweest, maar nu het niet komt stellen we het uit tot… wanneer? Weet ik nog niet. Tot we een groter huisje hebben. En meer vastigheid qua werk. Denk ik. Ik kan gelukkig niet in de toekomst kijken!!
Veel succes en dat er maar veel kindjes geboren mogen worden! Wie weet treffen we elkaar weer als jullie bezig zijn voor de 2e, 3e, 4e, 5e?!
Veel geluk in ieder geval!!!
Groetjes van Steenbok
steenbok wat jammer zeg :hug: wens je alle goeds toe :-*
Ik wil zó graag testen!! maar toch durf ik niet!!! :shifty:
Steenbok wat k*t (letterlijk en figuurlijk :? )
Beppie moeilijk hè wachten… ik word er ook gek van. Ik voel vanalles en denk bij elk pijntje ‘o nu zal het wel beginnen’. Ik wou dat ik de hele maand niets voelde maar dat zit er nou eenmaal niet in.
Hou vol allemaal!!! Probeer ik ook te doen!
Hier vandaag ook iets lichtroze op het wc papiertje, opgeblazen buik, gespannen borsten en super emo!
Vrees dat het hier ook niets gaat worden. Zal vast vandaag of morgen wel doorzetten.
Baal wel een beetje, had gehoopt dat ik of zwanger was, of dat ik pas over 5 dagen ongesteld ging worden.
van om de 2 weken lijkt het nu wel verschoven naar om de 3 weken. Schiet niet op zo…
Nou ja, wacht even met mijn banner tot het definitief doorzet, één klein sliertje lichtroze tel ik nog niet mee.
nee meid dat zegt idd nog niks had ik ook en heb nog niks gezien ook geen positieve test donderdag nog maar ff afwachten
Zo is dat Kantjeboord - geen bloed geeft moed meid!
Stiekem, ik doe met je mee komend weekend. Hier ook nog geen :evil:, dus ik blijf ook duimen. Mn hoofd zegt dat het door de stress van afgelopen weken komt, maar mn hartje zegt iets anders…
Steenbok; balen meid :hug: Heel veel geluk met je verdere leven en wie weet lezen we je over een tijdje toch weer hier.
111; 7 dagen alweer :think: wanneer ga je naar de ha dan of wacht je daar voorlopig mee?
Kantjeboord; :hug: :hug:
Beppie en Pinkie; nog een paar dagen geduld en dan weten we meer.
Heb hier nog steeds erg last van mijn borsten. Geen opgezette buik, wat normaal dus wel zo is. Ben ook erg moe, maar daar heb ik wel vaker last van. Nou ja, ga me geen gekke dingen in mijn hoofd halen.
Morgen weer werken dus dan kan ik mijn gedachten weer op wat anders zetten.
Zonnetje, ik wil nog heel even afwachten…
Mn cyclus van afgelopen keer was 23 dagen, en dan ben ik vandaag idd 7 dagen overtijd. Maar ik heb ook al een cyclus van 31 dagen gehad en dat betekent dus dat ik nog maar 1 dag overtijd ben. Vandaar dat ik komend weekend wil testen, dan weet ik het al wat zekerder en bij een uitblijvende ongi en een negatieve test wil ik het een halve week later nog eens proberen.
Mocht het dan allemaal nog erg onduidelijk zijn, ga ik wel naar de ha. Vergeet niet dat ik natuurlijk bol sta van de stress, en dat kan natuurlijk enorm van invloed zijn op je cyclus - al zegt mn gevoel en hart iets heeeeeel anders :mrgreen:
Ik begrijp het ja. Zitten we toch weer hetzelfde deze keer. Hoop dat je gevoel gelijk heeft hoor.
Hoe is het nu verder met je vader?
Als je het er niet over wil hebben moet je dat vooral niet doen hoor en dit is misschien ook niet de juiste plek. Anders zet je het bij ons eigen topic.
:-*
Haha, nee, bij ons eigen topic vind ik het juist weer niet zo gepast. Daar zijn al zoveel tegenslagen mbt zwangerschappen, daar wil ik dan weer niet met mijn verhaal tussen staan.
Maar lief dat je 't vraagt.
Tja, het gaat heeeeel snel achteruit. Papa kan sinds vorige week niet meer lopen, en is afgelopen week ook een paar dagen opgenomen geweest met een heel lage HB-(bloed)waarde van 4,4. Voor jouw idee: wij hebben tussen de 10 en 12 als ik me niet vergis. Vanwege papa’s ziekte mag hij minimaal 6,5 hebben…In het ziekenhuis bleek hij ook een longontsteking te hebben, en dat terwijl hij al zwaar COPD-patient is (schildersziekte, oftewel een aandoening aan de longen waardoor deze niet optimaal meer functioneren). Hij heeft zelf het idee dat zijn rechterlong het niet meer doet, terwijl hij normaalgesproken al met twee longen de capaciteit van een long van ons gezonde mensen niet haalt. Verder eet hij nog amper, warm eten houdt hij zowieso niet binnen en de rest wordt steeds sneller minder.
Drukke en verwarrende tijd dus, in en uit het ziekenhuis hollen en daarnaast nog het zorgen maken of het nog te doen is thuis - of dat het tijd wordt voor het hospice…
Goh 111, snap nu uit jouw mail dat je in een hele moeilijke tijd zit, en dat er nog een veel moeilijkere tijd aan zit te komen. Heel veel sterkte wil ik je daarbij toewensen. :hug: :hug: