Het grote TEST topic!!!

@Stiekem wrote:

Dames, hier ook negatief vanmorgen, dus ga er vanuit dat ik ongi wordt.

He, dat is niet leuk een negatieve test. Merk je al iets van voorboden van je :twisted: :twisted: ?

dat geeft me weer een klein beetje moed maar durf het niet meer te hopen

hev tevaak de teleurstelling gehad weet jij hoe zoiets dan kan dat je later wel positief teste en hoever over je nod zat je dan?

@Flieniemama wrote:

Yup, ik ben zeer slecht in het hebben in geduld… Heb dus een stel cheape dipsticks gekocht en daar doe ik morgen en woensdag de test mee (jaja, ik heb een test-schema) en als ik positief heb dan gooi ik er een predictor gewoon tegen aan…

Waarom dan nog een CB er achter aan als je positief bent?? Voor het bewaren?

@roosje83 wrote:

dat geeft me weer een klein beetje moed maar durf het niet meer te hopen

hev tevaak de teleurstelling gehad weet jij hoe zoiets dan kan dat je later wel positief teste en hoever over je nod zat je dan?

Het kan zijn dat je je ei toch iets later hebt gehad dan je dacht. Of je HCG verdubbeld bij jou iets minder snel dan bij de ander, dat verschilt nl van vrouw tot vrouw.

Maar ik kan jou ook wel begrijpen, dat je er niet meer van uit gaat, juist omdat je al zo vaak teleurgesteld bent. Zal voor je duimen hoor! :thumbup: :thumbup:

dank je wel ik zal het afwachten :pray: :pray:

maar kan je eisprong later komen want ik krijg altijd pregnyl en dan is het binnen 30 uur dat ik een eisprong heb :think:

Roosje dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. heb geen ervaring met pregnyl. Als jij zegt dat het binnen 30 uur dan komt, dan zou ik er van uit gaan dat het niet langer heeft geduurt.

HCG misschien dan niet hoog genoeg? :pray:

@kantjeboord wrote:

Roosje dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. heb geen ervaring met pregnyl. Als jij zegt dat het binnen 30 uur dan komt, dan zou ik er van uit gaan dat het niet langer heeft geduurt.

HCG misschien dan niet hoog genoeg? :pray:

hoop het doe morgen wel weer een test en anders deze week maar afwachten

Meiden wat spannend allemaal!! Nog nieuws???

Steenbok, wat leuk!

Hier nog geen bloed al bespeurde ik wel een beetje licht slijm, zo licht dat het niet echt een naam mag hebben… Ik word bijna altijd 's avonds ongesteld dus het zal vanavond wel komen.

Gisteren had ik echt mega zere borsten, maar nu zakt dat ook weer af… Nog geen buikpijn dus nog steeds hoop!

Roosje; vreemd hoor :think: hoop dan toch dat 3x scheepsrecht is.

Flieniemama; ik hoop voor je dat je een posi test hebt morgen. Laat je het wel even weten???

Dames, ik blijf voor jullie duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@kantjeboord wrote:

@Flieniemama wrote:

Yup, ik ben zeer slecht in het hebben in geduld… Heb dus een stel cheape dipsticks gekocht en daar doe ik morgen en woensdag de test mee (jaja, ik heb een test-schema) en als ik positief heb dan gooi ik er een predictor gewoon tegen aan…

Waarom dan nog een CB er achter aan als je positief bent?? Voor het bewaren?

Ja, ik ga toch morgen al testen… Vorige keer heb ik ook met 3w3d al positief getest en ik weet nu bijna zeker dat mijn ei 2 weken geleden al gweest is… Het is een gokje. Maar die test die kost niet veel, dus we proberen het gewoon. En waarom de Predictor/CB er dan nog tegen aan? Zekerheidje, die vertrouw ik toch iets meer… En die is leuker bewaren idd… Heb ik ook van Leine…

Kantjeboord: hier nog geen voortekenen, echt gek :think:

Kan maar 1 ding betekenen: heb mijn ei toch later gehad.

Dus ik wacht het maar rustig af en doe deze week geen testen meer…

vanmorgen weer negatief getest ik doe eerst ook geen testen meer pff :think: snap er echt niks van ik kijk het deze week nog aan en anders bel ik toch het zkh voor een bloedtest ofzo

fijne dag dames :-*

wanneer is je nod dan roosje?

arme Roosje :hug:

Hier nog steeds niet durven testen :oops:

Heb een lichte dip in mn temp, dus ik durf nog niet.

He Roos… zitten we in hetzelfde schuitje! :wall:

stiekem en roosje, ik blijf voor jullie duimen hoor!

Ik was vorige maand ook 3 dagen over tijd en geen tekenen dat ik ongi zou worden en dus toch ineens wel.

Ik zit vandaag op dag 26 en voel ook nog helemaal niks. Nog steeds erg last van mijn borsten. Normaal gesproken heb ik voordat ik ongi moet worden ook een opgezette buik, maar dat heb ik nu ook niet. :think: :think:

Ik snap er echt helemaal niks meer van. Het enige wat we kunnen doen is afwachten.

Beppie; wanneer wil je wel gaan testen dan

Flieniemama…heb je al getest???

1 streep… Negatief dus… Zou mijn NOD dan toch niet morgen zijn?!

Nouja… Ik gooi er vrijdag of zaterdag wel weer een test tegen aan!

Jammer Flieniemama, waarschijnlijk heb je dan toch nog te vroeg getest.

Nog een paar dagen afwachten.