Pinkie wij lopen gelijk qua nod!
Inderdaad: geen bloed geeft moed! Hier alles nog wit :mrgreen:
Stiekum: nog een keer proberen dan maar he!?
Roosje hoe is het ermee???
Edit:
shit… nu net had ik een beetje oranje aan mijn wcpapiertje… nee he…
en roosje83???
zomervlinder
zou het nog te vroeg zijn?heb 2 teste gedaan digitaal en gewone negatief
vanmorgen 2 x negatief getest snap er echt niks van zou ik te vroeg hebben getest? baal baal
Ik wil testen… Ik wil testen…
Maar ik mag morgen pas :?
@Flieniemama wrote:
Moet jij dan niet nog een week tot NOD? :think:
Dames, hier ook negatief vanmorgen, dus ga er vanuit dat ik ongi wordt.
Pff wat spannend zo voor allemaal zeg… Niet te houden!
Ik heb wederom negatief getest vanochtend. Morgen maar weer. Maar nog geen :evil: dus we houden nog een beetje hoop. Voel wel wat steken in mijn buik, maar dat heb ik nu al 1,5 week. :?
Kantjeboord: ik heb vorige keer ook pas ver na mijn nod positief getest. Ik zou ook wel voor mijn nod positief willen testen haha deze ronde ook al stiekem voor nod getest, zonder resultaat :oops:
Steenbok: hè nee toch… Misschien een vals teken!
Wat Pinkie zegt: geen bloed geeft moed! :thumbup:
Voor de dames die het willen weten: bij de digi van cb kun je niet heel veel afleiden uit de streepjes op de stick omdat hij ook LH-hormoon (ei-groei-hormoon) meet.
LH kun je altijd een beetje in je urine hebben, of zelfs heel veel als je je ei hebt.
Ik heb ergens gelezen dat een HCG-molecuul ofzo, bestaat uit een deel LH en een deel HCG.
een zwangerschapstest reageert, zover ik weet, NIET op LH. Een ovulatietest daarentegen reageert weer wel op hCG.
toch heb ik op de digi cb site het zelfde gelezen over dat LH en HCG.
Dat is nl de reden dat je hem niet kunt aflezen als een gewone test.
Aaaah… OK. Weer wat geleerd! :mrgreen:
ICL; Klopt, maar mijn banner en cyclus kloppen niet. Ik ga altijd uit van mijn langste cyclus, maar met temperaturen en slijm bestuderen weet ik dat mijn cyclus deze ronde korter is. Ik wissel over het algemeen af tussen de 26 en 30 dagen.
Succes dan morgen Flieniemama!! :thumbup:
Flieniemama, ga je morgen testen dan?
Hier is ook nog niks te bekennen. Ik zit nu op dag 25 en dat is dus ook al een paar keer mijn NOD geweest. Ga het toch vol proberen te houden tot zaterdag!!
Hoe is het met de rest???
moet deze week het nog maar even aankijken heel vreemd normaal wer d ik het altijd al voor me nod doordat ik pregnyl krijg weet ik dat precies voel ook niks van een aankomende ongi anders van de week maar een bloedtest laten doen
@zonnetje01 wrote:
Flieniemama, ga je morgen testen dan?
Hier is ook nog niks te bekennen. Ik zit nu op dag 25 en dat is dus ook al een paar keer mijn NOD geweest. Ga het toch vol proberen te houden tot zaterdag!!
Hoe is het met de rest???
Yup, ik ben zeer slecht in het hebben in geduld… Heb dus een stel cheape dipsticks gekocht en daar doe ik morgen en woensdag de test mee (jaja, ik heb een test-schema) en als ik positief heb dan gooi ik er een predictor gewoon tegen aan…
@roosje83 wrote:
vanmorgen 2 x negatief getest snap er echt niks van zou ik te vroeg hebben getest? baal baal
Zou kunnen hoor Roosje! ik heb het ook gehad, pas bij de 3e test was hij positief!
dus zolang je niet gaat vloeien?? :thumbup: :thumbup:
@Flieniemama wrote:
He? ga je echt morgen al proberen? Ik wacht nog wel een weekje hoor, niet makkelijk, maar ik weet uit ervaring dat het bij mij even duurt voordat mijn HCG zich opbouwt.
Zal voor je duimen! :thumbup: :thumbup: ( Lees het morgenavond wel, moet de hele dag naar bijscholing in Hilversum)