tulpje jij ook gefeliciteerd super zeg
vandaag is me nod ik voel nog niks van een aankomende ongi ow morgen testen kon me vanmorgen nog bedwingen om het nog niet te doen haha vind het zo spannend allemaal
Roosje, spannend he??? :mrgreen:
ja!!!
zelf heb ik het idee dat het raak is :oops: maar goed helemaal geloven durf ik het nog niet toen ik zwanger was wist ik het toen ook meteen helaas is dat uitgelopen in een miskraam maar die verschijnselen voel ik nu wel weer :inlove:
nog 1 nachtje…
Tulpje en ICl, gefeliciteerd!!
Ruth, ik heb eens gelezen dat je niet naar dat staafje mag kijken als zijnde test. Omdat 2 streepjes daar niet hoeft te betekenen dat je zwanger bent, maar dan hoor ik ook altijd weer dat als mensen die test doen en hij zegt ZWANGER er toch 2 streepjes staan.
Succes!
Dank jullie wel!!!
Raar idee dat jullie het nu weten en ik voor de rest m’n mond moet houden (ben ik errug goed in :oops: ).
Vraagje nog: is het overdreven om gelijk maandag dan naar de vk te bellen? Wat gebeurt er op zo’n eerste afspraak? Ennuh, Flieniemama hoe weet ik welke een goede is, moet ik nog ergens op letten?
Nog een zwangere, gefeliciteerd Tulpje!
Ja het zou erg leuk zijn als we elkaar weer treffen bij de Julimama’s 2009!
Hier nog geen ongi, inmiddels dag 33. Jammer dat de test bij de dokter neg. was maar ik hoop dat het te vroeg was en dat mijn rood uitblijft…
Succes nog meiden, nog even geduld!
Tulpje en ICL van harte en hopelijk blijft alles (nu) goed bij jullie gaan.
Ik heb er hier na een ongi week toch een test tegenaan gegooid.
Waarom?
Vorige maand werd ik ongi na 30 dagen. Het was toen heel heftig en ik verdenk het ervan dat het mis is gegaan. had toen ook een heel licht streepje op de test op dag 28.
Nu was het er al na 25 dagen en eigenlijk maar 1 dag gemiddeld. Daarnaast blijf ik wel waterrood vloeien, ben misselijk, pukkels en mega emo. Dus eigenlijk hoopte ik op een innesteling oid. Helaas was de test negatiever dan negatief. :wall:
Ik ben dus toch maar weer op vanaf de heftigste dag aan het tellen voor een nieuwe ronde.
Tulpje: vergat je helemaal te feliciteren meid!! :-*
Tulpje: GEFELICTEERD MEID!!! Super!!
Stiekem: balen van die test. Anders haal je nog wat goedkope in huis? Tenminste, dat ben ik van plan haha!
San2001: :hug: echt balen…
Roosje & Steenbok: spannend hoor!
Hmm, hier ook nog geen tekenen aan aanstormende :evil: , maar weet maar nooit. Heb mezelf niet in kunnen houden vanochtend (tsja als sommigen voor de nod al positief testen dan hoop ik dat stiekem ook een beetje te kunnen doen haha) maar niks nakkes nada… Dus ik ga gewoon wat testen inslaan en iedere ochtend testen totdat er een streep verschijnt (of niet…).
Die pukkel explosie zal ik toch niet voor niks hebben??
Stiekem: wat lees ik nou in juli’s mama’s??? :mrgreen:
Edit: ohhh ikke weer niet goed lezen, dit had je hier ook gepost :wall:
Ik duim voor een dikke streep morgen voor je!
Nog 1 nachtje slapen… :mrgreen:
oh tulpje gefeliciteerd!!
ik kom morgen weer even kijken hier en reageren!
ik ga zo maar lekker des te eerder ishet morgen :inlove:
en kan ik testen :inlove: :inlove: :inlove:
roosje83,
weltrusten en sterkte morgen
zomervlinder
stiekem, bij digi cb mag je staafje niet aflezen he!
alle zwangere dames gefeliciteerd! en voor de rest ga ik duimen!
Meiden, heel veel sterkte en succes de komende dagen en ik hoop jullie snel allemaal bij de juli-mama’s te zien!
Liefs,
Tulp
@Mom2b wrote:
Kantjeboord: heb je al testen in huis of nog niet?
Ja, ik heb 3 kruidvattesten liggen. Maar nu is nog echt veel te vroeg hoor, heb nog nooit voor de tijd kunnen testen eigenlijk. Maar ja, lees je weer dat deze testen gevoeliger zijn. Nou ja, hoop nog een week geduld te kunnen hebben. Ben nog steeds misselijk en moe en af en toe tintelingen in mijn borsten.
@Tulpje wrote:
Wij hebben gisteren getest…positief! (tot 2x keer toe, 1 goedkope test van het internet en 1 dure predictor test)
Ik kan het nog steeds niet geloven!
Stomme vraag misschien maar weet iemand op welk moment ik een afspraak moet maken met de huisarts?
Tulpje, gefeliciteerd!!! :dance: :dance:
Vanmorgen op dag 28 van de 31 (gemiddeld) getest en hardstikke negatief. Ik heb enorm zere borsten, maar dat heb ik altijd wel voor dat ik ongesteld moet worden.
Meiden… geen bloed geeft moed!!! Maar moeilijk is het wachten wel!!!
Wat ik nog vergeet!! Alle meiden die positief getest hebben gefeliciteerd!!!
Hmmm, ja maar mijn test was mislukt (hij gaf een foutmelding) dus probeerde ik nog wat af te lezen van het staafje… :oops: