Het grote TEST topic!!!

beppie leuk jij ook hier ik blijf voor je duimen hoor :thumbup:

@ICL wrote:

:zzz: Zo vreselijk moe.

Hmm, kan ik je een handje geven, werd net een kwartier eerder afgelost. even snel mail kijken en dan snel bedje in. gisteren sliep ik ook al om 22.00 uur. :zzz: :zzz:

@Steenbok wrote:

Jij ook zo moe ICL??

Hier nog geen :twisted: .

Wel verhoging 37.6 C.

En nog steeds veel dorst dus de dokter gebeld (ook voor hoofdpijn) Hij denkt dat ik een virale infectie heb.

En ik moet morgenochtend bloed prikken om mijn bloedsuikergehalte te meten! Als je veel dorst hebt kan dat namelijk op suikerziekte wijzen…

Ik hoop dat alles goed is :pray: :pray:

En dat dit gewoon zwangerschapsverschijnselen zijn :mrgreen:

Steenbok, sterkte morgen, heb je aanleg voor suiker dan?

@Flieniemama wrote:

Hier zijn alle symptomen weg… Misgeschoten dus denk ik! Pffff, het was ook te mooi geweest om waar te zijn!

Nou ja, wie weet? volgens mij hoop je toch stiekem toch nog? of zo? :pray: klein beetje???

@robbins wrote:

Jullie zien het al aan mijn banner; hartstikke ongesteld geworden!

Ik had al zo’n idee, ik ben normaal zo’n hormonenslachtoffer, een zwangerschap kan dan niet alleen zere borsten geven! Die drie dagen overtijd kwam misschien door mijn vakantie, ben ik gelijk van slag :roll:

Ik hoop dat er dit weekend nog gelukkigen zullen zijn!

Oh robbins, balen zeg! Wat kan je lijf toch mal reageren eigenlijk om zo’n beetje hormonen. Nou, hoop voor je op de volgende ronde!

@Mom2b wrote:

Jammer robbins!! :frowning:

Stiekem: heb je je urine laten testen of een bloedtest? EDIT: ik lees even terug ik zag dat je het over een doodgewone zwangerschapstest had… haha :doh:

Ik heb nog steeds een opgeblazen buik en soort van krampjes. Weet niet wat ik ervan maken moet.

Wat ik wel weet is dat we weer een nachtje minder hoeven te slapen :mrgreen: , schiet nu wel op!

Of ongi of zw, maar dan weten we in ieder geval waar we de komende 2 weken weer aan toe zijn :wink:

klink ik nu erg ongeduldig?? haha…

Ga je zondag testen of maandag? en nee hoor, je bent niet ongeduldig. Tenminste, niet ongeduldiger dan de meeste van ons! :wink:

@Beppie wrote:

Dames, mag ik meewachten met jullie?

Nog 6 nachtjes slapen!!

Dit is mn eerste ei in een heel lange tijd en mn allereerste van mezelf (door PCOs)

Ik houd mn temp bij op FF.

Ik ben 25, mijn partner 32 en we zijn ruim 1,5 jaar bezig voor 1ste kindje.

Beppie, dat is helemaal spannend nu dus voor jullie! Zal duimen voor jullie! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@kantjeboord wrote:

@Flieniemama wrote:
Hier zijn alle symptomen weg… Misgeschoten dus denk ik! Pffff, het was ook te mooi geweest om waar te zijn!

Nou ja, wie weet? volgens mij hoop je toch stiekem toch nog? of zo? :pray: klein beetje???

Ik hoop zeker nog! Maar kan beter mezelf op een teleurstelling instellen. Psychologische oorlogsvoering :wink:

Tja, ik merk het wel! Ben gewoon niet meer zo zeker van mijn zaak.

Herken het ook wel hoor, ben de hele dag door wel wat misselijk, maar dat ben ik ook wel eens geweest voor ik ongesteld werd.

Maar begin ook weer te merken dat ik beter ga ruiken. Hmmm, kweet het ook even niet meer geloof ik.

Nou ja, moeten we elkaar maar de dagen doorslepen… :wink: :pray:

:lol: :lol: de spanning word steeds hoger hier he

ik had gister een heel klein beetje roze afscheiding eigenlijks niks om over druk te maken hoop ik maar toen ik zwanger was had ik dat ook dus wie weet hoop het zo he

heb wel steeds wat buikpijn maar goed dat heb ik zovaak door me darmen en ben nerveus oei spannend allemaal

dames voor jullie allemaal een :-*

Ik heb sinds mijn eerste MK ook altijd ongeveer een dag na mijn eisprong een beetje bloed/roze aan mijn wc-papiertje… weet dus exact wanneer mijn ei is geweest daardoor.

ja ik heb dan wel meer slijnmverlies nad e eisprong maar nu kan ik het weekend testen dus ben benieuwd

hier af en toe wat krampjes, maar verder nog niets…

Vanochtend bloed laten prikken, dat is helemaal goed gelukkig! Geen suikerziekte dus. Dus waar die dorst vandaan komt…

Ook een zwangerschapstest laten doen in mijn ochtendurine daar, de uitslag was negatief. Dus nu maar wachten op mijn menstruatie of tot volgende week donderdag voor een nieuwe test :wink:

2 dagen geleden voelde ik voor het eerst dat mijn baarmoedermond hard is, herkent iemand dat? Gisteravond was dat ook nog. Heb ik echt nog nooit gehad! :?

@Steenbok wrote:

Vanochtend bloed laten prikken, dat is helemaal goed gelukkig! Geen suikerziekte dus. Dus waar die dorst vandaan komt…

Ook een zwangerschapstest laten doen in mijn ochtendurine daar, de uitslag was negatief. Dus nu maar wachten op mijn menstruatie of tot volgende week donderdag voor een nieuwe test :wink:

Goh, wat een opluchting! Kan je dat probleem van je lijstje schrappen!
Test kan idd te vroeg gedaan zijn. Had bij mijn 3e 2 keer na de NOD een negatieve test, was rond oud en nieuw, heb toen champagne en Irisch koffie gedronken, maar werd maar niet ongesteld, nog maar een 3e keer testen met een ander merk, en toen bleek het dus toch raak te zijn!

@Steenbok wrote:
2 dagen geleden voelde ik voor het eerst dat mijn baarmoedermond hard is, herkent iemand dat? Gisteravond was dat ook nog. Heb ik echt nog nooit gehad! :?

Ja hoor, dat is normaal volgens mij, rond je eisprong wordt 'ie zacht, zoiets als je lippen, daarna weer hard, zoals het puntje van je neus.
Merk wel dat 'ie van mij nu "diep" ligt. ( of mijn vingers zijn te kort.. :wink: )
2 dagen geleden voelde ik voor het eerst dat mijn baarmoedermond hard is, herkent iemand dat? Gisteravond was dat ook nog. Heb ik echt nog nooit gehad!

Steenbok: dat herken ik wel hoor!!!

@Stiekem wrote:

2 dagen geleden voelde ik voor het eerst dat mijn baarmoedermond hard is, herkent iemand dat? Gisteravond was dat ook nog. Heb ik echt nog nooit gehad!

Steenbok: dat herken ik wel hoor!!!

Van zwanger zijn of gewoon?

Net even gegoogelt en ik zie dat het normaal is. Had het bij mezelf alleen nooit gevoeld. Ach ja nog max. 6 daagjes wachten…

nooit op gelet :oops: :snooty:

Hmm, ja niet echt op gelet eigenlijk… :oops:

Maarik voelde het gister en vandaag ook. Als je nog even geduld hebt, morgen weet ik meer!

:shifty:

ben een beetje zenuwachtig…