Geduld? Ik heb kilo’s geduld hoor!
ICL zenuwachtig?
Beetje zenuwachtig ja :roll:
Die spanning lijkt mij logisch meisjes. Had ik nu ook gehad ALS…
Helaas ben ik voor ik uberhaupt zenuwachtig werd ruw uit mijn droom gerukt…(5 dagen eerder :evil: dan vorige maand)
ICL!!!
Whaaahhhhhh, een streep, een streep, een streep… een streep= een streep!!! :dance:
Da’s flink K San :hug: . Weet je zeker dat het geen innestelingsbloeding kan zijn geweest? Was je ongi hetzelfde als altijd?
Ik moet zeggen dat ik er ook vanuit ga dat de :evil: mij gaan begroeten, maar hoop natuurlijk van niet. :shifty:
San: wat jammer meid, balen!! :wall:
@san2001 wrote:
Die spanning lijkt mij logisch meisjes. Had ik nu ook gehad ALS…
Helaas ben ik voor ik uberhaupt zenuwachtig werd ruw uit mijn droom gerukt…(5 dagen eerder :evil: dan vorige maand)
Potverdikkie San2001. Dat is wel jammer. Nou ja, maar weer omschakelen in je hoofd en opmaken voor de volgende ronde.
@Stiekem wrote:
ICL!!!
Whaaahhhhhh, een streep, een streep, een streep… een streep= een streep!!! :dance:
Huh? van wie mis ik nou wat? :think:
@kantjeboord wrote:
@Stiekem wrote:ICL!!!
Tja, berichten kunnen ongestraft worden aangepast als er nog niemand anders heeft gepost :mrgreen:
Huh, ik heb ook wat gemist!!!
Hier krampen, ongi-krampen wel te verstaan… Die gaat binnen nu een 4 dagen doorbreken! Herken het patroon en het zou ook kloppen… Vorige keer had ik een cyclus van 30 dagen en dan zou ik nu weer een cyclus van 26 moeten hebben… Dat gaat al een maand of 8 zo.
hey dames, spannend weer voor velen hier
ik heb net 5 dagen gewerkt en ben de tweede werkdag
alsnog ongi geworden (een week te laat :twisted: )
dus op naar de volgende ronde
@ICL wrote:
@kantjeboord wrote:@Stiekem wrote:ICL!!!
Tja, berichten kunnen ongestraft worden aangepast als er nog niemand anders heeft gepost :mrgreen:
Nou, het zal wel aan mij liggen, maar ik snap er nog steeds niets van… :?
@Flieniemama wrote:
Huh, ik heb ook wat gemist!!!
Hier krampen, ongi-krampen wel te verstaan… Die gaat binnen nu een 4 dagen doorbreken! Herken het patroon en het zou ook kloppen… Vorige keer had ik een cyclus van 30 dagen en dan zou ik nu weer een cyclus van 26 moeten hebben… Dat gaat al een maand of 8 zo.
Flieniemama, dat hadden we niet afgesproken hoor! :snooty:
Wel jammer hoor, dikke :hug: voor jou!
Tja ach… Dan is mijn lijf er gewoon nog niet klaar voor zullen we maar zeggen!
Er zit hier iemand stiekum te testen, te posten en dan die post weer stiekem te veranderen zeker :mrgreen:
@Flieniemama, balen hoor :hug:
@San2001, dat ik helemaal oneerlijk… 5 dagen eerder!! :evil:
Hier nog steeds wachten…zzz…zz…zzz…zzz…zzzz.
Kantjeboord: ik hoop dat ik het volhou en zondag pas ga testen. Maar dan denk ik weer, ach zo’n goedkoop testje van de kruitvat, daar kan ik er wel wat van doorheen jassen :mrgreen: Maar goed, zondag dus. En maandag als het zondag negatief is (en dinsdag etc etc hahaha!)
ICL: streepje? :mrgreen:
@Beppie wrote:
Er zit hier iemand stiekum te testen, te posten en dan die post weer stiekem te veranderen zeker :mrgreen:
@Mom2b wrote:
ICL: streepje? :mrgreen:
:mrgreen:
:oops: :oops:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Gefeliciteerd!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
ik kan nu helemaal niet meer wachten om te testen hahaha!
GEFELICITEERD!!!
Maar ga pas over een aantal dagen mijn banner aanpassen… :oops: Heb teveel teleurstellingen moeten verwerken de afgelopen maanden3 MK-en sinds mijn spiraal verwijderd werd in mei . Als het de eerste keer goed was gegaan, was ik nu precies 23 weken zwanger geweest