Het grote TEST topic!!!

Wat is dat dan voor een test Stiekem? En weten ze dan ook dat het jouw test is?! Of zeg je dat er niet bij???

Een doodgewone zwangerschapstest, alleen dan in het lab.

En natuurlijk vertel ik er niet bij dat het om mij gaat, haha! En dat weten ze daar ook niet :mrgreen:

Zat me te bedenken dat mijn hcgwaarde gewoon te laag is ALS ik al zwanger BEN!

Het verdubbeld per dag, en op dag 15 zou je doorgaans een hcg-waarde moeten hebben van 150.

Dus teruggerekend zou ik nu op 12 ofzo zitten, dus waar praten we over!

Zit nu op dag 12 na mijn ei, dus vandaar dat ik het wel goed kan terugrekenen.

ben benieuwd!

@Stiekem wrote:

Het verdubbeld per dag, en op dag 15 zou je doorgaans een hcg-waarde moeten hebben van 150.

Ik dacht dat hCG elke 1 1/2 tot 3 dagen verdubbeld :think:

@Stiekem wrote:

Een doodgewone zwangerschapstest, alleen dan in het lab.

En natuurlijk vertel ik er niet bij dat het om mij gaat, haha! En dat weten ze daar ook niet :mrgreen:

Moeten ze dan niet één of ander patientennummer hebben?

Maar spannend hoor dus!

@Stiekem wrote:

Leek me ook al zo onwaarschijnlijk dat je dat erbij zou zeggen :wink:

Maar hoe bereken je dat dan ongeveer?!

Ja, die hebben ze ook. Maar op het lab weten ze niet dat ik dat ben… :wink:

Werk niet op het lab, dus dat maakt wel uit. En ik zit in zo’n groot ZH dat je daar behoorlijk anoniem kan zijn, haha.

Maar staat nu vast wel opgeslagen in je electronisch patientendossier! :wink:

Maar geef je groot gelijk hoor, wie appelen vaart, wie appelen eet.

Ik doe hetzelfde! :lol:

:zzz: Zo vreselijk moe.

Jij ook zo moe ICL??

Hier nog geen :twisted: .

Wel verhoging 37.6 C.

En nog steeds veel dorst dus de dokter gebeld (ook voor hoofdpijn) Hij denkt dat ik een virale infectie heb.

En ik moet morgenochtend bloed prikken om mijn bloedsuikergehalte te meten! Als je veel dorst hebt kan dat namelijk op suikerziekte wijzen…

Ik hoop dat alles goed is :pray: :pray:

En dat dit gewoon zwangerschapsverschijnselen zijn :mrgreen:

Ben inderdaad zo moe, dat ik gewoon mijn ogen bijna niet kan openhouden. Moet zeggen dat het bij mij ook eventueel door te hoge glucosewaarde kan komen. :?. Mijn hba1c was nl. vorige week 6,3 (hba1c is versuikeringswaarde en die moet onder de 6 zijn…). Mijn nuchtere glucose was anderhalve week eerder 7,1 :?

Hier zijn alle symptomen weg… Misgeschoten dus denk ik! Pffff, het was ook te mooi geweest om waar te zijn!

Tjonge! Het duurde een half uur voordat ik bijgelezen was! :smiley:

Hannah, van harte! Zaterdag test je weer? Ik hoop dat alles goed gaat! :thumbup:

Jullie zien het al aan mijn banner; hartstikke ongesteld geworden!

Ik had al zo’n idee, ik ben normaal zo’n hormonenslachtoffer, een zwangerschap kan dan niet alleen zere borsten geven! Die drie dagen overtijd kwam misschien door mijn vakantie, ben ik gelijk van slag :roll:

Ik hoop dat er dit weekend nog gelukkigen zullen zijn!

Jammer robbins!! :frowning:

Stiekem: heb je je urine laten testen of een bloedtest? EDIT: ik lees even terug ik zag dat je het over een doodgewone zwangerschapstest had… haha :doh:

Ik heb nog steeds een opgeblazen buik en soort van krampjes. Weet niet wat ik ervan maken moet.

Wat ik wel weet is dat we weer een nachtje minder hoeven te slapen :mrgreen: , schiet nu wel op!

Of ongi of zw, maar dan weten we in ieder geval waar we de komende 2 weken weer aan toe zijn :wink:

klink ik nu erg ongeduldig?? haha…

hannah gefeliciteerd!!!

zomervlinder

Dames, mag ik meewachten met jullie?

Nog 6 nachtjes slapen!!

Dit is mn eerste ei in een heel lange tijd en mn allereerste van mezelf (door PCOs)

Ik houd mn temp bij op FF.

Ik ben 25, mijn partner 32 en we zijn ruim 1,5 jaar bezig voor 1ste kindje.

hallo lieve dames,

bedankt voor jullie felicitaties. ik hoop dat veel van jullie dit weekend ook positief zullen testen, ik :thumbup: :thumbdown: voor jullie.

ik kon het vanochtend niet laten en heb weer getest (heb goedkope kruidvat testen ingeslagen), en de streep was nu nog duidelijker dan de vorige keer. Maar voor mij wordt het pas zaterdag “echt”.

En Stiekem…?? ik hoop dat je zwanger bent.

Liefs Hannah

Tnx dames, let’s hope so, en anders volgende ronde!! :wink:

Beppie: PCOS is lastig ja… hoe vaak menstrueer je? Jammer dat Clomid niets doet. Pregnyl ook al geprobeerd?? :think:

Robbins balen zeg!!!

Helaas door naar de volgende ronde.

Flieniemama; het kan toch altijd nog. Je hoeft niet altijd wat te voelen ofzo. Pas als je bloed ziet is er duidelijkheid en daarvoor nog niet :snooty:

Stiekem; ik hoop dat je toch nog positief test. Wel handig dat je het op deze manier kan doen.

Mom2b; nog een paar nachtjes…

ICL; wie weet is het raak en heeft die moeheid toch met een zw schap te maken.

Beppie voor jou ook aardig spannend. Vervelend dat je PCOS hebt, hoop dat het deze keer toch raak is.