En een dikke succes voor alle anderen!!!
Gefeliciteerd Hannah!
Ik koop echt geen testen voor mijn NOD! Ik kan er anders echt niet af blijven denk ik…
Nou meiden, hier nog steeds (vanaf maandag) geen rode duivels.
Vandaag zei mijn acupuncturist (ik weet het, kom ik weer aan met de acupunctuur, maar goed dat is nu even iets waar ik mijn hoop uit haal) dat ik niet te enthousiast moest zijn, door die behandeling met de naaldjes kan de hele cyclus overhoop gehaald worden. Vaag! Niet dan?
Uhhhh trouwens, is er nog een Tulp(je), want ik las dat ik zondag kon testen, maar misschien bedoelde je een ander? Ik denk namelijk dat ik zaterdag eens ga testen als er hier nog steeds niets gebeurd is, maar het zou ook zomaar zondag kunnen worden…
Poeh, we zijn al zo vaak teleurgesteld als we weer eens verwactingsvol naar dat rotstaafje zaten te turen, speurend naar iets wat een miniscuul dun streepje zou kunnen worden. Ik heb gewoon een hekel aan dat testen gekregen. Kennen julie dat? Dan zit ik soms misschien nog liever in de onzekerheid…
tulpje erg herkenbaar fobie voor die testen ik weet nog zo goed de vorige keer dat ik een digitale test deed maar verwachte er niks van en lag hem al weg maar er toch maar op kijken en zwanger :inlove: helaas is het een miskraam geworden
zondag zou ik kunnen testen maar zie er nu alweer tegen op zo bang voor weer een teleurstelling
He bah Roosje, wat ontzettend @#%^&*#@% zeg!
Ik kan me voorstellen dat het testen en de dagen/weken erna nog vervelender zijn!
ja echt wel het lijkt allemaal wel veel langer te duren…
Het duurt ook allemaal zo ontzettend lang!
Voor de buitenwereld trouwens niet altijd goed te begrijpen. Wij beginnen bijvoorbeeld in januari met IUI. Oooooooh, zeggen ze dan, heerlijk toch zo snel al! Nou pardon, ik vind het nog erg lang duren tot januari en dan is het ook nog niet gezegd dat het gelijk lukt… En dan moet het ook nog allemaal netjes blijven zitten. Nee hoor, geduld heb je echt wel nodig en dat is soms echt heel lastig!
sluipt binnen
Roosje, ik volg je stiekem… spannend hoor! Ik duim voor je!!!
(voor de andere meiden ook natuurlijk, haha)
sluipt weer weg
Hannah: gefeliciteerd hoor!!! Heerlijk voor je :mrgreen:
Jeetje wat is er veel geschreven zeg…
Hè san, balen meid :hug:
111 ook hier duim ik voor je mee…zou wel weer eens wat positiefs zijn…dat kan je wel gebruiken :hug:
Stiekem, 111, tulp, mom2b, jane_s en robbins spannend weekend voor jullie , :thumbup:
Roosje gefeliciteerd met Marrit :inlove:
Hannah; gefeliciteerd, hoop dat je zaterdag weer positief test.
Ik heb hier nog 1 test in huis.
Net als Flieniemama heb ik mijn banner toch iets later gezet. Afgelopen maand was ik 3 dagen over tijd en heb hem daar nu dan ook op gezet.
Mijn vriendin was vandaag uitgerekend, maar heb nog geen telefoontje gehad :think:
Heb vanmorgen nog contact met haar gehad, maar ja, nog even geduld.
ohhh wat een hoop geschreven hier zeg!
ik kom morgen even verder reageren hoor maar ik wilde de zwangere hannah even feliciteren!!
tot morgen!!
hannah gefeliciteerd!
@kantjeboord wrote:
@Marieke_5000 wrote:En jij bent ook een wat oudere mama begrijp ik (blehhhh vind het zo’n raar woord :mrgreen: ) Ik ben 38 nu, en was dus 36 toen ik voor het eerst mama werd. Van Nathalie dus, mijn heerlijke ondeugende, lieve mokkeltje :inlove:
Ik ben inderdaad nu een oudere mama. Hihihihi, vind het zelf ook gek klinken. ben toch nog maar net van de middelbare school af?? :think: :wink: Je bent zo oud als je je voelt.
Merk wel dat ik nu anders met de zwangerschap om ga dan toen ik 27 was. toen was ik ook veel meer gevoelig voor commentaar van buitenaf. Wilde het persé goed doen.
Enne, kom jij van oorsprong uit Amsterdam? Omdat je het over een "mokkeltje" hebt. :wink:
Nope ben een rasechte Ernemse :wink: maar door de liefde naar Friesland verhuisd :inlove:
Heb net een test weggebracht op mijn werk… (werk op verloskunde), duurt een uur voor de uitslag… :shifty: :shifty: :shifty:
spannend!!!1
nog steeds niets… is nu al 40 min terug…
:shifty:
Wat ben ik erg he??? :oops:
Stiekem… wat spannend!!!
En wat handig om daar te werken
Snel bellen anders is zit het halve lab in het restaurant!
Is 'ie in het zkhs trouwens gevoeliger vraag ik me af?? :think:
Heb net gebeld. Ze waren 'm vergeten de dombo’s… :wall:
Hij is negatief, helaas. Maar zou ook al wel snel zijn hoor, ben gewoon te nieuwschierig, hahaha .
Voel nu ook wel wat ongi-krampjes enzo. Ach, het zegt ook allemaal niets!
Wij vrouwen willen gewoon alles NU weten! :oops: