Jep, mijn NOD komt steeds dichter bij! :mrgreen:
@kantjeboord wrote:
@Flieniemama wrote:
Hier staat officieel mijn NOD op 7 november, maar ik heb mijn ticker op 9 november gezet, omdat ik anders veel te vroeg ga testen :oops:
Hahahaha, dat is hetzelfde als je wekker 10 minuten voor zetten! :mrgreen: :mrgreen:
Ach Psychische oorlogsvoering he :wink:
Welkom alle nieuwe mensen hier! (Ik ben er zelf ook nog niet zo lang!)
Ik zit inmiddels op dag 30, en inspecteer elk toiletpapiertje grondig op iets van kleurverschil… Wat er niet is. Nog max 7 dagen en dan ga ik volgende week donderdag testen.
Hebben jullie ook klachten/ dingen die anders zijn dan anders?
Ik wel namelijk: Lichte hoofdpijn, moe en veel dorst dus ik drink veel water maar heb wel harde ontlasting! —> Heb ik echt nog nooit gehad!!
:o ( :oops: Sorry voor de details again…)
Oja: en ik was gisteravond nadat ik naar de bios was geweest ineens heel emotioneel. Barste in tranen uit in de armen van mijn vriend! Heb ik echt nooit. Hij keek wel een beetje :eh: zo van: wat is er met jou aan de hand!??
Verder (.)(.) auw maar dat is meestal vòòr mijn ongi.
Ik vind het zo spannend!!!
Pfff, spannend hoor Steenbokje!
Wat duurt wachten dan lang he! Bij mij was het vooral dat ik erg emotioneel was een kleine week voor ik positief testte bij de zwangerschap van Leine.
Hoi Steenbok, hier ook lichte hoofdpijn, emotioneel en moe! Af en toe iets van een tinteling in mijn borsten, maar dat hoort ook bij mijn ongi. Verder sinds een paar dagen licht misselijk over de hele dag, maar dat heb ik ook al een paar keer eerder gehad en toch ongesteld.( lees, geen eisprong)
Maar wat wel anders is deze keer, niet meer na 2 weken alweer vloeien, volgens mij echt eisprong gehad, had pijn in mijn buik voor een paar uur, draderig slijm.
Ook af en toe ongi achtig gevoel, dus rennen weer naar de wc. maar niets hoor… :think:
dus echt afwachten, maar het zou me ook niet verbazen als mijn lijf me weer voor de mal houdt. :wall:
Mijn verhaal over de emo-bom net zet me aan het denken… Die heb ik afgelopen weekend gehad volgens mij…
spannend hoor ik begin ook steeds nerveuser te worden :roll:
me vriendin is vandaag bevallen van een meisje :inlove:
Leuk Roosje! Hoe heet het kindje?
ze heet marrit verder weet ik nog niks las het op haar hyves heb haar een sms gestuurd denk dat ik haar morgen even ga bellen ben zo benieuwd :inlove:
Ja mijn lichaam heeft me ook wel eens flink in de maling genomen. Maar daarom ben ik nu wel wat rustiger, en wacht ik echt tot de 37 dagen voorbij zijn! Maar door hier op het forum te lezen en te posten wordt de spanning wel wat opgevoerd :mrgreen:
Hallo meiden,
wat spannend allemaal! Ik hoop dat jullie allemaal zwanger zijn!!
Mijn NOD is 1 november maar gisteren heb ik al getest :oops: (ik kon het niet laten, ik heb namelijk er veel last van mijn borsten)…
Maar gisteren gaf de test aan dat ik zwanger ben :inlove: . Het is wel erg pril daarom ga ik zaterdag nog een keer testen…
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes Hannah
gefeliciteerd spannend hoor :thumbup:
Gefeliciteerd!
Welke test had je gebruikt dan?!
Hannah, gefeliciteerd hoor!
Hannah Gefeliciteerd!!!
ik heb ook zo’n last van mijn borsten :S. hopelijk pies ik ook een positieve test na het weekend
dankje wel dames!!
Ik heb de goedkoopste van kruidvat gebruikt (2 voor 4,99).
Dus ik hoop dat ik zaterdag ook nog positief test.
Fijne avond\
Het wordt een spannend weekend!! Hoop nod-jes :mrgreen: :mrgreen:
Gefeliciteerd Hannah25! Ik heb die testen hier ook liggen, ze branden in mijn keukenkastje haha! Maar ik probeer het echt tot zondag vol te houden 8)
hihi :lol: ik heb 3 van die gevoelige testen van sensitest en 2 digitale van clear blue erg moeilijk hoor om er vanag te blijven in ieder geval tot zondag :naughty: :inlove:
Ik heb nog geen test gehaald, ik zou ze ook iedere dag in mijn handen hebben Helaas moet ik ook zondag nog wachten… spannend!
Whiehoe Han!! GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: