Het grote TEST topic!!!

Ik dacht dat je je hier alleen kon aanmelden als je op het punt stond te testen of net een test gedaan had :oops: :oops: :oops: :oops:

Niet dus :roll: :mrgreen:

Het is dus gewoon voor iedereen die zwanger probeert te worden :smiley: en daar ben ik er ook eentje van :wink:

Dan kom ik hier ook maar gezellig meebeppen.

Wij zitten nu in ronde 2 of ronde 1 is maar hoe je het bekijkt. Ronde 1 was ik net gestopt met de pil dus was het aanzien hoe mijn cyclus zou zijn. Ben netjes na 29 dagen ongesteld geworden dus nu kunnen we wat gerichter mikken zeg maar.

Ik zal een beetje proberen bij te lezen hier de komende dagen :eh: :mrgreen:

Hoi Marieke, welkom! En succes met het bijlezen, heeft mij wel een maandje gekost om hier de boel een beetje te leren kennen en uit elkaar te houden! :oops:

Kantjeboord, ik heb 2 dagen voor nod getest en dat was negatief. Wel met zo’n gevoelige test. Ik wil me liever niet weer laten teleurstellen door zo’n staafje, dus ik wacht nu tot ruim na nod. Heb nu alweer een uurtje buikpijn, dus volgens mij neemt mijn lichaam deze keer een enorm lange aanloop naar een menstruatie.

Robbins, ik ben inmiddels na dik 3 jaar wel gewend aan kok dus dat zal wel meevallen :mrgreen: en ondanks dat kok mij als kokverslaafde betiteld ben ik dat toch eggggggg nie :liar: :liar: :liar:

Oei Robbins, dat zou jammer zijn!

Marieke welkom, ben er ook pas sinds vandaag bij.

Oeps, inderdaad Marieke…dan ken je het wel! Wauw je hebt bijna 8000 berichten gepost! Ik was hier tot voor kort nog nooit geweest! En inmiddels kost het aardig wat uurtjes, haha

Jeetje bijna 8000 alweer??? :oops: :oops: :oops:

en nee ik ben echt niet verslaafd :naughty: :liar:

Kantjeboord jij dus ook sinds vandaag, gezellig :smiley: Ik heb het verhaal van jullie Ninte Noortje toendertijd gelezen, vond en vind het zo erg voor jullie. Maar ik vind je dapper hoe je ermee omgaat, met het verdriet, het verlies. Heb ik bewondering voor :-* . En jij bent ook een wat oudere mama begrijp ik (blehhhh vind het zo’n raar woord :mrgreen: ) Ik ben 38 nu, en was dus 36 toen ik voor het eerst mama werd. Van Nathalie dus, mijn heerlijke ondeugende, lieve mokkeltje :inlove:

Oja, ik zou drinken pakken :wall:

Hahaha, Marieke welkom bij dit topic.

Robbins ik hoop echt niet dat het door gaat zetten…

Hè nee hè smurf, dit is echt balen :hug: :hug:

Amy; ik hoop idd niet dat het nu weer ineens zaterdag is.

Smurf, wij kunnen elkaar een handje geven. :thumbdown:

Ook hier is het net doorgebroken na 1,5 dagje twijfel, dus ik kan ook opnieuw gaan tellen.

Maar hoeveel dagen zal ik nu op de banner zetten en rekening mee houden? De laatste maanden; 30/26/26/30/26. Ik denk dat ik het maar in het midden houd op 28. :wall:

Tulp, wij gaan samen op dus voor zondag.

Hoewel ik volgens de banner 1 dag overtijd ben nu, hou ik het op zondag dat mn NOD zal zijn. Al een paar keer een cyclus van 27 of 28 dagen gehad, dus daar ga ik maar vanuit en niet van de 23 dagen van vorige keer (maar daar heb ik wel mijn banner op ingesteld).

Verwacht ook gewoon dat de ongi gaat komen hoor, heb zo ontzettende pijn in mn rug en buik… Ben ook al een paar weken erg emo, maar dat komt door alle stress en daarom ben ik ook moe en misselijk denk ik.

Afwachten dus maar, al ga ik er niet vanuit dat ik kan gaan testen!

Succes dames! Spannend hier :wink:

Hi, meld me hier ook aan!

Ik heb zaterdag mijn NOD en ik hoop dat ik kan wachten tot zondag met testen… :shifty:

Ik heb het idee dat ik zwanger ben, maar hou er ook rekening mee dat het weleens niet zo kan zijn.

Ben er wel heel relaxed onder en het is ook prima als ik ongesteld wordt, maar liever zwanger natuurlijk!!! :mrgreen:

Hier nog steeds geen nieuws!

111 en stiekem, wat is het weer spannend hè!

Vannacht werd ik wakker en ineens raakte ik in paniek omdat ik mijn pijnstillers niet had. Ik gebruik 1x in de maand een aleve feminax omdat de buikpijn onhoudbaar is. (fijn als het net doorbreekt als je voor de klas staat :shock: ) Maar goed, het is dus niet gekomen!

Normaal ben ik precies op de 29ste dag ongesteld, maar afgelopen zomervakantie zat er ook een uitschieter bij, misschien is het dan eventjes iets geweest, maar niet volledig gelukt ofzo. Toen was ik 6 dagen overtijd.

Goedemorgen :smiley:

Ik zie dat er een aantal dames dit weekend gaan testen, spannend :pray:

111 en tulp op zondag en ik zie dat Stiekem zaterdag haar nod heeft.

Stiekem welkom :thumbup:

Robbins ik begrijp dat je juf bent? En wanneer ga jij eens testen? Heb je zelf enig idee of je al dan niet zwanger bent?

Ik ga een bakje koffie nemen en de kindjes hier in de gaten houden. Ik ben gastouder namelijk :wink:

Ik hoop dat dit tot het weekend aanhoudt, dan wil ik zaterdag wel testen.

Robbins: spannend meid! En elke maand is het weer spannend idd… :wink:

Spannend dames :thumbup: :thumbdown:

Mijn nod zal zo rond 9 november zijn dus nog even afwachten.

Ooooow, wat spannend zeg!!! Al die naderende NOD’s…

Hier staat officieel mijn NOD op 7 november, maar ik heb mijn ticker op 9 november gezet, omdat ik anders veel te vroeg ga testen :oops:

Maar goed, inmiddels al meer dan genoeg “voortekenen”… Zelfs mijn vriend die gister zei dat hij denkt dat ik zwanger ben, omdat ik anders ruik :eh:

Ik weet nu dus echt niet wanneer ik (wil) ga(an) testen… Het liefst nu :wink:

hee Ruth, voor jou weer een NOD in zicht? Spannend!!

@Flieniemama wrote:

Hier staat officieel mijn NOD op 7 november, maar ik heb mijn ticker op 9 november gezet, omdat ik anders veel te vroeg ga testen :oops:

Hahahaha, dat is hetzelfde als je wekker 10 minuten voor zetten! :mrgreen: :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

En jij bent ook een wat oudere mama begrijp ik (blehhhh vind het zo’n raar woord :mrgreen: ) Ik ben 38 nu, en was dus 36 toen ik voor het eerst mama werd. Van Nathalie dus, mijn heerlijke ondeugende, lieve mokkeltje :inlove:

Ik ben inderdaad nu een oudere mama. Hihihihi, vind het zelf ook gek klinken. ben toch nog maar net van de middelbare school af?? :think: :wink: Je bent zo oud als je je voelt.
Merk wel dat ik nu anders met de zwangerschap om ga dan toen ik 27 was. toen was ik ook veel meer gevoelig voor commentaar van buitenaf. Wilde het persé goed doen.

Enne, kom jij van oorsprong uit Amsterdam? Omdat je het over een "mokkeltje" hebt. :wink: