Zonnetje en Flieniemama,
vinden jullie het goed dat ik me ook meld op dit topic? Zou wel super zijn als we alle drie tegelijk positief testen!
Lees hier ook al een tijdje mee, maar aangezien mijn cyclus nog in de war was liet ik het nog even zo. Nu toch wel het idee dat ik weer een eisprong heb gehad. Vloei ook niet meer om de 2 weken wat ik daarvoor wel deed. Dat is al mijn eerste mijlpaaltje! :mrgreen:
Welkom kantjeboord!
hopelijk voor jou ook snelle een positieve test !
Gezellig hoor kantjeboord. Flieniemama, het wordt weer spannend…kunnen we met z’n 3tjes in spanning gaan zitten!!!
Meissie, wel fijn dat de ha je nu eindelijk door stuurt. Wordt wel tijd zeg…
Robbins, maak jezelf niet helemaal gek hè. Wel moeilijk hoor.
Oooooh newbe spannend hoor. Ik vind zaterdag ook een mooie dag om te testen hoor!!!
ja en niet komende zaterdag he peg :naughty:
hallo,
Ik zou aankomende zondag kunnen testen eerste keer weer na me miskraam dus erg eng en spannend :inlove:
Prettig dat je serieus bent genomen meissie.
Wanneer kan je terecht bij de gynaecoloog?
Welkom alle nieuwe potientele testers. Hopelijk hoeven jullie hier niet lang te posten en is hij snel positief.
Ik ben vandaag de halve dag naar de wc gelopen.
Ik vloei wel wat, maar veel is het niet.
Het is wel meer dan destijds bij mijn dochtertje, dus ik houd er rekening mee dat het gewoon een vreemde :evil: is.
Maar ja, vanaf welke dag begin ik dan te tellen voor mijn nieuwe cyclus?
Het bannertje wil ik nog steeds niet aanpassen, want ik blijf stiekem hopen dat het een innesteling is.
Spannend hoor zo voor iedereen!
Meissie: hopelijk weet je voor 3-12 al meer (je weet maar nooit), maar wel fijn dat je huisarts gelijk mee werkt!!
Ik krijg met de dag meer pukkels, echt te erg gewoon. Hopelijk is het voor een goed doel, maar ik kan nu wel clearasil gaan kopen geloof ik :oops:
@roosje83 wrote:
hallo,
Ik zou aankomende zondag kunnen testen eerste keer weer na me miskraam dus erg eng en spannend :inlove:
Zal voor je duimen roosje! :thumbup: :thumbup:
dank je wel
hoe is het nu met jouw? lees je banner als je het r niet over wilt hebben is prima hoor :-*
Hallo allemaal,
Leuk om te lezen dat iedereen zo meeleeft met elkaar!
Ik had gisteren ongesteld moeten worden maar volgens de acupuncturist zou ik deze maand ‘gewoon’ weer ongesteld worden dus ik reken helemaal nergens op. Maar als ik zo alle berichtjes lees, begint het wel te kriebelen hoor! Wat als het dan toch??? :shifty: Neeeeeee! Ik heb al drie dagen zo’n kramp, dat kan niet missen!
Roosje83: dan kunnen wij tegelijk testen :thumbup: :thumbdown: ik hoop dat ik het zondag al kan zien, maar vorige keer testte ik ook pas veel later dan mijn nod positief…
San2001: ik hoop met je mee
Moet zeggen dat ik vandaag een opgezette buik heb, in combinatie met die pukkels kan dat ook de :evil: aankondigen… Ik weet het niet.
Afwachten maar! En heel veel
Zonnetje01: ja we kunnen ons helemaal gek maken in dit topic, ook wel grappig inderdaad! :mrgreen:
@roosje83 wrote:
dank je wel
hoe is het nu met jouw? lees je banner als je het r niet over wilt hebben is prima hoor :-*
Gaat redelijk, ben weer begonnen met werken. Vandaag wel even een terugslag. Nou ja, lekker in bed met het dekbed over m’n kop!
Ligt er ook aan dat ik me grieperig voel, soort van spierpijn, misselijk.
Hoop niet dat het doorzet.
We hebben besloten om idd weer voor een volgend kindje te gaan. Gezien mijn leeftijd heb ik nl. niet meer alle tijd van de wereld. ( ben 40)
Cyclus lag flink in de war, geen eisprong. Maar ik heb er goede hoop op dat ik hem deze keer wel heb gehad. dus vandaar dat ik me hier kom melden.
oke dan maar lekker onder de dekens krijg je hiervoor ook medicijnen om goede cyclus te krijgen bijv clomid?? dat krijg ik namelijk spannend voor je :thumbup:
@roosje83 wrote:
oke dan maar lekker onder de dekens krijg je hiervoor ook medicijnen om goede cyclus te krijgen bijv clomid?? dat krijg ik namelijk spannend voor je :thumbup:
We hebben het wel besproken, maar samen met de gyn beslist dat we het nog 6 weken aankijken. ( nu nog 4 weken) In de hoop dat mijn lijf het toch vanzelf weer gaat oppakken. Daarna wilde hij het idd een “zetje” gaan geven door een kuurtje clomid.
welkom alle nieuwe testers…
nou ik heb dus even flink de balen…
Vanmorgen stond ik al op met rugkrampen en een temp die gekelderd was. Weinig hoopvol begon de dag. En jawel, rond het middaguur het eerste bloedverlies…inmiddels is het doorgezet dus weer geen positieve test voor ons.
Gaan alweer op voor ronde 8. En die vruchtbaarheid na een mk gaat bij ons in elk geval niet op…er is genoeg geklust zonder resultaat helaas…
Nu met ronde 8 in het verschiet heb ik mijn eerste baalmoment te pakken…maar goed er zijn ergere dingen denk ik dan maar.
Voor alle andere wachters mijn duimen draaien overuren!!!
Jeetje, balen Smurf78… :hug: Zeker nu je alweer de 8e ronde in gaat… Het duurt dan ook weer zo lang elke keer dan hè?
LOL@Tulp, moest wel lachen om je berichtje! :mrgreen:
Kantjeboord: ik hoop dat je cyclus zich weer op de natuurlijke manier heeft hersteld, hopen op goed bericht over 11 dagen!
Hè Smurf, wat ontzettend jammer! Het blijft toch steeds weer een grote teleurstelling, je had je vast ook zo op een positieve test verheugd!
heee bah smurf dat is best klote!!
@Smurf78 wrote:
welkom alle nieuwe testers…
nou ik heb dus even flink de balen…
Vanmorgen stond ik al op met rugkrampen en een temp die gekelderd was. Weinig hoopvol begon de dag. En jawel, rond het middaguur het eerste bloedverlies…inmiddels is het doorgezet dus weer geen positieve test voor ons.
Gaan alweer op voor ronde 8. En die vruchtbaarheid na een mk gaat bij ons in elk geval niet op…er is genoeg geklust zonder resultaat helaas…
Nu met ronde 8 in het verschiet heb ik mijn eerste baalmoment te pakken…maar goed er zijn ergere dingen denk ik dan maar.
Voor alle andere wachters mijn duimen draaien overuren!!!
Kan me er wat bij voorstellen ja, vind het wachten zelf ook al zo lang, terwijl dat natuurlijk nog helemaal niet lang is. zal voor je duimen de volgende ronde! :thumbup:
@robbins wrote:
Hè Smurf, wat ontzettend jammer! Het blijft toch steeds weer een grote teleurstelling, je had je vast ook zo op een positieve test verheugd!
Hee Robbins, wat zie ik aan je banner? Heb je al getest?