Het grote TEST topic!!!

Marion, gefeliciteerd meid! Op naar de eerste echo…maar eerst even lekker genieten van het goede nieuws!!!

gefeliciteerd! En snel zeg!

dacht even gluren of er nieuwe updates waren, maar nee.

hier ook weinig te melden…vandaag weer werken, een ding scheelt je hebt meer afleiding dan thuis :mrgreen:

Stel mij zelf in op de :twisted: gezien de nega test gisteren…alhoewel ik hoop van niet…

Weer wat NOD-ers vandaag! spannend! Ik hoop echt dat er weer een hoop streepies gepiest gaan worden binnenkort!

Ik vind het heel erg spannend weer. Het maakt écht geen snars uit of je nu van je eerste of je derde zwanger bent hoor! Ik ben alle keren nog een beetje gematigd positief geweest tot de echo. Het is allemaal nog zo vreselijk pril… Dus we zijn blij, maar gaan pas echt los als ik een goeie echo heb gehad…

Hier nog niets nieuws, gisteravond weer buikkrampjes, maar vannacht niets. Nog steeds zere borsten, dus dat voelt voor mij als een goed teken.

Testen durf ik echt nog niet, ik vind het niet leuk om maar één streepje te zien. Als ik een week overtijd ben, wordt het anders! Dan ben ik wel overtuigd! En dan hoop ik op een vette streep :mrgreen:

Ben benieuwd of de andere nod-ers vandaag of morgen gaan testen!

111 weet je al meer?

Ik wil nog niet testen, ik wil nog niet testen, ik wil nog niet testen.

Maar het zooooo moeilijk.

Ik dacht werkelijk dat ik er deze maand op het tempen na niet zo mee bezig was. Had wel alweer wat gevoelige borsten(altijd rond de mens), maar nu ook veel pukkeltjes die ik eigenlijk de laatste tijd niet zo veel meer had.

vanmorgen nog een keurige ‘hoge’ temp en vlak erna veegde ik iets roze slijm af. :eh:

Vorige maand had ik dat op dag 29 en op dag 30 was mijn temp gezakt en barste het :evil: los.

Nu zit ik nog maar op dag 25, maar ik heb ook cyclusmaanden van 26 gehad, dus… het lijkt op de :twisted:

Maar ik wil het niet, ik wil het niet, ik wil het niet, ik wil het nieeeeet…

Dat zou wel weer balen zijn San. Dan weet je eigenlijk ook niet precies wanneer je ei is als het toch een beetje onregelmatig is.

ladies ik mag morgen naar de huisarts dus dan volgt een update!

Ok Marlies! Veel succes! hopelijk test hij gewoon een dikke positief morgen! (en anders gewoon es om een bloedtestje vragen!

Helaas mag ik er deze rond niet eens een testje tegenaan gooien.

Vorige maand een 30 dagen cyclus, nu al gerommel en een beetje op dag 25. :cry:

Ik wacht nog even met mijn ticker aanpassen, want stiekem hoop ik op een innestelingsbloeding.

Bij mijn dochter heb ik de 1ste week overtijd ook gevloeid en zij is toch het levende bewijs dat de zwangerschap er was en goed ging.

:wink:

Nou meissie ik ben benieuwd wat de dokter zegt. Hoop dat hij je een posi test kan geven.

San dat is erg balen!!! :hug: :hug:

Mag ik mij ook aanmelden in dit spannende topic? Lees er heel de tijd al in mee, maar vind het nog leuker om mee te kletsen :mrgreen: .

Mijn nod is a.s. zondag, vind het nu al spannend! :mrgreen:

En ik vind het zo leuk om te lezen als er streepjes gepiest zijn (haha, thanks to ~marion~). Het is allemaal zo herkenbaar, te vroeg testen, ongeduld, balen als die :evil: zich weer aandienen. Maar die spanning als die nod zich aandiend… oehhh!

Voor mij nog 6 dagen, ik hoop dat de week omvliegt. Ik heb nu wel last van echte dikke pukkels (grrr!!) en m’n (.)(.), eigenlijk alleen m’n tepels… Maar dat heb ik wel vaker. Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: voor jullie en een beetje voor mezelf :wink:

ja spannend he die laatste dagen…je word er gek van :roll:

hier nog geen :twisted:…

Heb ook niet het gevoel dat ze zsm gaan komen. Normaal heb ik al menstruatiekrampen vanaf 5 dagen ervoor, nu dus niet…

Vanavond zei manlief ineens: ben je zwanger ofzo je (.)(.) lijken wel groter,…ben benieuwd of hij gelijk gaat krijgen.

De ene keer denk ik ja en de andere keer denk ik, dan had mijn test van zondag positief moeten zijn net als bij de mk…

Maar goed, misschien is deze cyclus wel langer. Ik kan er geen peil op trekken. De ene keer word ik 14 dgn na mijn ei ongi, dan weer 12 en dan weer 10. Nu zit ik op dag 11 na mijn ei.Dus ga ervan uit dat ik donderdag uiterlijk ongesteld moet worden.

Morgen weer spieken of er positief nieuws te melden valt in dit topic :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Mom2b, spannend hè als de NOD nadert. Je maakt elkaar hier wel een beetje gek hoor, maar ook dat is leuk :mrgreen:

Smurf; blijf duimen hoor.

San; hoe is het nu met je? Heeft het helemaal doorgezet of is het bij dat kleine beetje gebleven.

Spannend…

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hier nog geen :evil: Ik zit op dag 28 van mijn cyclus. Mijn cyclus is altijd tussen de 25 en de 37 dagen dus altijd een verrassing! Nog slechts 9 dagen tot een evt test als de :evil: er niet al is!

Spannend steenbok. Nog even (on) geduldig zijn :lol: :lol:

Ik heb deze keer mijn banner op 30 dagen gezet. Normaal gesproken was het met 25 of 26 dagen. De laatste keer 30. Het zou dus ook eerder kunnen, maar ik hoop dat het helemaal niet komt.

Dag meiden,

Ik lees ook al een tijdje mee maar nu kan ik me ook melden hoor;)

Vrijdag is mijn nod… spannend!!!

Als ik niet ongi word dan ga ik zaterdag testen. Zaterdagochtend dat is echt zo’n mooie dag om te testen :mrgreen:

Succes allemaal!!!

Liefs

O ja had vorige week de hele week het gevoel ongi te worden en sinds gister eigenlijk niet meer…beetje vreemd dus… maar goed je weet maar nooit…

Goh, ik heb nog nooit zo graag misselijk willen worden…

En als je daar erg aan denkt, word je het vanzelf! :stuck_out_tongue:

Hier nog steeds geen veranderingen.

zo hier ben ik.

ohhh mijn huisarts is zo super.

ik heb een verwijzing gekregen voor de gynocoloog en een temperatuurlijstje.

hij vind het serieus genoeg om er verder naar te laten kijken.

ben benieuwd wat ik nu kan verwachten bij de gyn.

ik zal straksjes als wessel slaapt even komen reageren op iedereen!

doei

Wel fijn dat je HA er zo mee om gaat!

Zonnetje, wij kunnen weer tegelijk gaan testen!!! Heb hem ook maar op 30 dagen gezet… Extra geduld oefenen :wink: