Robbins soms is het moeilijk om je in te houden he met testen.
Ik heb (bijna ) besloten om ook nog iets langer te wachten dan 14 dgn na (vermoedelijke) eisprong, omdat mijn cyclus zo onregelmatig is. Mijn langste was 37 dagen, daarom heb ik nu ook een banner gemaakt van 37 dagen. Kan het altijd meevallen en dan test ik in ieder geval niet te vroeg.
Meissie raar joh, zo lang overtijd en geen +. Goed dat je de dokter gaat bellen.
Kekaro, Marion en Smurf spannend…
Hier ook (.)(.) auw en ( . )( . ) hihi
verder ook veel
Hai!
Ik kon het ook niet laten en heb alvast een testje er tegenaan gegooid van matcare…helaas negatief…
Ik verwacht woensdag of donderdag mijn mens dus het kan nog alle kanten op. Heb nog steeds geen signalen dat mijn ongi komt en temp was nog steeds boven de 37 dus ik hou hoop, alhoewel ik mij in stel op een mens dan is de uiteindelijke teleurstelling toch minder heftig.
Jeetje, meissie das ook wat. Goed dat je de ha gaat bellen. Ben benieuwd wat hij vindt.
Robbins, vandaag is je dag of hopelijk niet Ben benieuwd!!!
Weet je inmiddels al wat? Enne geen testen meer in huis, dat kan toch niet he rond je nod :naughty: :mrgreen:
GEFELICITEERD
Wow, dat is een goeie start van deze zondag.
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Wauw Marion, dat is geweldig, gefeliciteerd!
Zo’n digitale test is toch wel heel mooi!
Hier wordt vandaag niet getest, ondanks dat ik nog niet ongesteld ben geworden! Ook heb ik nog steeds zere borsten, normaal als ik ongesteld moet worden, is dat 's ochtends al veel minder. Ik weet dan wat er komt. Dus we houden hoop!
Jammer smurf, dat het negatief was. Hopelijk hebben we allebei over een paar dagen een positieve test!
meissie, wat ontzettend lang overtijd, daar wordt je toch niet goed van? Sterkte!
Hee, mijn banner klopt niet helemaal, ik heb mijn cyclusduur niet goed ingevuld, ik ben morgen pas overtijd. Ach ja, detail…
Marion GEFELICITEERD!! :dance: :dance:
breekt in
Marion GEFELICITEERD!!!
breekt uit
Marion GEFELICITEERD !!!
:inlove: :thumbup:
supergoed zeg
nou ik heb vanmorgen getest met de clearview, nou clear was idd dat er maar 1 streepje te zien was.
snap er echt niets meer van…zelfs de langstmogelijke cyclus die ik ooit gehad heb zou ik nu ovetijd zijn en nog geen tekenen van enige menstruatie
:shifty:
voor degene die nog gaan testen binnenkort: ik duim voor jullie !!!
Gefeliciteerd Marion!!! :thumbup: !!!
Marion, Gefeliciteerd!!! :dance:
Kekaro,balen zeg! Je lichaam speelt zo wel een spelletje met je.
Heb je enig idee wanneer je je ei hebt gehad?
Zere zwanger tieten of niet… in ieder geval ben je zwanger!!
Gefeliciteerd :dance:
@Sproetje wrote:
Zere zwanger tieten of niet… in ieder geval ben je zwanger!!
Gefeliciteerd :dance:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Marion, ook hier gefeliciteerd!
gefeliciteerd Marion :dance:
Hier is het aftellen naar de NOD weer begonnen!
De banner staat op 30 dagen, maar het lijkt erop dat ik eerder richting 26 dagen zit… Gezien mijn temp en slijm… Pomtiedom… Geduld oefenen dus en daar ben ik me toch slecht in!
marion, super gefeliciteerd !!!
:lol: :lol:
zomervlinder
gefeliciteerd Marion!!! geweldig!! geniet ervan !
gefeliciteerd!!! :dance: :dance:
marion gefeliciteerd!!
eindelijk iemand met goed nieuws! :dance: :dance: :dance:
ik hoop morgen ook goed nieuws te horen van mijn huisarts!
liefs nathalie
Marion !!! Toppie !!! :dance: :dance: :dance:
Ik zie dat hier velen rond hun NOD zitten, dus allemaal succes met wachten en (niet) testen!!!
Meissie ik ben benieuwd wat de huisarts morgen te zeggen heeft. laat je het wel weten?
Succes :-*