haha die Robbins, gelukkig is er nog zo iemand net zo gek als ik :mrgreen:
Wel balen overigens dat hij negatief was :hug:
Waarom koop je ook geen testen van matcare? Ik heb er 9 voor 16.99 incl verzendkosten, 4 dgn voor NOD kun je ze gebruiken alhoewel het afh. blijft van je hcg stijging en dat is voor iedereen persoonlijk.
Dan gooi je niet steeds een tientje over de balk maar slechts 1.90 ofzo. 8)
Ik had net een oprisping, dacht ik… :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
ha, ja die van matcare ken ik. Elke keer als ik op de site kom, denk ik: De volgende keer bestel ik die! Maar dan vind ik het te vroeg.
Vervolgens loop ik in de stad en kan ik geen dag meer wachten! Hmm, je zou bijna denken dat een deel van mijn hersencellen al in een ongeboren kind terecht zijn gekomen! :lol:
Na vandaag kan ik wel weer wachten, ik ga gewoon mijn menstruatie afwachten. Of hopelijk niet!
Smurf, jij gooit er morgen weer een testje tegenaan?
:lol:
nee morgen niet. Bij mijn mk teste ik pas postief met matcare 2-3 dagen van te voren.
Dusss, ga zondag of maandag een poging wagen. Is hij negatief dan red ik het waarschijnlijk wel om te wachten op mijn mens…of niet :liar:
Mijn temp blijft vooralsnog boven de 37
net getest, maar negatief.
Nog steeds geen ongi…
Heel vreemd, dinsdag had ik toch echt ongi moeten worden.
We wachten weer (on) rustig af!
hè ik lees treurige berichten… balen zeg ! :hug:
ikzelf heb nog steeds geen ongi en nog niet weer getest
mannetje is wel nerveus aan het worden want de (.)(.) worden duidelijk groter…
ben benieuwd morgenochtend ga ik me aan een test wagen
succes hier meiden !!
KLinkt niet echt goed CVS.
Ik had het vorige maand precies hetzelfde.
Eerst al maanden na 26 dagen ongi en toen in ene een paar dagen overtijd. Ook een superlicht streepje gezien en met 30 dagen liep ik leeg. Incl. rare stolseltjes die ik normaal niet heb.
Denk dus ook het vroeg mis is gegaan.
Nu ben ik alweer bijna een maand verder. Heb met ovu testen geen ei kunnen ontdekken. Ik denk met tempen wel, maar durf mss toch niet volgende week al zo vroeg te testen, want als het wel een mk was dan is volgens mij je mens op de schop. pffff
Jij succes weer meis.
San, ik had mijn eerste mk met 5,5 week.
Flink bloedverlies en krampen gehad, maar mijn cyclus was daarna weer precies zoals ervoor.
Nu is het natuurlijk een stuk later misgegaan en is het allemaal wat heftiger geweest, dus ik ben erg benieuwd hoe mijn cyclus zich dit keer herpakt.
CVS, ook hier nogmaals :hug:
En voor de andere meiden: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ach CVS, balen meid!
Kekaro, mn duimpjes draaien voor je! Hopelijk heb je een tweede streep kunnen ontdekken!
en hoe gaat het hier, zijn er al positieve testen gesignaleerd??
Ingrid, balen zeg…tja wat duurt wachten lang he…je wilt gewoon weten waar je aan toe bent. :hug:
San2001, mijn eerste " mk" was ook met dertig dagen. Cyclus normaal 25-26 dagen en een vage posi test. Maar op dag 30 begon het bloedverlies met stolseltjes. Ga dus ook uit van een zeer vroege mk. Daarna was mijn cyclus gewoon weer zoals hij was.
Mijn vorige mk was met 5.5 week. Al iets heftiger dan de eerste en nu is ook mijn cyclus wat ontregeld, nl naar 30 dagen ipv 25-26…
Nu zit ik op dag 27 en nog geen mens.Dus je weet gewoon niet wat je cyclus doet. Volgens mij is het per persoon verschillend.
'k Zie dat je nog 4 dagen hebt voor je NOD Smurf. Wat zegt je gevoel?
Het is hier weer spannend voor een aantal meiden…smurf en 111 we kunnen er wel weer een paar gebruiken hoor bij onze meistoppers!!! :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
En Kekaro??? Al getest???
Hè Ingrid wat vervelend zeg. Hoop dat je toch snel meer weet. :hug:
Robbins; toch (on)geduldig blijven wachten,
Marion; zou het???
111, ik schreef net in ons andere topic dat ik dus geen flauw idee heb…het kan echt beide kanten op gaan. Voel helemaal niets raars…
Temp blijft wel mooi hoog boven de 37 :dance:
Maar eh, wat denk jij, je zit zelf ook tegen je NOD aan spannend!!!
Marion, spannend hoe is het met de :sick: ?
En al getest Kekaro???
:sick: :sick: :sick: (.)(.) auw!
@~Marion~ wrote:
:sick: :sick: :sick: (.)(.) auw!
haaai dames,
ja ik heb getest, alleen vanmiddag pas dus niet met ochtendurine
en er was niets te zien
geen streepje, maar ook geen ongi…
ik snap er niets meer van
ben 4 dagen overtijd en mijn temp is rond de 37,4
ik heb nu nog 2 test van clearview, morgenochtend doe ik er nog eentje en dan volgend weekend pas weer…denk ik :think:
spannend marion :thumbup: :thumbdown:
Kekaro, balen van je negatieve test. Mogelijk heb je later dan normaal je eisprong gehad en heb je te vroeg getest. Als je temp hoog blijft lijkt me dat een goed teken. Blijf door duimen
jeetje kekaro, dat lichaam van jou houdt ons en jouzelf wel flink in spanning.
hier ook nog geen ongie en ook nog geen postieve test.
maandag ga ik nu dus echt maar eens de huisarts bellen.
kus
Lekker tegenstrijdig weer, 2 dagen geleden teste ik eigenlijk te vroeg, morgen is mijn nod en ik heb geen testen meer in huis. Ben rond mijn nod ook eigenlijk nooit van plan om te testen, ik word liever teleurgesteld door mijn lichaam dan door zo’n rottig staafje. Als ik veel te vroeg test, ervaar ik het niet zo omdat een negatief resultaat dan nog van alles kan betekenen. Ik heb aardig wat last van gerommel in mijn buik, dus ik denk dat ik vanacht weer krom lig van de menstruatiekrampen die elke maand erger lijken te worden. Volgens mij zijn er meer die deze dagen mogen testen, dus ik hou jullie in de gaten!
succes!!!