CVS ik zeg: GEFELICITEERDDDDDDD !!! :inlove:
volgens mij zijn het toch echt 2 strepen !
:thumbup:
Jaaaaaaa, gefeliciteerd CVS!
Nog niet heel duidelijk, maar hij staat er echt hoor!!!
thanx meiden, heb vanochtend een 2e test gedaan, maar die 2e streep is nog lichter :?
ga denk toch nog een andere test van een ander merk halen… mannetje wil t ook zekerder weten, hij kan t nog niet echt geloven, whaha
@CVS wrote:
breekt in…
en??
Dat is van de apotheek die test of niet?
Haal eens de kruidvat eigen merk,niet die goedkoopste vierkante maar die andere…
Die is hoogstwaarschijnlijk veel duidelijker
Ik had dat ook met de apotheektesten zo en bij de kruidvat een échte streep :dance:
Succes meid,maar ik denk ook dat je zwanger bent!
breekt uit…
@~Marion~ wrote:
Miepie, das jammer meis, better luck next round! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Meissie, TWAALF dagen?? komt dat wel eens vaker voor, dat je cyclus ineens zo lang duurt?
pfff ja helaas heb ik dit wel eens eerder gehad.
toen we zwanger probeerde te raken bij wessel heb ik zelf een keer een cyclus gehad van 65 dagen :shock:
cvs gefeliciteerd!!
maar ik snap je wel dat je een nieuwe test wilt doen…zo’n 2e streep blijft geweldig om te zien!
CVS ik zie wel een streepje probeer inderdaad eens een andere test
Heerlijk die spanning hier! En ik zie daar inderdaad een heel licht streepje!
Ik zelf ben er nog redelijk rustig onder. Mijn lijf geeft nog niks aan, alleen heb ik elke dag wat slijm, normaal alleen als ik vruchtbaar ben, 2 of 3 dagen, nu al 7 dagen! Zegt dat wat??
Mocht ik niet zwanger zijn, dan stellen we het nog even uit. Ik zou het fijn vinden om een iets groter huisje te hebben als er een kleine komt. En ik heb net een nieuwe baan, wat binnenkort fulltime wordt. Dat zeg ik nu, maar als geld en ruimte geen rol zouden spelen, dan wist ik het wel diep in mijn hart…
Nog slechts 9 nachtjes wachten…
Hier ook nog iemand die snel meer weet. Mijn lichaam reageert elke maand heel anders, dus ik kan er niets van op aan! En ik heb ook het idee dat je er nog niets van kunt voelen, terwijl ik wel steeds denk: volgens mij ben ik een beeeetje misselijk… :mrgreen:
Er zit niets anders op dan maar weer te wachten, net als jullie! We hebben ons best gedaan, maar ik zou toch verbaasd zijn als het was gelukt. Maar ook dat is volgens mij heel normaal…
Succes allemaal! Enne, cvs, die streep zie ik ook! :thumbup:
Ik vind het zooooooooooooooo spannend… zucht zucht zucht zucht zucht…
meiden, helaas is hier een giga bloeding gestart vanmiddag
:hug:
heeee nee :hug: :hug: :hug:
oooooo nee hè cvs!!! :hug: :hug:
Robbins, Marion en steenbok…spannende dagen
Aaaaaaah neee… meis toch! hoe kan dat nou verdorie! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Het potdikkie, het was je zo gegund.(iedereen hier overigens)
:hug:
dank je wel voor alle lieve woorden,
denk dat t wel aan het doorzetten is als ik mijn lichaam voel
maar net bij plassen had ik geen helder rood in het maandverbandje, alleen maar bruin. wel helder rood bij afvegen.
vanmiddag was dat dus anders, heeeel veel helder rood en weinig bruin
nou ja, we wachten t maar af, maar ik geloof er deze maand niet meer in
He verdorrie Sterkte meid!
Hier ook weer de dagen aan het aftellen…
Heb geen idee wanneer mijn nod is, ga maar uit van 30 dgn nav mijn vorige cyclus na mijn mk.
Toch altijd weer spannend
Hebben jullie ervaringen met de clearview testen van de geboortewinkel??
nee ken ik niet…
gebruik tegenwoordig die van matcare.
Ik kon het weer niet laten en heb zo’n vroege test van de etos gekocht…
Hij was negatief, en ik kan me ook niet voorstellen dat dat in twee dagen zal veranderen. Dus weer een tientje over de balk gegooid,haha :oops:
Begin zo zoetjes aan te geloven dat dit nog weleens lang kon gaan duren, hoe doen andere mensen dat toch?!?