gisteren wa sik zo beroerd dat ik uit mijn werk heb gegeten en gedouched en daarna ben ik mijn bed ingekropen.
heb x fachtor niet eens gezien!!!ja alleen het laaste deel toen werd ik even wakker.
Maar idd de test was negatiever dan negatief.helaas.
dus ik ook hoop dat de :evil: :evil: zich snel komen melden.
dan kunnen we iig de volgende ronde in.
Ik dacht ook al dat het misschien uit blijft om de spanningen voor de bruiloft.zou kunnen toch?
nog 11 dagen dan is het eindelijk zo ver.
maar wat is de tijd snel gegaan.op valentijnsdag vorig jaar vroeg hij me ten huwelijk en nu is het dan al bijna zover :inlove: :inlove:
Spanningen kunnen idd een menstruatie uitstellen, maar het zou wel fijn zijn dat je ongesteld wordt voordat je gaat trouwen, of nog beter, dat je toch een positieve test in handen kan houden!
Arti: gefeliciteerd met je baan :dance: dat is goed nieuws! Wanneer ga je beginnen?
Angela: dat schiet zeker al op je bruiloft! Kan best dat onbewust door de stress de :evil: wegblijven. Maar liever om een andere reden . Na de bruiloft wel foto’s in ons sf hè? :inlove:
Hoe is het met jou mama?
Hier alles z’n gangetje. Vandaag mijn laatste primolut ingenomen :dance: hopelijk donderdag de :twisted: :twisted: ! Woeii! Zaterdag bij de AH een megapak always gekocht :mrgreen: dat is me toch lang geleden!! (17 jan laatste :twisted: ) bizar eigenlijk :shock: Hopelijk ook weer gelijk de laatste :mrgreen:
Stein is vandaag voor het eerst naar school geweest.
Hij ging heel verlegen naar binnen. Ging zelfs een beetje huilen.
Hij wilde absoluut de juf geen handje geven en met geen 1 kindje praten.
Hij mocht van de juf wel in de bouwhoek spelen om even bij te komen. Mocht hij dan zin hebben mocht hij erbij in de kring.
Ik kreeg wel een hele dikke kus en knuffel met 2 armen om mijn nek.
Daarna ben ik naar mijn werk gegaan.
Mijn moeder had de taak om hem om 12 uur op te halen en aan de juf te vragen hoe het was gegaan.
Stein was nadat ik weg was gegaan binnen een paar minuten ook in de kring gaan zitten. Heeft heerlijk met andere kinderen gespeeld en heeft ook heerlijk met de juf gekletst.
Hij had ook om 10 uur goed zjin tussendoortje gegeten. Hij wilde alleen niet drinken.
Zon: thanks! Slaap lekker alvast, die kleine gebruikt een hoop energie
Jannigje: goed van Stein zeg! :thumbup: Altijd spannend voor de 1e keer naar school (ook voor moeders :mrgreen: ). Dan gaat het de volgende keer vast een stuk makkelijker!
Even gekopieerd hoor, geen zin om het elke keer weer te moeten typen :oops:
Goedemorgen meiden,
ben er wel hoor, maar ook weer niet.
Gewoon wat rare dagen, moet even mijn weg weer zien te vinden.
Vrijdagavond is het kleintje geboren zeg maar.
We hebben ons kleintje zondagmiddag in de tuin begraven.
Ik heb veel bloedverlies gehad dus toch de vk vrijdagavond maar gebeld. Ze is gelijk gekomen.
Controles verder goed. Ze heeft wel gelijk overlegd met de dienstdoend gyn. Was mijn temp 0,2 hoger geweest had ik wel naar het ziekenhuis gemoeten. Ze heeft ook het kindje bekeken zodat we zeker weten dat het er helemaal uit is gekomen.
Ik begin nu ook weer meer te vloeien.
Sinds gisteren knallende hoofdpijn.
Ik denk dat alles van de afgelopen week eruit komt nu.
Ik heb verder niet teruggelezen, sorry even geen puf voor :oops: