Het grote test-topic deel 8!! We zijn over de helft!!

Hey meiden! Gisteren was mijn afspraak bij de VK. Drie kwartier zitten kletsen en een hoop leesvoer meegekregen. Ik moet bloed laten prikken en op 15 juni mogen we een echo laten maken. Dat duurt echt nog lang! Tot die tijd blijft het dus allemaal nog erg spannend. Ik denk dat ik pas na de echo kan ontspannen en genieten.

Marieke: doe nog maar lekker rustig aan meid, en neem rustig je tijd :hug: :hug:

Mom: hopelijk was dit je laatste pak :mrgreen:

En nou kun je eindelijk weer beginnen :dance:

Jannigje: zoo zijn eerste schooldag, dat is niet niks.

Zo te horen heeft hij het prima gedaan :clap: :clap:

jannigje; al een hele grote jongen zeg!!!

Kan me voorstellen dat hij het spannend vond, en ook heel spannend voor moeders…

Marieke; doe lekker rustig aan meid.

Wil je even een hele dikke :hug: geven.

Naatje; spannend allemaal hoor. Het duurt idd nog wel even. Hoe ver ben je dan???

Naatje: jammer h’e dat je nog zolang moet wachten op je eerste echo :?

Doe ze trouwens geen echo met 8 weken? dat had ik toen wel :think:

Bigsby, nee… ze houden echt vast aan de 12 weken. De VK had het over 10, maar het echocentrum denkt daar anders over.

Zonnetje, ik ben dan 11w4d.

Wel raar, zouden ze dat hier ook niet meer doen dan :think:

Dat is echt lang wachten dan :?

Marieke, even een hele dikke :hug: voor jou!! Ik vroeg me gisteravond al af hoe het met je zou zijn, ben ‘blij’ om weer iets van je te horen!

Morgenochtend naar de vk om naar het hartje te luisteren, ik ben erg benieuwd… Eind van de ochtend voor de tweede echo, ook daar ben ik erg benieuwd naar natuurlijk. Een positieve bevestiging zou toch wel erg lekker zijn!!

Donderdagavond krijgen we de ‘oudjes’ op koffievisite, het Cuba fotoboek heb ik dan gereed liggen maar uiteindelijk gaan we natuurlijk de echofoto laten zien. Ik denk dat ik toch wel nerveus ga worden, ben benieuwd of ik het droog hou… :think: En dan kan eindelijk het grote stilzwijgen doorbroken worden. Ik hou het ook niet veel langer meer vol :mrgreen:

hoi meiden ff snel een berichtje.heb weinig tijd de laatste dagen.

dus zal niet op iedereen persoonlijk kunnen reageren sorry daarvoor.

hier nog steeds geen ongi.

ik denk hast dat ik een mandje aan het overslaan ben.

toch de spanningen voor de bruiloft denk ik.

heb net nog de cd zitten luisteren met de liedjes die we gaan draaien tijdens de ceremoinie

ik hield het nu al niet droog…dat wordt wat op onze bruiloft :lol:

Marieke, doe rustig aan meid! Wij zijn hier als je wilt praten! :-*

hoi allemaal, :slight_smile:

marieke; een dikke knuffel :hug:

jannigje; leuk dat het zo goeg ging met je zoon :clap:

zonnetje; lekker lui doen als je moe bent :wink:

mim; voor jou is het ook spannend morgen :wink:

naatje; jammer dat je zo lang moet wachten :?

bigsby; hoe is het met jou :slight_smile:

mom; ik hoop voor jou ook dat het het een keer goed mag gaan en dat het idd weer je laatste pak m.v. is :pray:

en voor iedereen die ik vergeten ben :-* :-*

ik zit weer op het wachtbankje :? en dat duurt zo laaaaang :?

ik weet het niet zeker maar ik denk dat we een goede kans maken deze ronde :smiley:

groetjes

hey meiden hebben jullie weleens gehoord van een tweede eisprong???

het is wel interessant, dat kan je dus berekenen op een duitse site, dan ben je volgens die dokters een aantal dagen vruchtbaar en hij zeg dat vrouwen die heel lang bezig waren met de bereking zwanger zijn geraakt

extra klussen dus :mrgreen: :mrgreen:

er is hierover al een topic maar daar word niet veel gereageerd ik was zo benieuwd :think:

@ Mama

Ik heb dat dus ook, de laatste keer was ik 10 dagen vruchtbaar!!!

Bij de echo bleek er inderdaad spraken te zijn van 2 bevruchte eitjes.

Ook bij Sem en Thijs was dat het geval en er zat ook een verschil in de termijn van 1 dag. De echoscopsite gaf toen al aan dat één eitje waarschijnlijk een dag later was bevrucht als die andere.

Hoe heet die Duitse site overigens??

@ Marieke

Wat heb je het mooi äfgesloten" meid, het kindje bekeken en begraven. Maakt niet uit hoe lang je zwanger was hoor, het was jullie kindje dat zo gewenst was. Huil maar goed uit en neem je tijd!! Mocht je nog echofoto’s willen plaatsen op het showforum ga ik ze zeker bekijken!!

Ik ben de hele dag al bezig geweest voor de vakantie. Nieuwe slaapzakken en matjes gekocht, vignetten voor Oostenrijk, en allemaal van die kleine dingen die je toch denkt nodig te hebben :wink:

Daarnaast ben ik een uur of 4 bezig geweest :roll: om nieuwe kaarten op onze TOMTOM te installeren, maar ik was ineens de oude kaart van west-europa kwijt. Wat een gedoe was het. Maar goed… alles staat erop nu. :thumbup:

Nog 1 dageje geduld en dan vertrekken we, donderdagmorgen rijden we richting Zuid-Duitsland, daar overnachten we en dan rijden we vrijdag door naar Kroatië. Ben benieuwd hoe het gaat met de hond, die gaat voor het eerst mee kamperen. :mrgreen:

Morgen ga ik nog even langs de verloskundige, hartje luisteren. Op 4 juni weer controle bij de gynaecoloog en dan gaan we beginnen met de injecties progesteron die ik vanaf dan wekelijks zal gaan krijgen. Spannend allemaal…

@ dees ik heb je een pb gestuurd

Marieke: fijn dat je even wat geschreven hebt hier. Neem de tijd om het te verwerken :hug: het is allemaal niet niks wat je de afgelopen week heb moeten meemaken… sterkte meis! :-*

mama ik hoop voor je dat het deze ronde raak is! Zegt je gevoel dat je een goede kans maakt of heb je al wat ‘klachtjes’? :mrgreen: :pray:

Angela: ik had dat ook (en nog steeds…) als ik een liedje hoor wat bij ons tijdens de ceremonie gedraaid werd, dan schiet ik weer vol :inlove: . Lekker van genieten meid, het gaat zo snel allemaal!

Dees: fijne vakantie alvast!! Ook lekker van genieten!

Mim: echt heel knap dat je het zo lang voor je hebt weten te houden! Weet je het al hoe je het gaat zeggen? Als laatste foto de echo ofzo?? :inlove: Kan je eindelijk in het openbaar zwangeren, geen geheimpjes meer, super!

marieke wat moeilijk allemaal zeg. wel fijn dat jullie het zo hebben kunnen doen op jullie manier.

dees fijne vakantie…maar eerst nog even genieten van het hartje…

mama ik hoop voor je dat het gelukt is…

angela spannend hoor, het is al bijna zover!!!

mim wat onwijs knap zeg dat je het zolang voor je hebt kunnen houden…ik ben heel benieuwd naar je verhalen…

hier gaat alles goed, ik buik al aardig uit…hihihihi

is het al bijna vrijdag??? kan haast niet wachten…

dees nog een fijne vakantie :wink:

Dees alvast een hele fijne vakantie.

Geniet er lekker van en neem je rust.

Fijne vakantie Dees!

@mama wrote:

@ dees ik heb je een pb gestuurd

Mag ik ook een pb? ik ben wel heel benieuwd :mrgreen:

Dees: heel veel plezier en geniet er lekker van!

Hoelang blijf je weg?

Bedankt allemaal, ik ga er echt van genieten.

We rijden morgen om 7.00 weg, ik heb net in Zuid Duitsland een hotel geboekt voor morgennacht, we rijden dan vrijdag weer door naar Kroatië.

Gisteren ook een hele route uitgestippeld, we gaan de kust van Kroatië langstrekken + een nationaal Park in het binnenland bezoeken voor 2 dagen. Kortom, we gaan aardig wat kilometers maken en heel veel mooie plekjes ontdekken!!

Alles staat klaar, moet alleen zo nog even boodschappen doen.

En om 13.00 nog even hartje luisteren… Als ik terug kom van vakantie zit ik alweer op 17 weken… Gaat echt snel…

@ Mama, de link het PB-tje werkt niet. Misschien kun je de juiste nog boven water halen???

@ Alle testers tijdens mijn vakantie, ik duim voor jullie!!!

@ Marieke & Kantje; Dikke knuffel voor jullie… :hug: :hug: