@bigsby wrote:
@mama wrote:@ dees ik heb je een pb gestuurd
Mag ik ook een pb? ik ben wel heel benieuwd :mrgreen:
Dees: heel veel plezier en geniet er lekker van!
Hoelang blijf je weg?
1 juni ben ik weer thuis!!!
@bigsby wrote:
@mama wrote:@ dees ik heb je een pb gestuurd
Mag ik ook een pb? ik ben wel heel benieuwd :mrgreen:
Dees: heel veel plezier en geniet er lekker van!
Hoelang blijf je weg?
Dees, enorm veel plezier! Lekker op vakantie! :dance: :dance: :dance:
Wij hebben ongeveer zo’n zelfde vakantie geboekt, we beginnen in Duitsland, ook een hotelletje geboekt, maar wij reizen daarna door naar Tsjechië…
Alleen… Ik moet nog 2 maanden wachten hahaha! 8)
Tot over een paar weekjes! :inlove:
Marieke, doe maar rustig aan hoor… :hug:
Angela, spannend he! Hahahaha!
En het geeft niks als je het niet droog houdt tijdens je huwelijk, je zult niet de eerste zijn! :thumbup:
Mim, hoe was het bij de vk? :inlove:
Ik zit de laatste tijd te letten of ik mijn eisprong voel… Toen ik nog niet zwanger wilde worden deed ik dat nooit want dat interesseerde me niet zo… :roll:
Ik denk dat ik eergistermiddag wat gevoeld heb, had die dag ook slijm en dat was daarna over…
We hebben dus ook lekker geklust diezelfde avond… Alleen gisteravond niet, waren we te moe voor, maar volgens mij was dat toch te laat geweest dan…
Mocht het deze maand niet raak zijn dan begin ik met de ovutestjes…
Dees heel veel plezier meis en dan ben je mooi op tijd terug voor Nathalie’s verjaardag :-
Hier gaat het wel. Ik had het niet verwacht maar mijn lichaam heeft toch een flinke klap gehad. Ik voel me slapjes, buikpijn, rugpijn en zo totaal mezelf niet. Ik wist dat ik geestelijk een klap zou krijgen maar lichamelijk had ik dus echt niet verwacht.
Naatje is nu op de psz. Eventjes rust dus ik ga lekker even op de bank liggen.
:-
Hier is 't-ie dan! :inlove: Ik heb maar even een foto gemaakt van de echo, snelste manier om 'em online te krijgen. Alles zag er goed uit, de nekplooi was zelfs nog smaller dan het gemiddelde, dat is dus positief. Baby groeit volgens het gemiddelde, nu 6,2 cm. en met beentjes ongeveer 9 cm. Eerder vanochtend hartje geluisterd, dat lukte ook. Ruim 160 slagen per minuut dus ook dat was goed. Ik kan nog steeds niet geloven dat dit in mijn buik zit! :mrgreen:
Morgenavond dus het grote nieuws vertellen, het Cuba fotoboek is ook erg leuk geworden al zeg ik het zelf Ik zal vandaag of morgen ook eens wat foto’s van de vakantie op het showforum zetten.
Dees, een hele fijne vakantie!! Geniet ervan!! 8)
Marieke, voor jou nog weer even een dikke :hug: Voelt een beetje dubbel om mijn blije verhaal nu neer te zetten…
Marieke, vervelend zeg dat je je lichamelijk ook minder voelt.
Probeer lekker je rust te nemen op de momenten dat het kan.
Mim; :inlove: :inlove:
En morgen lekker vertellen… :dance: :dance:
marieke: vervelend dat je je lichamelijk zo beroerd voelt :hug:
Mim; wat een mooie echo :inlove:
Dees: net op tijd terug voor mij NOD :mrgreen:
Nogmaals heel veel plezier :-*
@ bigsby
werkt de link
@ mim
mooie echo :inlove: :inlove:
mim wat een super mooie echo zeg…
Dees, fijne vakantie - lekker ervan genieten joh!
Bianca, al zenuwen voor morgen?
@mama wrote:
@ bigsby
werkt de link
@ mim
mooie echo :inlove: :inlove:
Monique volgens mij wel ja.
Mim mooie echo meis.
Onze Isis heeft 2 kleintjes :inlove: .
Foto’s staan in de huiskamer.
Ik vloei nog steeds, gisteravond echt flinke buikpijn, moest gewoon huilen van de pijn. Romke heeft toen nog een pijnstiller naar boven gebracht. Heb daar wel goed op geslapen. Vanmorgen een groot stolsel daarna pijn weg. Later op de dag weer buikpijn en weer een stolsel.
Goed in de gaten houden, gelukkig geen koorts of verhoging.
Hopelijk blijft dat zo
Dinsdag moet ik terug naar de gyn.
Marieke: wat vervelend dat je nog steeds zo vloeit, en dat je daar zo’n pijn van hebt :hug: En het duurt wel lang voordat je alles kwijt bent of niet?
Hopelijk ben je nu bijna alles kwijt, dan kan je tenminste gewoon weer doorgaan. Nu blijf je er zo mee bezig, dat lijkt mij alleen maar pijnlijker :hug: :hug:
enne jou Duits is ook niet zo goed dus?
Valt wel mee
Je maanfasen vallen van de 13e tot de 16e met het hoogtepunt, dus je meest vruchtbare periode op 16 mei en dan om 2 uur nog wat.
Jij hebt dus andere dingen te doen dan kokken
Het is inderdaad vrij confronterend dat ik nog vloei en dan vooral die pijn.
Gisteren zei ik nog tegen R. dat het gewoon zo verdomd oneerlijk is dat je je kindje kwijt bent maar dan ook nog zoveel pijn ervan moet hebben lichamelijk. Ik was daar echt zo boos om. Ben veel boos de laatste dagen. Ene moment zo kwaad, dan weer verdrietig.
marieke: gewoon uiten die boosheid, en verdriet. Het helpt je met verwerken, ik vind het ook zo kl*te voor jullie :hug: Je hebt er zolang op moeten wachten ook
Maar als ik zaterdag mijn " extra" vruchtbare dagen heb dan gaat die tegelijk op met de " normale" dagen :think:
Ja en gister dus, maar we hebben eergisteren nog geklust dus dat dekt die mooi :mrgreen:
enne Zaterdag om dat tijdstip zitten we in een kano :lol: :lol: :lol:
We hebben van G. zijn bedrijf een feestje waarvooor we s’ ochtends al heeeel vroeg weg moeten :o
Marieke, wat vervelend dat je nog steeds zo´n pijn hebt. Hopelijk gaat je lichaam zich nu snel herstellen. Het is inderdaad oneerlijk. :hug:
Bigsby, flink klussen dus deze dagen
Jeetje Marieke, klinkt toch wel heftig hoor!! Dat het geestelijk een plekje moet krijgen lijkt me al lastig genoeg, laat staan als het lichamelijk ook nog zo lang duurt en heftig is… :hug:
De ‘oudjes’ waren verrast, traantje hier en daar. Ze hadden er geen moment bij stil gestaan dat er nog meer te showen was dan alleen het vakantiefotoboek
Vandaag m’n broer en vader informeren en nog wat goede vriend(inn)en, dan is het eindelijk out in the open!! :mrgreen:
Bigsby, succes hè!
Marieke, sjonge - het zit je echt niet mee he… :hug:
Gelukkig heb je wat afleiding gekregen door Isis! Ze zijn wel heeeeel cute hoor, die wurmpies :inlove: . Ga je ze zelf houden?
Mim; leuke reacties gehad dus :mrgreen:
En het is ook wel lekker dat het geen geheim meer is en dat je er zo open over kunt praten nu.
he meiden…
dikke knuf voor iedereen die het nodig heeft…
ik heb vanmorgen de echo gehad en die was helemaal goed!!!
knipperlichtje en alles…
alleen is ze niet zeker over de meting voor de termijn dus mag ik over 2 weken nog een keertje komen voor een echo…leuk leuk leuk!!!
nou ik ga zo lekker plat…ik ben helemaal gesloopt…