KAntje en marieke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :kaars: :kaars:
Angelaaaaa! Weet je al iets?
Anders wachten we nog rustig verder af hoor :liar: :mrgreen:
Jeeeeetje ik denk er staat wel nieuws van Angela, maar niet dus :snooty:
Morgen ochtend dan maar wel hoor!!!
@Angela_84 wrote:
nog steeds niet ongi,morgen ga ik testen :mrgreen:
morgen avond pas,ik heb koopavond dus ben pas laat thuis morgen.
We moeten toch tot morgen wachten zeker we zijn zo nieuwsgierig haha! Ik voor je!!
Kantje en Marieke: :hug: :hug: :kaars: :kaars: …
Angelaaaaaaaaaa, waar beeeeen jeeeeee…
Ja Angela mag zich ook wel een komen melden, en hopelijk met goed nieuws
Arti: ik ken het probleem, ik zit nu al 3 maanden thuis
Vandaar dat ik nu weer een opleiding ga volgen, en gelukkig mag ik maandag al beginnen :dance:
Maar in de zorg zijn vacatures zat, maar wat zoek je dan precies?
111: bah vervelend die misselijkheid :sick:
Ik heb in het Maart/April stoppers topic gelezen dat Angela haar test negatief was…
Ik denk ik zeg het maar even, want volgens mij bezwijken jullie allemaal van de spanning… :lol: :lol: :lol:
Maar wel jammer Angela, dan maar hopen dat de :evil: zich snel komen melden, dan weet je het tenminste zeker… :hug:
Bigsby, in de zorg zijn zeker wel vacatures te vinden, maar ik woon nu in een klein dorp en de omringende dorpen/steden zijn wel op een goede fietsafstand maar alles daarbuiten is gewoon niet zo makkelijk te doen… Vandaar dat ik hard bezig ben met mijn rijbewijs…
Maar nu beperkt het me dus nog wel in mijn zoektocht…
Ik heb als opleiding SPW 3 en 4 gedaan, dus eigenlijk zijn er genoeg banen mogelijk in verschillende sectoren…
Kinderdagverblijf, gehandicaptenzorg, activiteitenbegeleiding, woonbegeleiding, ouderenzorg etc…
En heel veel succes he maandag! Zet hem op! :dance:
Je hebt het misschien wel neergezet, maar er word hier zoveel geschreven haha, is het deeltijds of niet? En moet je ook stages gaan lopen etc? :-*
Hey Arti, bedankt dat je het even gezegd hebt , ik moet zo de deur uit, maar wilde nog even op kok kijken voor angela. Succes met je sollicitatie trouwens! :thumbup:
Angela: wat vervelend van die negatieve test en wat raar dat die :evil: wegblijven dan… schiet je ook niks mee op. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! :hug:
Arti, ik heb dit stukje ff gecopieerd van een ander topic:
Ik ga 2 dagen in de week naar school en dat duurt tot eind Juli, daarna heb ik examen en hopelijk mijn diploma voor administratief medewerker. En eind augustus ga ik weer naar school voor het vak medische terminologie, dat duurt tot half december en als ik dan nog geen werk heb kan ik in het zkh 2 maanden stage lopen :mrgreen:
Hier ben ik wel erg blij mee, en als ik dan tussendoor ook nog ff werk vind dan ben ik helemaal blij
Jammer dat je in zo;n klein dorpje woont, want met jou opleiding kan je doen wat je wilt. Ben jij al bezig met je rijbewijs dan?
Angela; jammer dat je test negatief was :hug:
Dat houd dus in dat je een erg lange cyclus hebt
Hè Angela meid wat balen zeg. Hoe kan dat nou, begrijp er niks van :think: :think: . Dikke kus :hug:
Leuk Bigs, beginnen aan iets nieuws! Hopelijk brengt het je wat je zoekt en wilt!
Angela, he, wat jammer! Hopelijk komen de :evil: dan nu snel, dan kun je verder meid. Bah!
@bigsby wrote:
Arti, ik heb dit stukje ff gecopieerd van een ander topic:
Ik ga 2 dagen in de week naar school en dat duurt tot eind Juli, daarna heb ik examen en hopelijk mijn diploma voor administratief medewerker. En eind augustus ga ik weer naar school voor het vak medische terminologie, dat duurt tot half december en als ik dan nog geen werk heb kan ik in het zkh 2 maanden stage lopen :mrgreen:
Hier ben ik wel erg blij mee, en als ik dan tussendoor ook nog ff werk vind dan ben ik helemaal blij
Jammer dat je in zo;n klein dorpje woont, want met jou opleiding kan je doen wat je wilt. Ben jij al bezig met je rijbewijs dan?
Dat klinkt goed hoor! Heel veel plezier en succes! :-* :mrgreen:
Ik ben sinds ik hier woon al bezig met mijn rijbewijs…
Heb afgelopen woensdag mijn theorie examen gehaald… :dance:
Kan me nu dus lekker op mijn praktijk storten, zit nu op les 14…
Nog een paar maandjes denk ik… hoop ik…
Angela, :hug: :hug:
Wat jammer…
Arti; hopelijk ga je je rijbewijs snel halen, kun je lekker weer aan het werk
Ja sorry dames,
gisteren wa sik zo beroerd dat ik uit mijn werk heb gegeten en gedouched en daarna ben ik mijn bed ingekropen.
heb x fachtor niet eens gezien!!!ja alleen het laaste deel toen werd ik even wakker.
Maar idd de test was negatiever dan negatief.helaas.
dus ik ook hoop dat de :evil: :evil: zich snel komen melden.
dan kunnen we iig de volgende ronde in.
Ik dacht ook al dat het misschien uit blijft om de spanningen voor de bruiloft.zou kunnen toch?
nog 11 dagen dan is het eindelijk zo ver.
maar wat is de tijd snel gegaan.op valentijnsdag vorig jaar vroeg hij me ten huwelijk en nu is het dan al bijna zover :inlove: :inlove:
Angela, nogmaals een hele dikke knuffel :hug: .
Jeeeeetje dat schiet zeker al op zeg…nog 11 dagen en dan de grote dag. Hopen dat jullie heerlijk weer hebben., Spannend hoor…
Mijn 1e moederdag, kan alleen maar huilen…
Had het me vorig jaar zo anders voorgesteld…
:kaars: :**: :vlinder: :vlinder: :kaars:
@Dees75 wrote:
Mijn 1e moederdag, kan alleen maar huilen…
Had het me vorig jaar zo anders voorgesteld…
:kaars: :**: :vlinder: :vlinder: :kaars:
:hug: :hug: :hug:
Ach lieve Dees… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
:kaars: :vlinder: :vlinder: :kaars: