Het grote test-topic deel 8!! We zijn over de helft!!

@Mom2b wrote:

Kantje: is ook zo, maar het blijft oneerlijk… Tuurlijk zijn de risico’s groter naarmate je ouder wordt, maar toch… Het is 1 op de 3 wat misgaat geloof ik (vanaf 40 toch, forgive me if i’m wrong…), nou dan heb jij je portie al dubbel en dwars gehad. Hoe dan ook, ook dit moet je weer een plekje geven, ik weet niet wat ik moet zeggen, ik vind je gewoon een sterke, dappere vrouw! (klinkt gek, ik ken je niet, maar zo kom je op mij over)

:hug:

Dank je, ja ik probeer toch altijd maar nog positieve dingen te zien in het leven. Heb mijn portie idd al wel dubbel en dwars gehad, zal ik hier maar niet neerzetten, schrik je zo erg.

Mocht ik binnen de statistieken passen zou het de volgende keer gewoon goed moeten gaan…Dat probeer ik dan maar weer als lichtpuntje te zien om mezelf er doorheen te slepen.

@Angela_84 wrote:

@Mom2b wrote:
Angela: ik testte ook pas 1 week na mijn NOD positief, dus het kan best nog! Ben je normaal heel geregeld? Want je klachten klinken nog steeds hoopvol :wink:

en had jij ook op je nod een negatieve test?
of daarna misschien nog??
Sinds het stoppen van de nuvaring heb ik vrijwel meteen een regelmatige cyclus gehad heel af en toe week hij een beetje af.
maar nu het dus serieus begint te worden lijkt het wel of mijn cyclus ineens niet mee wil werken.
vorige keer 21 dagen en er voor heb ik nog niet echt goed bijgehouden.
heb testen besteld.
ik kantoch echt niet wachten tot zaterdag :oops:

Ik had op een donderdag mijn nod, vervolgens op die donderdag getest, negatief. 's Maandags weer getest (= 3 dagen na nod) ook negatief, donderdag (=1 week na nod) positief. Dus echt hoor, het kan makkelijk! Hoe langer je het nu volhoud, en de ongi wegblijft, hoe groter de kans op een positieve test! Ik hoop het zo voor je!

zonnetje mijn zoontje was 29 april al jarig maar het was vakantie dus kon hij niet trakteren…hij is 3 geworden. heeeel groot vind hij zichzelf al…( en ik ook wel hoor, kleine kindjes groeien snel…)

arti hij gaat trakteren op een pakje likkoekjes en een dierenstempeltje, leuk verpakt uiteraard…

@Mom2b wrote:

Ik had op een donderdag mijn nod, vervolgens op die donderdag getest, negatief. 's Maandags weer getest (= 3 dagen na nod) ook negatief, donderdag (=1 week na nod) positief. Dus echt hoor, het kan makkelijk! Hoe langer je het nu volhoud, en de ongi wegblijft, hoe groter de kans op een positieve test! Ik hoop het zo voor je!

en met welk merk heb je getest??

@kantjeboord wrote:

Dank je, ja ik probeer toch altijd maar nog positieve dingen te zien in het leven. Heb mijn portie idd al wel dubbel en dwars gehad, zal ik hier maar niet neerzetten, schrik je zo erg.

Mocht ik binnen de statistieken passen zou het de volgende keer gewoon goed moeten gaan…Dat probeer ik dan maar weer als lichtpuntje te zien om mezelf er doorheen te slepen.

Goed van je :thumbup: , en als die statistieken kloppen ben jij nu zeker aan de beurt (zonder die dingen trouwens ook :wink: ) voor een voorspoedige zw.schap. En ik heb net even je vlindertopic bezocht, je hebt mooie woorden geschreven aan Ninte Noortje*, en een prachtig gedichtje van een medeforummer waar de tranen van in mijn ogen schoten.

Ik hoop dat allemaal voorspoedig verloopt voor je :pray:

Nog gefeliciteerd dan :oops:

Ze zijn dan ook ineens heeeeeel groot. :lol:

@Angela_84 wrote:

en met welk merk heb je getest??

Clearblue digitaal (niet die met aanduiding van hoe lang, die was ertoen nog niet). Dat was 's middags nota bene (niet eens ochtendurine) en binnen 10 seconden stond er al zwanger! :slight_smile:

Breng ik je op ideeën Angela? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: haha!

@Mom2b wrote:

:oops: :oops:

@Angela_84 wrote:

@Mom2b wrote:
:oops: :oops:

:pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :mrgreen: :wink:

Kantje: :hug: :hug: :hug: Ik heb er even geen woorden voor :-* :-* :-*

wat lees ik nu…

Kantje, meid, heel veel sterkte! :cry: :cry: :hug:

Ooooo meiden ik ben zoooooo opgelucht…

Ik heb het hartje gezien en gehoord

3 mooie foto’s mee gekregen. Moest wel een klein beetje huilen toen ik het zag kloppen hoor.

Zal vanavond ff de foto’s inscannen.

Had gedroomd dat de afspraak niet doorging enzo. Echt onwijs slecht geslapen en ik was echt suuuuuuper zenuwachtig.

@zonnetje01 wrote:

Ooooo meiden ik ben zoooooo opgelucht…

Ik heb het hartje gezien en gehoord

3 mooie foto’s mee gekregen. Moest wel een klein beetje huilen toen ik het zag kloppen hoor.

Zal vanavond ff de foto’s inscannen.

Had gedroomd dat de afspraak niet doorging enzo. Echt onwijs slecht geslapen en ik was echt suuuuuuper zenuwachtig.

Mooi dat je echo mooi was en dat je het hartje hebt horen kloppen!

Ja vreemd kunnen dromen af en toe zijn he…

zonnetje: wat fijn dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien, wat een opluchting :dance: :dance: :dance:

Kantje: tja je leeftijd, ondanks dat je dat weet maakt het er niet makkelijker op :hug:

Maar ik hoop dat je snel weer zwanger raakt en het dan ook blijft :pray: :pray: Die ellende heeft nu wel lang genoeg geduurd:hug: :hug:

Peg ik zei het je toch :-*

Super Zonnetje, niet meer zo druk maken hè!! :wink:

Marieke, hoe is het nu met je?? Kan je het allemaal al een beetje bevatten? :hug:

Wat een geweldig nieuws Zonnetje! :inlove: :inlove: :inlove:

Mim bevatten jawel, dat doe ik donders goed.

Gisteren ging het zelfs vrij goed maar vandaag dus niet.

Straks dus naar de gyn en om te gaan praten over hoe je kindje uit je lichaam moet doet me verdriet.

Ben ook bloednerveus.

Maar ik kom er wel :-*

Heel veel sterkte straks Marieke, ik denk aan je! :hug: