Ik hoop het Marieke; ik ga er wel van uit iig.
Zal aan je denken morgen als je naar de gyn gaat, :hug: :hug:
Zou ik ook mee mogen rijden in de Roze bus?
NOD is 21 mei…
Kantje: :hug: :kaars: :: :kaars:
Marieke: Jou had ik al even sterkte gewenst elders, maar nogmaals :hug: :kaars: :: :kaars:
ah nee kantjeboord niet weer
Wat vind ik dit verschrikkelijk voor je :hug: :hug:
Marieke: heel veel sterkte bij de gyn morgen :hug:
Wat een slecht nieuws allemaal, ik was eerder ook altijd zo bang voor de echo’s. Dus ik snap heel goed hoe de andere meiden zich nu moeten voelen :hug: :hug: :hug:
Welkom Tweet,
Ohhh neee kantje… wat verschrikkelijk erg! Oh waarom blijft deze ellende jou en Marieke niet bespaard… ik wil je heel veel sterkte wensen, je hebt al zoveel te verwerken gehad :hug: :hug: :hug:
…
:kaars: :kaars:
Zonnetje succes met je echo morgen! Ik snap wel dat je het extra spannend vind na deze berichten… Ik duim voor een mooie echo (zet je 'm dan wel in ons sf?) Hoe laat moet je?
Tweet, ik zal je erbij zetten…
Dank je mom. Ik zet hem dan idd wel in het showforum. Ik moet al om 08.50 gelukkig. Daarna wel naar mijn werk. Laat het dan wel gelijk weten. 's Avonds kan ik dan de foto scannen.
Dat is fijn zeg zo vroeg! Hopelijk loop je de hele dag met een grote smile op je werk! Ik hou KoK in de gaten :thumbup:
@zonnetje01 wrote:
Jeeeetje kantjeboord, nee hè…
Wat verschrikkelijk meid, ook echt even geen woorden voor :hug:
:kaars:
Begin me nu toch wel zorgen te maken over mijn eigen echo morgen, pfffff
Niet doen hoor! Het heeft ook gewoon met mijn leeftijd te maken zei de Gyn.
@Marieke_5000 wrote:
Peg jij gaat morgen een heel mooi levend kindje zien hoor meis!!!
Kantje en ik slepen elkaar erdoorheen!
Arti ik was je helemaal te bedanken dat je ons kindje ook genoemd hebt onder het lijstje. Heel lief, dankjewel :-
Morgen naar de gyn, vind het eng.
Nog geen teken dat het loskomt.
Zo is het Marieke!
Veel succes bij de gyn. Schrijf al je vragen op anders vergeet je weer de helft. Ik ga iig vragen of ik vrijdag een recept kan krijgen voor cytotec om het op gang te helpen, mede omdat een curettage bij mijn wat gecompliceerd ligt. Heb in het ondererp zwanger worden een topic daar over geopend, misschien heb je daar wat aan?
Liefs, Paula :-
zonnetje wat lekker op tijd je echo…succes!!
kantje nogmaals sterkte
tweet welkom en hopelijk is het snel raak voor jullie
arti het lijkt mij ook verwarrend hoor om alles goed bij te houden.
morgenochtend mag mijn zoontje trakteren op de psz. ik hoop dat ik een beetje goed ben morgen ochtend dat ik daar niet helemaal :sick: :sick: foto’s sta te maken…hihihihihi. ik heb nog niet hoeven spugen gelukkig maar ik ben niet op mijn best 's morgens…
@Mom2b wrote:
Ohhh neee kantje… wat verschrikkelijk erg! Oh waarom blijft deze ellende jou en Marieke niet bespaard… ik wil je heel veel sterkte wensen, je hebt al zoveel te verwerken gehad :hug: :hug: :hug:
…
:kaars: :kaars:
Ja dat is ook zo, maar het was blijkbaar nog niet genoeg! Nee, dat is ook weer niet waar, heb wel eens gedacht waarom overkomt ons dit, maar aan de andere kant, waarom zou het ons niet overkomen? Naarmate je ouder wordt is de kans nu eenmaal groter dat je dit overkomt. Dat zal ik ook onder ogen moeten zien.
nee hé kantje zo oneerlijk!!
Sterkte :hug:
:kaars: :**: :kaars:
Bianca, is je zoontje dan ook morgen jarig of vrijdag? Hoe oud wordt hij dan?
Hoop dat je je idd lekker voelt om mooie foto’s te maken.
Kantje: is ook zo, maar het blijft oneerlijk… Tuurlijk zijn de risico’s groter naarmate je ouder wordt, maar toch… Het is 1 op de 3 wat misgaat geloof ik (vanaf 40 toch, forgive me if i’m wrong…), nou dan heb jij je portie al dubbel en dwars gehad. Hoe dan ook, ook dit moet je weer een plekje geven, ik weet niet wat ik moet zeggen, ik vind je gewoon een sterke, dappere vrouw! (klinkt gek, ik ken je niet, maar zo kom je op mij over)
:hug:
@bigsby wrote:
Angela: Wat vervelend dat je nog steeds niks weet :?
Heb je zwangerschapsklachten of niet?
Ja nu ik er op let,mankeer ik van alles.
ik weet niet of het zwangerschapskwalen zijn.
maar het lijkt er al bijna 2 weken op dat ik ongi moet worden.
dus:pijn in onder rug,pijn in bovenbenen,ongikrampen en pijnlijke tepels.
had 2 testen gedaan 1tje 1 dag voor nod en 1tje op nod
beide negatief.
het lijkt met sterkt als ik nu toch zwanger ben.
Marieke, ook van mij veel sterkte morgen! Ik zal aan je denken! :hug:
Zonnetje, heel veel succes morgen bij je echo, gelukkig al lekker vroeg, hoef je je er niet de hele dag zenuwachtig voor te zijn… :hug:
Bianca, gefeliciteerd met je zoontje! Wat gaat hij trakteren? :inlove:
Angela: ik testte ook pas 1 week na mijn NOD positief, dus het kan best nog! Ben je normaal heel geregeld? Want je klachten klinken nog steeds hoopvol
Marieke: Sterkte morgen bij de gyn… ben benieuwd wat die zegt/ besluit te doen…
Bianca: gefeliciteerd en hopelijk voel je je idd niet :sick: morgen!!
@Mom2b wrote:
Angela: ik testte ook pas 1 week na mijn NOD positief, dus het kan best nog! Ben je normaal heel geregeld? Want je klachten klinken nog steeds hoopvol
en had jij ook op je nod een negatieve test?
of daarna misschien nog??
Sinds het stoppen van de nuvaring heb ik vrijwel meteen een regelmatige cyclus gehad heel af en toe week hij een beetje af.
maar nu het dus serieus begint te worden lijkt het wel of mijn cyclus ineens niet mee wil werken.
vorige keer 21 dagen daarna weer 28 en er voor heb ik nog niet echt goed bijgehouden.
heb testen besteld.
ik kantoch echt niet wachten tot zaterdag :oops: