Het grote test-topic deel 8!! We zijn over de helft!!

Ohhhhh Zonnetje wat fijn!!! Lijkt me echt een opluchting!

Marieke :hug: Ook jij bent in mijn gedachten. Veel kracht en sterkte toegewenst! :-*

@Marieke_5000 wrote:

Maar ik kom er wel :-*

Tuurlijk kom jij er wel, daar ben ik ook helemaal niet bang voor!! Het is alleen zo jammer en oneerlijk dat dit moet gebeuren… :frowning: Het gebeurt natuurlijk niet voor niks maar daar heb je even geen boodschap aan!!

Sterkte voor straks!

Marieke; ik denk aan je, :-*

Hoe laat moet je bij de gyn zijn?

Kantje, ongelooflijk…potverdorie!

Sterkte meid, weet niets anders te zeggen…

Mariek, jij ook veel sterkte vandaag.

Zonnetje, gaaf meid! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig was na al het slechte nieuws hier. Ga maar lekker genieten van je roze wolk en ik ga op zoek naar je foto’s!

Ik mag volgende week vrijdag voor de echo, is ook erg spannend maar toch voelt het wel goed. Zeg ik nu nog, hahhaa.

En op 10 juni mag ik weer de VK.

@zonnetje01 wrote:

Ooooo meiden ik ben zoooooo opgelucht…

Ik heb het hartje gezien en gehoord

3 mooie foto’s mee gekregen. Moest wel een klein beetje huilen toen ik het zag kloppen hoor.

Zal vanavond ff de foto’s inscannen.

Had gedroomd dat de afspraak niet doorging enzo. Echt onwijs slecht geslapen en ik was echt suuuuuuper zenuwachtig.

Wat een opluchting meid! Lekker genieten nu! :thumbup:

Ben benieuwd naar je echofoto’s! Zat het showforum al door te spitten maar nog niks :mrgreen:

Jeetje kantje, ik lees het slechte nieuws net. Weer even in shock, na Marieke blijft het ook jouw weer niet bespaard :hug: :hug: :hug:

Marieke voor jou ook nog even een :hug: en sterkte vandaag.

Zonnetje, gelukkig heb jij een mooi kloppend hartje gezien, heerlijk. En helemaal niet gek dat je even moest huilen, het is ook iets super moois.

Steenbok; ik zit nu op mijn werk. Vanavond zal ik showen.

@zonnetje01 wrote:

Ooooo meiden ik ben zoooooo opgelucht…

Ik heb het hartje gezien en gehoord

3 mooie foto’s mee gekregen. Moest wel een klein beetje huilen toen ik het zag kloppen hoor.

Zal vanavond ff de foto’s inscannen.

Had gedroomd dat de afspraak niet doorging enzo. Echt onwijs slecht geslapen en ik was echt suuuuuuper zenuwachtig.

Wat goed!!! Voor mij duurt het nog even. Maandag eerste afspraak met de vk. Dan zal ik wel horen wanneer de echo is. Als ik ook een goede echo heb gaan we die dat bij de Kralingse Plas eindelijk maar eens plannen! :mrgreen:

Spannend Naatje!

En maandag is al snel hoor!

Ik ga voor je duimen dat je snel een mooie echo mag laten maken! :pray:

Idd Naatje, als jij ook je echo hebt gehad gaan we idd maar eens daten.

Maandag is al best snel. Bij welke vk zit jij. Ik bij Oost, maar daar zit ook de voorschoterlaan bij. Moet jij daar dan naartoe?

Ja, ook bij Oost op de Voorschoterlaan. Da’s lekker dichtbij voor mij.

Zonnetje: wat onwijs fijn zeg dat alles goed is! Nu kan je lekker genieten! :inlove: Vanavond ga ik in het sf spieken hoor!

Kantje en Marieke: heb in de andere topics gelezen dat jullie bijna met de medicijnen gaan beginnen, wil jullie hierbij veel sterkte wensen de komende dagen en met het afscheid van jullie frumke’s :hug: :hug:

Dank je wel, jullie zijn lief! :-*

Marieke en ik mailen ook veel met elkaar op het moment.

Kantje en Marieke, fijn dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden.

Weer een hele dikke :hug: voor jullie, :frowning:

Kantje en Marieke, ik ben ook heel blij dat jullie nu veel steun aan elkaar hebben :hug:

Veel sterkte met het afscheid nemen van jullie frumpjes :hug:

zonnetje wat gaaf zeg…toppie!!! lekker genieten nu…

111 ik moet ook volgende week vrijdag voor de echo…zoooo spannend vind ik het…

Zonnetje fijn dat de echo mooi was :inlove:

hey bigsby voor jou ik nog een :hug:

kantje heel veel sterkte :kaars: