Bigsby, goed gedaan zeg, een 8!! :dance: :thumbup:
Wat een weer vanochtend zeg! :evil:
Ik moest op de fiets naar het werk, ongeveer een kwartier fietsen maar het spoelde…
Dus toen heb ik mijn schoonvader maar gebeld of hij me even wilde brengen… :lol:
Even snel, ben aan het werk…
Ik kon echt geen 2 weken meer wachten, ik wil heel graag gaan proberen toch te gaan hechten aan het kindje en denk dat dat beter gaat als het wat concreter wordt. Dus dat ik weet het wordt een jongetje en hij heet zo of het wordt een meisje en ze heet zo.
Mijn voorgevoel is al die tijd een jongetje geweest, ik begin nu echt heel erg te twijfelen en denk toch meer aan een meisje, hub zegt van begin af aan al een meisje…
Wij houden het niet voor ons, maar schreeuwen het gewoon van de daken, dus wordt vervolgd morgenavond!!!
Ben de uren aan het aftellen nu…
Heel begrijpelijk Dees!
En wij tellen met je mee
Veel plezier morgen alvast.
:-* Steenbok
@bigsby wrote:
Mim oh wat leuk, je eerste echo :dance:
Bigsby, gefeliciteerd met je 8 :dance: maarreh… die eerste echo heb ik 6 weken geleden al gehad :mrgreen: Morgen weer controleafspraak bij de vk en dan alleen hartje luisteren, maar na 4 weken wil je wel weer eens een teken van leven omdat ik verder nog weinig merk en voel :roll:
Spannend Dees :mrgreen:
Ik lees ook nog steeds mee meiden! Ben alleen een beetje druk. We hebben de laatste tijd zoveel pech met onze auto’s dat ik daar een beetje chaggo van wordt. Geloof dat we al met al in een paar maanden 2000 euri kwijt zijn :shock: ik weet het auto rijden is duur, maar toch Had er ook lekker van op vakantie kunnen gaan 8) .
Maar goed.
Dees: wat spannend!!! Ben zeer benieuwd! :inlove:
naatje: wat fijn dat je een echo gehad hebt bij je vriendin :thumbup: :inlove: dat is super zeg!
Mim: voor je het weet heb jij ook een dikke buik, duurt alleen wat langer… morgen weer hartje luisteren dan ben je weer gerust gesteld :inlove: :thumbup: :inlove: Kan me er wel iets bij voorstellen hoor!
Bigsby: gefeliciteerd met je 8! Knap gedaan!
Arti: lekker aan de klus haha :mrgreen: zet 'm op hè? :mrgreen:
mama: goedenavond! hoe is het met jou?
Marieke: hoe gaat 'ie met jou meis?
Nou hier zondag de laatste Primolut ingenomen. Vorige keer werd ik ook binnen 2 dagen ongi, dus verwacht het vanavond nog. Anders morgen. Ik voel het niet meer aankomen… En dan de clomid 100. Volgende week weer het echo-circus. En dan duimen voor een mooi ei (of 2 )
ZO ook een teken van leven van mij.
Hier gaat alles op zich weer goed. Wel ontzettende ruzie met SM gehad met als gevolg dat we vrijdag niet met schoonfamilie op vakantie gaan.
Maar maandag de 15e ga ik met m en stein op vakantie voor een weekje. gewoon met zijn 3en.
meiden als ik nu een banner aan wil maken… moet ik dan wel voor 33 dagen aanmaken of van 28 wat ik al die maanden gehad heb???
Jannigje, ikzou gewoon uitgaan van 33 nu…is het dan toch 28, kan je dat volgende maand altijd weer aanpassen?
Tenminste, zo doe ik dat elke maand :shifty:
Vanochtend bij de verloskundige geweest, alles is goed! Ze voelt hoe ver je baarmoeder gegroeid is en hartje luisteren, 165 slagen! Mijn bloeddruk was ook prima. Toch een beetje een opluchting!! :mrgreen:
Nog een paar uurtjes…
Mama en Angela, voor jullie wordt het weer spannend!!!
Ik duim voor jullie meiden!!!
Verder is het redelijk stil hier op het moment valt me op.
Even een vraag aan de meiden die nog op de bus wachten, hoe vinden jullie het dat er hier zoveel over zwanger zijn wordt geschreven, stoort het jullie??? Ik zat het me zomaar af te vragen omdat ik denk ik dat wel zou hebben. Ik zou het heel vervelend vinden als dat zo is en dan hou ik daar rekening mee… :-*
Dees wat lief dat je aan ons denkt! :-
maar ik heb er totaal geen problemen mee, ik vind het juist leuk te lezen.
om te lezen waar ik naar uit kan kijken
ik gun het jullie stuk voor stuk allemaal en ben dan ook blij te horen als het goed gaat en wat er allemaal gebeurt.
dees spannend vanaaf je echo, je komt natuurlijk wel snel ons op de hoogte brengen he? :inlove: :-
meiden ik lees wel gewoon mee hoor (verslaafd)
maar helaas even niet erg veel energie/tijd om te reageren , en om nou alleen te komen zeggen hoe het met mij gaat vind ik erg ego…
maar duim wel nog steeds voor jullie!!
Jane, je mag best heel ego even komen vertellen hoe het met je gaat hoor!!! Of hoe leuk je rond deze tijd aan het klussen bent :lol: :mrgreen: Tenminste, dat neem ik aan als ik naar je banner kijk
Ik kom me vanavond even melden als ik weer thuis ben en familie en goede vrienden gebeld heb…
Ben zo nieuwsgierig… Straks weet ik gewoon hoe ons kindje gaat heten :dance: Wel een gek idee weer…
Leuk dat jullie al een naam hebben. Veel plezier straks!
@Dees75 wrote:
Jane, je mag best heel ego even komen vertellen hoe het met je gaat hoor!!! Of hoe leuk je rond deze tijd aan het klussen bent :lol: :mrgreen: Tenminste, dat neem ik aan als ik naar je banner kijk
Ik kom me vanavond even melden als ik weer thuis ben en familie en goede vrienden gebeld heb…
Ben zo nieuwsgierig… Straks weet ik gewoon hoe ons kindje gaat heten :dance: Wel een gek idee weer…
:-* wat lief!
jaaaaaaaaaaaaaa wij klussen nog eens extra rond deze dagen :mrgreen:
ik ben ook nieuwsgierig dees! :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
EEN MEISJE!!!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Wat Leuk dees zag alles er goed uit…? zo te zien wel :dance: :inlove: :-*
Oh Dees, meisjes zijn zo leuk :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Gefeliciteerd meis :-*
Even onder de spoiler want wil dit niet zo na Dees haar wondermooie bericht zetten
maar wil iemand precies weten hoe het bij mij verlopen is nadat de MA geconstateerd was?
@Marieke_5000 wrote:
Even onder de spoiler want wil dit niet zo na Dees haar wondermooie bericht zetten
maar wil iemand precies weten hoe het bij mij verlopen is nadat de MA geconstateerd was?
uhm zal het even onder de spoiler zetten.
UH JAAAAAAAAAAAA!!! meis hoe gaat het met je? :-*
Jane het gaat wel meis, begin langzaam weer op te krabbelen :-*
Onder de spoiler dan maar want het is best een lang verhaal geworden :oops:
Op 4 mei gingen we dus vol goede moed naar het echobureau, ik had er gewoon zo’n goed gevoel bij.
Degene die de echo deed is een van de verloskundigen die ik bij Nathalie had, hij is een eigen echopraktijk begonnen.
Even bijkletsen en toen de echo.
Eerst via de buik, vrijwel gelijk het kindje in beeld en ik zag eigenlijk gelijk dat er geen knipperlichtje was. Ik zei dat ook waarop hij zei dat hij ook niks zag maar dat hij toch nog een vaginale echo ging maken.
En hij heeft zo lopen zoeken totdat ik zelf zei dat hij maar op moest houden.
Het was gewoon net of de grond onder mijn voeten zomaar ineens weg was.
En dan ga je met hem praten over hoe en wat, heel nuchter was ik toen eigenlijk. Hij zou mijn vk inlichten.
Pas toen we thuis kwamen kwamen de tranen, maar voor Nathalie heb ik me toch groot gehouden. Toen zij eenmaal op bed lag heb ik zo vreselijk zitten janken, miste mijn moeder op dat moment ook zo erg, ik had gewoon zo graag bij haar uit willen huilen.
VK belde 's middags, zij heeft een afspraak bij de gyn gemaakt.
Donderdag 7 mei naar de gyn geweest, nog een echo gehad en helaas nog steeds een heel mooi klein kindje in beeld maar helaas geen knipperlichtje.
We hebben toen besloten om het zelf met medicatie op te wekken.
Vrijdagochtend de tabletten ingebracht en eigenlijk voelde ik de eerste uren vrij weinig. In de middag begon ik wat rugpijn te krijgen, leek wel iets op rugweeën. Ik begon toen ook wat lichte krampjes te krijgen.
Rond 6 uur 's avonds had ik het gevoel alsof mijn vliezen braken, ik voelde gewoon plop in mijn buik en gelijk daarna kreeg ik ook waterige afscheiding. Volgens mij vk waren dit inderdaad de vliezen en vruchtwater. Toen begon langzaam het bloeden met stolsels.
Om 7 uur was dit behoorlijk erger geworden, had toen al verschillende maandverbanden vol. Om 7.15 is het kleintje geboren zeg maar. In de vruchtzak.
Ik wist ook gelijk dat dit het was, gevoelsmatig zeg maar.
Alleen werd het bloeden niet minder maar juist erger.
Om 9 uur heb ik mijn vk gebeld omdat ik echt leegliep.
Zij is gelijk langsgekomen en heeft controlers uitgevoerd en gebeld met de dienstdoende gyn in het ziekenhuis. Mijn temp. zat op 38.3, was het 38.5 geweest had ik wel naar het ziekenhuis gemoeten. Het vele bloedverlies schijnt toch een bijwerking van de medicatie te zijn.
En wat is veel? Ik zat op 14 doorweekte always nachtverbanden binnen het uur plus nog wat in de wc liep.
VK heeft 's avonds nog 2 keer gebeld en ook het weekend heeft ze verschillende keren contact opgenomen. Dat vond ik echt heel fijn, heb ik veel steun aan gehad.
Het vloeien is trouwens gebleven al die tijd.
En dan ga je voor de nacontrole naar de gyn en blijkt er toch wat weefsel nog te zitten.
Dus alsnog een curretage. Die heb ik 22 mei gehad.
En nu ben ik “schoon”. Lichamelijk heb ik de dagen na de curretage best last gehad. Ik voelde me alsof ik door een vrachtwagen was overreden
Nu gaat het wel weer. Ik ben alleen nog heel snel moe, vergeetachtig en heb moeite me te concentreren. Bijwerking van de narcose.
De vk heeft trouwens tot na de curretage elke keer gebeld om te horen hoe het met me ging.
Geestelijk kan ik het voor mezelf nu aardig relativeren, nu nog een plekje geven.
We hebben Frumke zoals ik ons kindje blijf noemen in de tuin begraven op moederdag.
Wat heb ik een vreemde moederdag meegemaakt, 1e keer sinds mama’s overlijden, ontbijt op bed met supermooie zelfgemaakte zonnebloem gekregen en dan ook je kindje begraven, want hoe klein ook, het is wel je kindje. Iets wat uit liefde ontstaan is.
Er zijn momenten dat ik nog steeds zomaar ineens in tranen uit kan barsten hoor maar over het algemeen gaat het redelijk nu.
Ik had nooit verwacht dat het zo’n klap zou zijn.
Sinds afgelopen vrijdag vloei ik niet meer. Eindelijk!!! Ik kan geen maandverband meer zien.
We laten de natuur zijn gang gaan, gebruiken geen voorbehoedsmiddelen en hopen met heel ons hart dat Nathalie toch nog een brusje mag krijgen.
Onbezorgd zal een eventuele zwangerschap de eerste weken niet zijn denk ik.