Het grote test-topic deel 8!! We zijn over de helft!!

Hé Dees, wat vervelend dat je zo´n last van hooikoorts hebt! Voel je je verder wel goed? Ik lijk wel wat minder puf en energie te hebben, ondanks dat je vaak leest dat je je na de eerste drie maanden vaak beter voelt dan ooit… Gaat hier niet helemaal op, hoewel het verder prima gaat.

Balen Mim!

Bij mij gaat het wel op, voel me veel energieker dan 2 weken terug.

Alleen na veel lopen ben ik wel sneller moe, maar daar geef ik zoveel mogelijk aan toe. Even een half uurtje liggen of op de bank hangen en dan gaat het weer.

Wel heb ik af en toe weer last van een vlaagje misselijkheid, maar that’s it eigenlijk…oh ja, en een hele dikke buik al!

Mn zus zei al vanmiddag dat mn buik al dikker is dan die van haar toen ze van haar eerste op het laatst liep :shock:, maar ik ben nog steeds niets aangekomen in gewicht :think: dus ik maak me er maar niet druk over.

111 hihihihihi zo’n buik al!!! ik heb ook al een behoorlijke buik hoor…dat word nog wat voor ons over een paar maanden, kunnen ze ons rollen…

Hihhi, inderdaad.

Ben op dit moment eigenlijk alleen maar blij dat ik in de winter op het laatst zal lopen als alles goed blijft gaan. Moet er niet aan denken dat ik hoogzwanger met zo’n slagschip in de zomer zou zitten…Pffff!

Gelukkig is het voor een goed doel en ik heb het er heus heel graag voor over, maar 't is wel even schrikken en wennen als je 's ochtends ineens wakker wordt met een dikke buik… :mrgreen:

Vind mezelf stiekum wel mooi hoor met buik, en profile in de ramen en spiegels… :mrgreen: :oops: :mrgreen:

Ik heb helemaal nog niet zo´n zichtbare buik, mensen die niet weten dat ik zwanger ben zien het zeker niet en degenen die het wel weten zien ook nog niet zoveel volgens mij :think:

@Mim74 wrote:

Hé Dees, wat vervelend dat je zo´n last van hooikoorts hebt! Voel je je verder wel goed? Ik lijk wel wat minder puf en energie te hebben, ondanks dat je vaak leest dat je je na de eerste drie maanden vaak beter voelt dan ooit… Gaat hier niet helemaal op, hoewel het verder prima gaat.

Ik ben niet meer zo moe als in het begin, maar ik kan ook niet zeggen dat ik overloop van de energie. Ik ben nog wel veel vermoeider als voor de zwangerschap en als ik niet hoef te werken doe ik ook echt niet veel meer dan bijtrekken om de volgende werkweek weer aan te gaan.

Ga zo weer naar het ziekenhuis voor injectie nummer 2, die wordt in de andere bil, ik hoop niet dat ik daar ook zo’n spierpijn van krijg al sik nu heb van die 1e. Maar goed, het is voor een goed doel!!

Meiden,

Ik heb de laatste tijd wel meegelezen, maar erg weinig gereageerd, sorry :oops:

We gaan straks voor een paar dagen weg. We weten nog niet of we een hele week blijven of gewoon een paar dagen. Nou ja, dat zien we dan wel weer.

Dus…niet te veel schrijven :naughty: :naughty:

Voor iedereen een dikke :hug:

Hoop een hoop goed nieuws te lezen als ik terug ben.

Hey meiden! Ik heb gisteren heel onverwachts m’n eerste echo gehad! Een goede vriendin van mij is verloskundige. We waren op bezoek en hebben het goede nieuws uiteraard verteld. Toen stelde ze meteen voor om even langs haar praktijk te gaan voor een echo. Een week eerder dan al in de planning staat. Het was zoo bijzonder! Ukkepuk bewoon en het hartje klopt. Alles zit erop en eraan. Ik heb er nog helemaal van ondersteboven! Woorden zijn niet genoeg om dit te omschrijven… :mrgreen: :inlove:

Ik heb de echo’s in het SF van de december mama’s gezet: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3750854#3750854

:inlove: :inlove: :inlove:

Naatje, gefeliciteerd!! Bijzonder hè… Ik vond het ook heel onwerkelijk. Maar ondanks de euforie komt daarna de onzekerheid toch wel weer hoor, ik ben toch wel een beetje opgelucht als ik woensdag het hartje weer hoor want ik voel nog niets en je ziet ook nog zo weinig aan me :roll:

Naatje wat leuk zeg! Je eerste echo! :inlove:

Mim, kan me heel goed voorstellen dat je onzeker word als je buikje niet groeit etc… Het komt wel goed! Ik hoop dat je woensdag een prachtige echo krijgt met een mooi groeiend en bewegend kindje! :-* :inlove:

Zonnetje, ik denk dat je al weg bent, maar toch nog heel veel plezier! :smiley:

Dees, het is inderdaad voor een goed doel! :smiley:

111, lijkt mij ook minder om hoogzwanger te zijn terwijl het +30 graden is hahaha! :lol:

Hier lekker aan de klus… :lol: :dance:

Ik heb net een afspraak gemaakt voor eenpretecho woensdagavond en dan kijken ze of we een meisje of een jongetje krijgen, SPANNEND!!!

Ow Dees spannend hoor!!!

Dees, spannend!!! :mrgreen:

Dees dat is echt heel erg spannend zeg! :dance:

Dees, spannend joh!! :mrgreen:

Leuk Dees, en superspannend!

Laat je het hier weten, of wil je het voor je houden tot de geboorte?

Dees kon je niet nog 2 weken wachten? :lol:

Dees wat spannend zeg :dance: :dance:

Mim oh wat leuk, je eerste echo :dance:

Ik ben er ff niet zoveel want ik heb zoveel huiswerk, en zo weinig tijd nog!

En ik heb mijn eerste cijfer al binnen… een 8 :dance: :dance:

Spannend Dees! Heb je een vermoeden?

En laat je het hier weten of houd je het voor jezelf?

Goedemorgen allemaal :slight_smile: