Het grote test-topic deel 8!! We zijn over de helft!!

Alicia; lijkt me gezellig om te shoppen. Meer als je best doen gaat helaas niet, maar ik hoop dat het deze ronde raak is. Dees leuk als je ook mee gaat dan.

Belly, je hebt nog een aantal dagen te gaan en alles is nog mogelijk hoor. Niet de moed verliezen :naughty:

Ik begin een beetje bloed te verliezen :cry:

hey meiden,

nou hier gaat alles zn gangetje, nog 1 week voor me NOD

krijg nu alweer de zenuwen :oops: :shifty: )

belly oh nee he , ik hoop dat het niet doorzet :pray:

zonnetje fijn dat je echo goed was

dees fijn dat alles goed is, doe maar lekker rustig aan!!

marieke nog gefeliciteerd met je dochter :-*

mom hoe is het met jou?? lekker een paar dagen vrij :wink:

groetjes

Mogguh,

Dees ik ga hem nu in het SF zetten :-*

Dankjewel voor de felicitaties, meiske heeft een geweldige dag gehad :inlove:

En nu is mijn kleine beebsje gewoon zomaar 3 jaar :shock:

Belly :hug:

Verder iedereen maar even gewoon een dikke :hug:

Ondanks dat ik het wel een beetje verwacht had, baal ik wel gigantisch :cry: Het vreemde is ook dat het zo ineens is gekomen…Normaal hebik echt al last van mijn buik en rug…Erge krampen maar nu niet…Zal vanavond wel weer feest worden dan

:cry:

Nog gefeliciteerd Marieke met je prachtige meisje! Alweer 3! :shock: :inlove: :inlove: :inlove:

Belly, vind het echt erg voor je meis, dat je toch bloed begint te verliezen! :hug: :hug: :hug:

mama, spannend he!? :pray: :dance:

Hier zijn de :evil: eindelijk weg… Op naar ronde 4… Heb gezien dat ik rond dag 11/12 moet beginnen met de ovutesten, dat is voor mij dus zondag/maandag… :pray: :pray: :pray:

Die laatste week voor NOD kan ik nooit wachten…echt erg :oops: …je gaat dan van alles voelen en denken :? …wat dan uiteindelijk toch een ongi word :twisted: we kunnen dus alleen maar wachten…

:shifty: :roll: :shifty:

Arti ik zit nog gewoon in de ontkenningsfase hoor, mijn meisje is nog gewoon mijn BEEBSJE :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

Arti ik zit nog gewoon in de ontkenningsfase hoor, mijn meisje is nog gewoon mijn BEEBSJE :mrgreen:

Natuurlijk is ze nog je beebsje! Alleen een nogal gegroeid beebsje… :wink: :inlove:

Arti: dat wordt weer flink aan de klus :wink: :mrgreen:

Belly: oh wat balen zeg :hug:

Maar je had wel een mooie cyclus of niet?

Ga je samen met mij door naar de maart mama’s :wink:

mama: spannend weer :pray: :pray: :pray:

Irritant h’e die laatste week, je voelt altijd vanalles :?

Pff dit is de 3e dag dat ik geen stem heb, zo irritant :?

@Marieke_5000 wrote:

haha je kleine grote meid :inlove:

Zonnetje, gefeliciteerd met je verjaardag!!! :dance:

Maak er een mooie dag van!!

Bigsby, balen dat je geen stem hebt, hoe komt het?? Heb je te veel gefeest?? :lol: :mrgreen:

Ik ga nu even aangifte doen, mijn fiets is gisteren gejat op het werk. Ik had hem nog maar pas, een mooie gazelle. Ik kan mezelf nu wel voor mijn kop slaan dat ik hem niet heb verzekerd.

OP één of andere manier blijft er bij ons steeds weer iets anders aan de hand zijn…

Dank je wel Dees…

Balen van je fiets zeg!!! Vuile ei*els .

Wat kl*te Dees :evil:

Laat iedereen eens met zijn vingers van andermans spullen afblijven :snooty:

Nee ik heb niks bijzonders gedaan, ik had al last van mijn keel en donderdag middag was ik ineens mijn stem kwijt :think:

Bigs, klinkt als een verkoudheid die nog niet is losgekomen. Ik heb daar ook altijd zo’n last van. Balen he?!

Belly, :hug:

Marieke, ik ga zo je foto’s van je knappe beebsje bekijken hoor! Wat wordt ze al groot he…3 jaar! Nog gefeliciteerd!

Zonnetje, hiep hiep hoera! Maak er een knalfuif van vandaag!

Dees, zonde joh…maar vooral dat gevoel van onrecht! Laat ze met hun takken van de spullen van een ander afblijven! GRRRRR, ik kan er zo boos om worden! :x

@zonnetje01 wrote:

Alicia; lijkt me gezellig om te shoppen. Meer als je best doen gaat helaas niet, maar ik hoop dat het deze ronde raak is. Dees leuk als je ook mee gaat dan.

Belly, je hebt nog een aantal dagen te gaan en alles is nog mogelijk hoor. Niet de moed verliezen :naughty:

Nee inderdaad, meer als ons best doen gaat niet, maar dan hebben we er wel alles aan gedaan. En dan laat ik me ook niet zo maar wegsturen bij de HA. Vanmorgen weer goed ons best gedaan :wink:

Enne, gezellig met z´n drieen shoppen. Laat dat zonnetje maar schijnen 8)

Zie dat je jarig bent Zonnetje, gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van.

Wij gaan vanavond bbq-en :drool: bij vrienden dus hopelijk blijft het zonnetje schijnen :pray:

@bigsby wrote:

Arti: dat wordt weer flink aan de klus :wink: :mrgreen:

Belly: oh wat balen zeg :hug:

Maar je had wel een mooie cyclus of niet?

Ga je samen met mij door naar de maart mama’s :wink:

mama: spannend weer :pray: :pray: :pray:

Irritant h’e die laatste week, je voelt altijd vanalles :?

Pff dit is de 3e dag dat ik geen stem heb, zo irritant :?

Ja, we gaan gewoon voor een maart kindje :mrgreen:

Dit keer zat ik op 31 dagen, dus we gaan het volgende maand wel zien :mrgreen: Al hoop ik natuurlijk het de eerst komende 9 maanden niet meer te zien :mrgreen:

Wat is het stil hier…

Mijn mannetje is vandaag met de jeugd naar een voetbaltoernooi (hij is trainer) dus ik heb het rijk aleen…

Ik heb echt alle kasten in huis schoongemaakt en opnieuw ingedeeld, tot alle keukenkastjes aan toe… Ben nu moe en heb me lekker op de bank genesteld met een groot glas appelsap.

In de keuken staat de aspergesoep op het vuur en het rundvlees staat te stoven.

Kortom, lekker huiselijk dagje.

Ik kom vandaag niet buiten, heb al vanaf vrijdagavond verschrikkelijke hooikoorts en het is alleen te handelen als ik binnen blijf!

Hoe is het met jullie???

Ow Dees hooikoorts verschrikkelijk.

lekker af en toe zo’n dagje thuis :mrgreen: