Het grote test-topic deel 8!! We zijn over de helft!!

whahaha, rosa, je bent op dreef :lol:

:lol: :lol: Rosa benen omhoog hoeft niet persé hoor :lol: :wink:

Echo was goed vanmiddag!! Helemaal in love nu! :inlove:

Dat kwam ik even melden, doeg weer!

:-* Steenbok

Steenbok, fijn dat de echo goed was :dance:

Wat een heerlijke positieve berichtjes allemaal vandaag dames, toppie!

Steenbok en Zonnetje, super, weer een mooie goede echo erbij!

En Dees, wat een opluchting zul jij gevoeld hebben meid! Lekker!

Jannigje, balen inderdaad, maar genoeg ideeën zag ik om het de komende ronde spannend te maken :mrgreen:

Mooie keuken Belly! Goed uitgekozen en je mannen hebben het maar mooi voor elkaar gekregen zo!

Morgen ben ik vrij, ga maar eens op zoek naar zwangerschapskleding en vooral bh’s. De mijne beginnen nu echt krap te zitten en eigenlijk hoef ik 's ochtends ook geen riem meer om mn broek. 's Middags zitten mn broeken echt al een beetje te krap, dus ik ga langzamerhand maar eens wat nieuwe outfitjes aanschaffen. :?

Toch gek eigenlijk, nog niets zijn aangekomen maar blijkbaar toch gegroeid? :think:

Hahahaha, Rosa…

Steenbok; wat super dat de echo goed was.

Heb je nog een mooie foto te showen???

111; leuk hoor om nieuwe kleding te kopen. Fijn dat je nog niks aan gekomen bent. Ik tot nu toe 2 kilo. Nou ja, is ook nog niet echt veel gelukkig.

Zonnetje, vind er niets aan hoor! Ben zowieso al niet heel gek van winkelen en al helemaal niet van kleding kopen. Ben het altijd al heel gauw zat en positiekleding vind ik ook allemaal niet echt mijn smaak. Maar goed, wat moet dat moet, dus vooruit maar. Wie weet vind ik wel wat leuks, moet altijd eerst even in de stemming komen voordat ik iets vind. :mrgreen:

En twee kilo is netjes joh. Jij bent ook al veel verder dan ik!

Oooooh ik vind winkelen echt geweldig, maakt niet uit voor wat, hihihi. Bij Prenatal en Miss Etam hebben ze wel leuke kleding.

Ja, die staan ook op mn lijstje. V&D, Hema en C&A ook, zit hier allemaal vlak bij elkaar dus hopelijk wordt het geen hele dag shoppen. Misschien dat ik ook nog even binnenloop bij H&M, daar heb ik geloof ik nog een kortingsbon van liggen voor positiekleding.

Blegh, heb nu al geen zin meer! :? :thumbdown:

Nou ja, heel veel succes dan.

Jammer dat je niet bij mij in de buurt woont anders had ik gezellig met je mee gegaan.

Geen plannen om een dagje in Rotterdam te shoppen??? (dat zal dan helemaal niet als je niet van shoppen houdt)

Hahaha, nee, ik heb helemaal NIETS met Rotterdam, sorry.

En het is voor nu ook te ver weg, trek het niet om zo lang in de auto te zitten op mn vrije dag. Die heb ik echt nodig om bij te tanken, anders hou ik mn werkweek niet vol :mrgreen:

Maar bedankt voor je aanbod! :thumbup:

Helaas, hihihihihihi

Ik ga nu lekker slapen.

Welterusten :zzz: :zzz: :zzz:

Wat is het stil hier? :shock:

Belly, hoe is het meid? Zag dat je NOD overmorgen is…al een gevoel?

111, nee ik durf niet meer te hopen. Ik denk dat ik gewoon echt ziek ben en dat de symptomen die ik heb gewoon bij de griep en mijn aankomende menstruatie horen :frowning:

Heb gisteren negatief getest…Baal er eigenlijk best wel van…Had gehoopt deze ronde een goeie kans te maken :([/spoiler]

Maar Belly, het zegt nog steeds niks hoor…

Jij leest heel veel berichten van meiden die ver voor hun NOD positief hadden getest, maar dat zegt toch helemaal niks over jou?

Er zijn ook genoeg vrouwen die negatief testen rond hun NOD en later toch nog een test doen die positief is…

Je moet nog 3 dagen tot je NOD, wees een beetje geduldig meis, ik weet dat dat moeilijk is, maar nu maak je jezelf een beetje gek…

Als je over 4/5 dagen negatief test mag je zo verdrietig en teleurgesteld zijn als je wilt, maar nu is er toch nog genoeg hoop! :pray:

Knuffel voor jou meis, volgens mij kan je die wel gebruiken… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Hier nog steeds ongie trouwens… :roll: :evil:

Belly: :hug:

Steenbok: joepiee, een mooi kloppend hartje :dance: :dance:

Lekker genieten meid :-*

111: haha grappig, een vrouw die niet van winkelen houd :mrgreen:

Ik zou willen dat ik wat meer geld had om te shoppen :lol: :lol:

@Artistiqua wrote:

Maar Belly, het zegt nog steeds niks hoor…

Jij leest heel veel berichten van meiden die ver voor hun NOD positief hadden getest, maar dat zegt toch helemaal niks over jou?

Er zijn ook genoeg vrouwen die negatief testen rond hun NOD en later toch nog een test doen die positief is…

Je moet nog 3 dagen tot je NOD, wees een beetje geduldig meis, ik weet dat dat moeilijk is, maar nu maak je jezelf een beetje gek…

Als je over 4/5 dagen negatief test mag je zo verdrietig en teleurgesteld zijn als je wilt, maar nu is er toch nog genoeg hoop! :pray:

Knuffel voor jou meis, volgens mij kan je die wel gebruiken… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Hier nog steeds ongie trouwens… :roll: :evil:

:-*

Weer veel gekletst hier. Ben even een tijdje niet op kok geweest, even wat afstand.

M´n man en ik hebben het er over gehad en we gaan deze ronde nog een keer heeel erg goed ons best doen :wink: en als het dan nog niet raak is ga ik naar de huisarts en dan zien we wel wat hij er van vindt. We zijn al volop aan het klussen en dat houden we gewoon deze hele ronde vol, ook niet vervelend hoor :oops:

Voel me er wel goed bij, soort opluchting dat we die beslissing hebben genomen.

Bigsby en Jannigje :hug: Balen dat de :evil: toch weer gekomen zijn.

Marieke, nog gefeliciteerd met je kleine meid. En sterkte met het verder verwerken. Hou de foto nog maar even lekker voor jullie zelf hoor, rustig aan en ga er samen doorheen. :hug:

Dees, fijn dat alles goed is en dat je op je werk aangepast werk krijgt tot je verlof, dat is wel een opluchting.

Zonnetje en Steenbok, mooie echo´s :inlove: zo willen we ze zien. Fijn dat alles er zo goed uit ziet.

Enne… zonnetje als ik binnenkort zwanger word, kunnen we over een aantal weken gaan shoppen in Rotterdam hoor! Ik hou van shoppen en woon vlakbij Rotterdam :mrgreen:

We hebben trouwens vandaag een weekendje Parijs geboekt voor ons 1-jarig huwelijk :smiley: Nu al zin in, maar het duurt nog even…

Belly, wel moed houden hoor! Bij mn vorige zwschap testte ik ook pas na mn NOD positief, dus zolang je geen ongi hebt kan het absoluut nog! :pray:

Bigs, hahaha, ja he? Zo zijn er bij ons nog wel meer dingen omgedraaid hoor, niet alleen het winkelen (Matthijs vindt het wél leuk). Chocola ligt bij ons niet veilig in de kast als hij weet dat het er is, want dan MOET het gewoon op - terwijl ik er zelf totaal niets om geef.

Alicia, goed voornemen hoor. Vaak zie je dat dat juist rust geeft, en dat het dan ineens zomaar vanzelf toch is gelukt! Dus… :pray:

Alicia en zonnetje, ik wil dan wel met jullie mee hoor, ik ben ook niet zo’n shopper, maar een dagje uit en een terrasje ben ik altijd voor in!! :-*

111, zal me best doen :shifty: