Dees, ik ga er maar vanaf nu vanuit (of eigenlijk gisteren na een negatieve test) dat ik gewoon een griepje te pakken heb. Dan is de teleurstelling minder groot.
Heel begrijpelijk dat je even gerustgesteld wilt worden. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt hoor!
En wat fijn dat je nu een andere dingen mag doen!
Marieke, voor jou gewoon nog even een dikke :hug:
Zonnetje, wat fijn dat je een mooi hartje hebt horen kloppen :thumbup:
Ik ben weer thuis, was echt enorm uitgelopen allemaal, heb bijna een uur in de wachtkamer gezeten…
Alles zag er goed uit, baarmoedermond was goed gesloten en mooi lang, hij heeft er een echofoto van gemaakt, zodat mijn eigen gynaecoloog bij de controle ook weer kan meten.
Mijn placenta ligt voor de baarmoedermond en daardoor heb ik sneller kans op bloedverlies, hij gaf aan dat na een paar weken als de baarmoeder nog groter wordt, de placenta hoger komt te liggen en het dan over is. Ik moest er ook niet van schrikken als ik dus nog een paar keer wat bloed verlies.
Hartje klopte goed, vruchtwater was goed aanwezig en kindje was druk aan het bewegen.
Kortom, blijkbaar hoef ik me echt geen zorgen te maken, en nu vind ik mezelf weer een beetje belachelijk dat ik dat wel steeds zo erg doe. Maar goed… Ik doe echt mijn best om het allemaal zo goed mogelijk te doen, maar ben gewoon zo bang dat de paniek echt soms de overhand krijgt.
Ik heb ook gelijk mijn 1e injectie progesteron gekregen en moet maandag voor de 2e.
Ik heb mijn werk gebeld dat ik vandaag niet kom, ik ga mooi eens een dagje relaxen en mijn rust hervinden. Heb vannacht slecht geslapen, dus kruip vanmiddag gewoon een uurtje terug in bed!
Lief dat jullie wel allemaal zo meeleven! :-* :-* :-*
Marieke, ik zou heel graag de foto willen zien van jullie plekje in de tuin dus zet hem maar op SF.
Wat fijn Dees, dat alles goed is met de baby! :inlove:
Maar je zal pas helemaal gerustgesteld zijn als die kleine meid/jongen in je armen ligt denk ik…
Maar voor nu is het heel goed nieuws! :-*
Zonnetje, jij ook al een mooie echo! :dance:
Heerlijk! :inlove:
Dees, fijn dat alles er goed uitzag! Dat moet toch wel weer een beetje een geruststelling zijn? Ga lekker slapen meid!
Waarom kunnen vrouwen nooit ziek zijn :? Nu zit ik thuis omdat ik me niet 100% voel, hub is vrij en dan nog vraagt ie aan me of we zo boodschappen gaan doen en of ik kan helpen met behangen :wall:
Mag ik even mijn keuken showen :inlove:
Maar let aub niet op de troep :oops: Ik moet alles nog even een plekje geven :shifty:
Hoi meiden
hier is het gister hevig doorgezet .
Ik ga nu verder terug lezen
Wow Belly, ziet er goed uit zeg :thumbup: :thumbup:
Jannigje; :hug: :hug:
Dees, wat goed dat je het gesprek bent aangegaan :hug: en super dat je aangepast werk hebt gekregen :dance:
Fijn dat je nu ook weer gerust bent gesteld, maar je hoeft je niet schuldig te voelen hoor! je kunt beter te vaak aan de bel trekken dan niet terwijl het nodig was :-*
zonnetje: yehhhh een mooi kloppend hartje :dance: :dance:
Jannigje: balen meid :hug:
Gaan we samen voor de maartmama’s
Marieke: gefeliciteerd met je mooie meid haar verjaardag :dance: :dance:
Bigsby: Samen maartmama’s zijn vind ik een heel goed plan :mrgreen:
Mag ik alleen even zeuren???
Ik ga volgende week vrijdag voor een week op vakantie met mijn schoonfamilie.
We hebben met zijn allen 1 huisje gehuurt.
Mijn schoonfamilie weet niet dat wij bezig zijn om zwanger te worden. En als het goed is valt mijn eisprong precies midden in de vakantie :roll: :roll: :roll: .
Tja lig ik daar op mijn gemak te klussen met mijn schoonmoeder in de kamer ernaast :wall: .
en mocht het dan deze maand niet lukken om zwanger te worden ben ik precies heel mijn 2e vakantie (mijn eerste echte vakantie met mijn vriend en Stein) ongesteld :twisted: :wall: :wall: :wall:
Zo klaagmodus uit :mrgreen:
ik weet wat!
je stuurt schoonmoeders met Stein lekker erop uit, zwemmen, weet ik veel! en dan ga jij lekker klussen…niets fijner dan een middagklus! Haha, vind ik dan!
ik :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: dat het deze keer lukt!
Tuurlijk mag je ff klagen
Maar ik zou gewoon een manier vinden om te klussen (hebben wij toen ook gedaan :mrgreen: )
En tja ongesteld zijn tijdens je vakantie is ook knap k*t, en helaas heb ik dat dus straks ook als ik deze ronde niet zwanger raak
Rosa
Helaas gaat dat plan niet lukken.
SM is namelijk niet gek op Stein.
Ze zegt zelf dat dat MISSCHIEN nog wel gaat komen.
Ze accpeteerd eigenlijk niet zo dat haar zoon op een vrouw met een kind is gevallen :twisted: :wall: :silenced:
dus ik ga Stein niet met haar meesturen :roll:
Ik zat trouwens eraan te denken dat als iedereen er in de middag op uit is om dan Stein lekker in het huisje op bed te leggen (die slaapt namelijk nog in de middag) :mrgreen:
Belly mooie keuken zeg :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Jannigje, misschien als Stein ligt te slapen en je schoonfamilie toch in het huisje blijft kunnen jullie onder het mom van een heerlijke wandeling een spannend plekje in de buitenlucht zoeken.
Toch is het ook spannend om in dat huisje te klussen en dan heel stil daarbij moeten zijn.
's middags kan het idd ook als Stein ligt te slapen :thumbup:
Ik hoop iig dat het deze keer gewoon raak is en ook blijft!!!
Bigsby voor jou natuurlijk ook :thumbup:
belly, je keuken is trouwens mooi opgeknapt!
Goed werk!
Balen zeg Jannigje, van je sm…
Idd, in de buitenlucht…kan ook…
Dank jullie wel :inlove: Maar alle lof is voor mijn hub en paps hoor :lol: Die hebben al het werk verricht 8)
Jannigje, balen van je schoonmoeder zeg :shock: Maarehh…buitenlucht kan ook erg spannend zijn
moet je alleen wel ergens zijn met een muur in de buurt wahahaha!
tegen een dikke boom kunne je benen ook de lucht in natuurlijk… :mrgreen:
ik moet gaan slapen, hebben jullie het door?