Bigsby ook hier een :hug:
He (nog) geen zwangeren?.. Jammer zeg!
Geven jullie mij je nieuwe NOD even door? :-
Dees, sterkte woensdag meid! :-
Jammer bigsby… Er is hard met je meegeleefd hier. Mocht niet baten helaas… :hug:
Mom met mij gaat het goed, ben heel veel moe geweest maar eigenlijk sinds 3 dagen voel ik me fitter. Heerlijk, moet ik zeggen!
Morgen heb ik mijn eerste echo, zo spannend en leuk! Als alles goed is mag de hele wereld het weten! :inlove: Begin al een beetje een buikje te krijgen (ben van mijzelf vrij slank) en ik zal blij zijn als ik dat niet steeds meer hoef in te houden bij collega’s enz
Ik lees nog steeds mee hier! Alleen schrijf ik niet zoveel. Hopelijk komen er weer wat mensen bij want het is heel gezellig in de bus hoor! En nog plek zat
Succes allemaal!
:-* Steenbok
Jannigje: wat raar zeg je cyclus was zo stabiel, is het al doorgezet naar echte ongi??
Bigsby: jammer dat je weer ongi bent geworden, veel succes in de volgende ronde.
Hier is het gelukkig bijna weer weg dus vanaf morgen gaan we weer klussen :mrgreen:
Patri: klusze :mrgreen:
Steenbok, veel plezier morgen :dance:
Bigsby, ik heb jouw nieuwe NOD op 28 juni gezet…
Jammer dat je ongesteld bent geworden! :hug:
Steenbok, alweer 12 weken bijna! Jeetje wat gaat de tijd snel! :shock: :dance: :inlove:
Heel veel plezier morgen, geniet ervan! :-*
Jannigje, is het doorgezet? Ik hoop van niet!
Patripex, wat ben jij kort ongesteld dan zeg! :shock: Is dat altijd zo geweest of komt het denk je door het stoppen met de pil?
Hier alles goed, had echt een zware menstruatie, maar het word nu wel minder gelukkig… Word wel een keer tijd ook haha :lol:
Ik denk dat ik er overmorgen wel vanaf ben, dus dan gaan ook wij aan de klus, plus ik ga mijn ovutestjes gebruiken! :dance:
@Artistiqua wrote:
Patripex, wat ben jij kort ongesteld dan zeg! :shock: Is dat altijd zo geweest of komt het denk je door het stoppen met de pil?
Ik weet niet of het altijd zo is geweest want ik ben al heel erg lang aan de pil. Ik ben nu zaterdag begonnen en vandaag bijna niets meer is dus 4 dagen dat is toch niet zo heel erg kort???
Balen dat jij het heel heftig hebt, hopelijk ben je er snel weer vanaf en kan je weer aan de klus :D
Ja 4 dagen is inderdaad netjes hoor, de dagen gaan zo snel, het leek in mijn gedachte veel korter… :oops: :lol: 8)
@Artistiqua wrote:
Ja 4 dagen is inderdaad netjes hoor, de dagen gaan zo snel, het leek in mijn gedachte veel korter… :oops: :lol: 8)
Gingen bij mij de dagen ook maar zo snel het duurt nog zo lang voordat ik weer kan gaan hopen op een positieve test.
Bigsby: balen weer zeg!! :hug:
Steenbok: veel plezier bij je echo morgen! En fijn dat je je zo goed voelt!
Arti en Patri bijna weer aan de klus :mrgreen: :thumbup: :dance:
mama hoe is het met jou?
Dees: hoe is het gegaan vandaag? Ik hoop zo dat alles goed is voor je! :-*
Hier weinig bijzonderheden. Weer gewerkt na een heerlijk weekend. Ach nog 2 daagjes en dan ben ik er weer 3 vrij 8) :mrgreen:
succes meiden hier! Ik hoop dat er snel weer meiden zullen zijn die positief testen!
Bigsby, wat balen zeg! Gaat zo wel lang duren hè?! :hug: Ik stuur je meteen even pb
groetjes, Rosa
@Mom2b wrote:
Belly: hopelijk is je keuken snel klaar! Hier een badkamer die nooit afkomt… :roll: , maar vandaag is hub er heel even mee verder gegaan, ieder beetje helpt :lol:
Ja het schiet steeds meer op. Nu zijn mijn vader en hub bezig het laatste kastje in elkaar te zetten en morgen gaat hub behangen. Dan is het alleen nog wachten op een strip maar zijn we zo goed als klaar :dance:
Verder gaat het hier wel. Ben vandaag ziek naar huis gegaan. Voelde me licht in mijn hoofd, misselijk en erg moe. Voelde me wel schuldig maar ik ben nooit om deze redenen ziek naar huis gegaan. Ook nu nog niet helemaal lekker. Ga zo ook lekker douchen en dan met een boekje in bed liggen. Morgen blijf ik waarschijnlijk ook nog thuis, afhankelijk van hoe ik me voel.
Gelukkig is het hierna nog maar een weekje en 2 dagen werken en dan vertrekken hub en ik voor een weekje op vakantie :inlove: Kan ik even helemaal bijkomen en genieten
Jannigje, vertel! Heeft het doorgezet, of???
Bigs, balen meid…maar je weet in ieder geval wel waar je aan toe bent.
Patripiex, je lichaam lijkt het allemaal al aardig weer in het gareel te hebben zo. Vier dagen ongi, dat is bij mij ook het maximale aantal dagen geweest altijd, dus keurig hoor.
Dees, toi toi voor morgen! Ik hoop zo dat het allemaal nog steeds goed zit!
Belly beterschap ik hoop dat je je morgen alweer een stuk beter voelt. Je hebt al lekker een vakantie in het vooruitzicht gaan jullie nog weg???
111 inderdaad lijkt mijn lichaam het goed op te hebben gevangen, was er nogal bang door door al de verhalen enzo.
Dees ik vergeet jou heel veel succes te wensen voor morgen.
Jannigje hebben we helaas nog niet gehoord vandaag, ben wel heel benieuwd of het heeft doorgezet.
Voor de meiden die ongesteld geworden zijn een dikke :hug:
Jannigje en??? weet je al iets meer?
Voor de dames die hun nod naderen
Ik heb geen idee wanneer mijn nod is. Ik vloei nu nog in die mate dat ik het met een inlegkruisje afkan en het is nu oudbruin zeg maar niet helderrood meer.
Gisteren verjaardag van mijn meisje gevierd, 3 jaar alweer :shock:
Prachtige dag met een prachtig jarig jetje die helemaal verliefd is op de pratende Dorapop die ze van papa en mama gekregen heeft:inlove:
Ik heb trouwens besloten de echofoto van Frumke voorlopig niet op kok te plaatsen. Misschien later eens maar ik wil het gewoon even voor onszelf houden
Mariek, prachtige foto van je meisje zeg! Nog gefeliciteerd trouwens! :oops:
En ik snap je hoor, dat je je frummeltje voor jezelf wilt houden. Is toch helemaal niet erg!?! Doen waar jij het beste gevoel bij hebt hoor meid!
Ik hoop dat het vloeien nu snel over is. Dan kun je je weer focussen op wat er komen gaat. Ik weet nog wel dat ik het wel erg emotioneel vond, de eerste keer sex na de curettage - maar misschien was ik daar wel de enige in hoor.
Patripiex, dank je wel. We gaan naar het 3-landenpunt met mijn ouders, zus, zwager en nichtje van 2 :inlove:
Ik kan gewoon niet slapen…Voel me zo vreemd :sick: Blijf morgen nog een dagje thuis en ga dan gewoon uitslapen en rusten. Denk dat ik gewoon oververmoeid ben ofzo
Marieke, nog van harte meid! En heel begrijpelijk dat je het nog even voor jezelf wilt houden. Wat al gezegd is, je moet doen waar je je goed bij voelt
:-*
Belly, klinkt alsof je of zwanger bent of een grieoje te pakken hebt…
Ik hoop het eerste voor je!!
Bigsby, balen meid… Knuffel voor jou… :hug: We duimen allemaal weer met je mee hoor volgende ronde!!
Marieke, fijn dat jullie zo’n leuke dag hebt gehad en tuurlijk snappen we het als je je echofoto voor jezelf houd. hebben jullie er nog een bijzonder plekje van gemaakt in de tuin waar het doosje ligt??
Jannigje, is het inmiddels al doorgezet??
Steenbok, de tijd vliegt echt, jij bent alweer bijna de 1e kritieke periode door, succes vandaag met de 1e echo! :dance:
Patricia, veel klusplezier weer komende dagen!! :mrgreen:
Om 9.30 heb ik de afspraak in het ziekenhuis, ben echt heel nerveus. Iedereen om me heen zegt dat ik waarschijnlijk bandenpijn heb en ik hoop ook echt dat dat het is. Ik moet het gewoon zeker weten!!
Daarna moet ik gaan werken. Gisteren ben ik hetgesprek aangegaan met mijn leidinggevende, heb aangegeven dat het voor mij erg moeilijk is weer klantgesprekken te gaan doen omdat mensen vortdurend vragen of ik zwanger ben van de eerste en of ik toch wel zeker weet dat het er geen twee zijn en dan klap ik dicht en staan de tranen in mijn ogen.
Nu is mijn doelstelling daarop kokmen te vervallen en mag ik andere dingen doen tot aan mijn verlof, ik ben erg opgelucht!!
Fijne dag allemaal!!
Dees heel veel succes straks meis :-*
Ja we hebben een mooi plekje in de tuin, ik wil daar wel een foto van plaatsen. Zal ik vandaag eventjes doen.
En Dees…hoe is het gegaan. Goed dat je dat gesprek bent aangegaan :thumbup:
Kom net terug van de vk. Alles is goed. Hebben een mooi hartje horen kloppen. Krijg met 28 en 34 weken nog extra groeiecho’s. Moet verplicht 6 weken van te voren stoppen met werken en de eerste week al heel veel slapen zegt de vk.
Ga nu even een uurtje liggen.