Patripiex, dat is waar alleen duren die dagen zo lang :lol: Maar is een beetje zelfbescherming om er vanuit te gaan dat ik ongesteld ga worden…dan is de teleurstelling ook minder groot hoop ik
Dat heb ik precies hetzelfde gedaan afgelopen periode en dat heeft me erg geholpen toen ik negatoeg teste en ik later ongo werd dus ik snap waarom je het doet.
Die dagen duren een eeuwigheid en als je dan weer helemaal van voor af aan moet beginnen is het noooooooooooog langer.
@Patripiex wrote:
Dat heb ik precies hetzelfde gedaan afgelopen periode en dat heeft me erg geholpen toen ik negatoeg teste en ik later ongo werd dus ik snap waarom je het doet.
Die dagen duren een eeuwigheid en als je dan weer helemaal van voor af aan moet beginnen is het noooooooooooog langer.
Ja inderdaad…
Waar blijft Bigsby nou :lol:
Ik denk dat ik daarstraks duidelijk mijn ei heb gevoeld :think:
steken aan de rechterkant van mijn onder buik.en het straalde een beetje uit naar mijn rug.
nu hebben we alleen gisterochtend geklust.
Als we vanavond nog een klusmomentje zouden doen zitten we dan goed? :think: :think:
Angela, ja dan zit je zeker goed
Veel plezier Angela :lol: :lol: :lol:
Pff…Ik zit hier lekker met mijn laptoppie op het balkon en het is warm :shock: Mijn vader en Hub zijn nog steeds druk bezig met de keuken…Worden nu heel andere bladen dan we in eerste instantie in gedachten hadden…Het blad wat wij wilden hebben, was al helemaal uitverkocht, maar nu hebben we kersenkleur…Ook mooi :thumbup:
En nog eens totaal 125 euro korting ook Was in de aanbieding :lol:
Ben wel blij als het eenmaal ligt en af is hoor…Wordt een beetje kriegelig van de troep :oops: :shifty:
Dacht: ga nog even kijken of Bigsby is langs geweest maar nee hoor…
Duimen blijven draaien!!!
Marieke, gefeliciteerd met de verjaardag van Naatje, leuke dag (gehad) vandaag?? (voorzover dat kan met het verdriet op de achtergrond natuurlijk…)
Mijn vakantie is bijna voorbij, morgen weer werken, bah… ik heb echt helemaal geen zin…
Ik begin rozig slijm te verliezen en heb buikpijn
Ook hier even…hè bah… :hug:
Vreemd dat je dan toch een paar dagen over tijd bent.
Jannigje: balen meid :hug: hopelijk een eenmalige uitschieter van je cyclus… :think:
Dees: balen dat je weer aan het werk moet hè als je lekker vakantie gehad hebt :thumbdown: . Fijn dat je je zorgen hebt kunnen bespreken en hopelijk is jouw kleintje ook met een flinke groeispurt bezig! Nog 2 nachtjes en dan is het eindelijk woensdag!
Angela: succes en zet 'm op :mrgreen:
Belly: hopelijk is je keuken snel klaar! Hier een badkamer die nooit afkomt… :roll: , maar vandaag is hub er heel even mee verder gegaan, ieder beetje helpt :lol:
Biiiiiiggggssssbyyyyyyyyyyyyyyy waar beeeeeen je??? :mrgreen:
Jannigje: rozig slijm had ik ook een paar weken geleden, voordat ik positief testte :shifty:
Nog geen Bigsby???
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@Steenbok wrote:
Jannigje: rozig slijm had ik ook een paar weken geleden, voordat ik positief testte :shifty:
Nog geen Bigsby???
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hoi Steenbok! Alles goed met jou en je beeb? Weet idd nog wel dat je toen ook schreef dat je roze slijm had ja, en bij jou is dat heel goed uitgepakt! :inlove:
Jannigje: is het doorgezet bij je of nog niet? Ik hoop het niet
Bigsby??? Waaaarrr ben jeeee??? :lol:
geen nieuws is goed nieuws, zeggen ze toch??? :lol:
goedemorgen dames :mrgreen:
hoe gaat het met iedereen??
bigsby weet je al iets???
jannigje balen horen :hug:
belly voor jou is het ook spannend :thumbup: :thumbdown:
dees ik hoop voor je dat het snel woensdag is
groetjes
Jannigje hoe is het nu?
Heeft het doorgezet of is het daarbij gebleven?
Sorry dames gister kon ik echt niet online komen, we hadden de hele dag vistite :mrgreen:
Maar helaas ga ik weer door naar de volgende ronde
Dees, ff een dikke knuf voor jou :hug:
Bigsby, jammer meid!! Je hebt het wel spannend weten te maken hier…
bigsby balen zeg dikke knuffel :hug: