Het grote test-topic deel 8!! We zijn over de helft!!

Belly: ik teste met Stein al 4 dagen voor NOD positief. (maar stein heeft altijd bij alles haast gehad dussss) :mrgreen:

haha elke zwangerschap is anders :wink:

@Jannigje wrote:

Belly: ik teste met Stein al 4 dagen voor NOD positief. (maar stein heeft altijd bij alles haast gehad dussss) :mrgreen:

Hihi, oke dan kan dat het dus ook niet zijn :lol: Misschien…heel misschien…heb je er nu 1tje die wel van “alles op zijn tijd” houdt :wink: :lol:

@Belly wrote:

@Jannigje wrote:

Hihi, oke dan kan dat het dus ook niet zijn :lol: Misschien…heel misschien…heb je er nu 1tje die wel van “alles op zijn tijd” houdt :wink: :lol:
ik heb wel geroepen dat ik geen kind meer wil als die ook steeds maar haast heeft :mrgreen: :lol: .

Misschien word dat nu al heel letterlijk genomen :think: :shifty: :lol: :lol:

haha vandaar…

Belly: liefff (maar getikt is wel prive toch? :think: ) :-*

@bigsby wrote:

haha vandaar…

Belly: liefff (maar getikt is wel prive toch? :think: ) :-*

Ja is prive :wink:

@Jannigje wrote:

@Belly wrote:
@Jannigje wrote:

ik heb wel geroepen dat ik geen kind meer wil als die ook steeds maar haast heeft :mrgreen: :lol: .

Whahaha, nou als dat nu letterlijk genomen gaat worden, stuur ik je t.z.t. een kraamcadeautje :mrgreen:

@Belly wrote:

@Jannigje wrote:
@Belly wrote:
@Jannigje wrote:

Whahaha, nou als dat nu letterlijk genomen gaat worden, stuur ik je t.z.t. een kraamcadeautje :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:

Ah bigsby, dat vindt ik lief…we slepen elkaar er gewoon doorheen…Gaat helemaal goed komen! :slight_smile:

jannigje en bigsby… Ik zit op het puntje van mijn stoel mee te lezen!!!

Spannend voor jullie!

Ik duim mee! :pray: :pray: :pray:

Meiden, het is echt weer superspannend :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoop zo dat jullie zwanger zijn.

De duimen blijven draaien :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Poeh heee, spannende tijden zijn hier aangebroken!!

Ik heb goede hoop voor jullie meiden!! :pray: :thumbup:

Morgen kom ik snel kijken of Bigsby al getest heeft 8)

Ooooh, wat houden jullie het spannend meiden! Zenuwslopend gewoon! Ik kan het wel morgen KIJKEN, serieus waar!

De nieuwe bups zwangeren laat wel lang op zich wachten deze keer vind ik! :think:

Goedemorgen!!

Heb ff bijgelezen, bigsby, duimen draaien hoor… Al getest??? Ben echt heeeeel benieuwd!! :pray:

Wij hebben een druk maar gezellig weekend gehad, bij mijn moeder geweest, bij mijn broer en 3 vriendinnen langs geweest. Had ik wel ff nodig, lekker uitgebreid bijkletsen en mijn zorgen van me afpraten.

Nog steeds wat buikpijn, nou zei mijn vriendin die precies even ver zwanger is, dat zij dat ook heeft en de verloskundige had gezegd dat het komt omdat er een groeispurt aan de gang is. Nou hebben ze vorige keer ook in het ziekenhuis gezegd dat ik bandenpijn had terwijjl het weeën waren maar ik heb mezelf een beetje gerust gesteld met de gedachte dat er toen met 2 kindjes in mijn buik met 16/17 weken nog niets aan de hand was. Ik vind het nog wel steeds veel te spannend en ben blij als het woensdag is en ze kijken er naar in het ziekenhuis.

Dees :hug: :-*

Dees, lekker dat je er goed over kan praten. Gelukkig is het bloedverlies niet meer terug gekomen. Ik hoop dat jullie woensdag gewoon een hele mooie echo hebben :thumbup:

Bigsby; weet je al iets???

Dees, fijn dat je een beetje bent bijgekomen :-*

Bigsby??? :mrgreen:

Wat fijn dat je een beetje gerustgesteld bent meid! En je hebt het mooie weer mee, dus nu nog even heerlijk genieten en dan is het zo woensdag. Ik hoop dat je beeb naar je zwaait op de echo en dat alles helemaal oké is!

Kom op dames, wie heeft er getest!!! :pray:

Ik wil ook in de bus :cry: maar denk dat dit de verkeerde bus is en dat ik deze voorbij moet laten rijden

@111 wrote:

Patripiex, het klinkt alsof je volop in het ontpillen zit met je lichaam. Ik had daar ook zoveel last van. Je moet er even doorheen, op den duur ga je je stukken beter voelen. Ik merkte het vooral aan mn huid, die werd ineens veel eh…stralender ofzo. Ik ga in ieder geval niet meer terug naar de pil straks, ik ga tzt kijken naar een alternatief.

Ik hou ook maar in mijn hoofd dat het snel weer over is, ben ook super moe en sjago maar goed dat ik vrij ben :smiley: Zit zelf inderdaad ook al te denken dat ik niet meer terug wil aan de pil, maar wat ik dan zou doen weet ik nog niet maar daar heb ik nog alle tijd voor om over na te denken.

@Jannigje wrote:
Ik heb een heel regelmatig cyclus. Altijd precies 28 dagen. Daarom is het ook zo gek

Dat is inderdaad erg gek, hopelijk heb je gewoon te vroeg getest en ben je alsnog hardstikke zwanger.

Bigsby: heb je al getest???

Jannigje: hoe is het nu bij jou?

Belly: nog een paar dagen dan weet je of deze bus voor jou is.