Hey meiden,
Vandaag gaan we (of eigenlijk mijn paps en hub :lol: ) de keuken verder af maken…Niet dat we dan klaar zijn, want morgen gaan we pas de aanrechtbladen plaatsen, maar in ieder geval begint het vandaag ergens op te lijken :dance:
Verder hier nog helemaal geen tekenen dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar goed, misschien is het daar ook gewoon te vroeg voor? Ik merk het pas over 10 dagen want dan wil ik pas gaan testen… Als k dat volhou :shifty:
Af en toe wel een vreemd gevoel in mijn buik, maar dat zou natuurlijk ook gewoon kunnen omdat ik er gewoon erg op let nu aangezien ik weet dat we de eisprong juist hebben benut :mrgreen:
Patripiex, het klinkt alsof je volop in het ontpillen zit met je lichaam. Ik had daar ook zoveel last van. Je moet er even doorheen, op den duur ga je je stukken beter voelen. Ik merkte het vooral aan mn huid, die werd ineens veel eh…stralender ofzo. Ik ga in ieder geval niet meer terug naar de pil straks, ik ga tzt kijken naar een alternatief.
Jannigje, vreemd zeg…Het enige dat je nu kunt doen is afwachten en evt volgende week ofzo weer eens testen. Balen zeg, die onzekerheid!
Bigs, mn duimpjes draaien weer voor je hoor!
@Patripiex wrote:
Bigsby: spannend hoor en je gaat niet testen, dat vind ik erg knap van je.Ik heb een heel regelmatig cyclus. Altijd precies 28 dagen. Daarom is het ook zo gek
Jannigje: jammer dat de test negatief was :hug: heb jij een onregelmatige cyclus??
Hier merk ik alweer waarom ik aan de pil was gegaan, alles doet zeer en ik voel me als een vaatdoek. Moet maar goed onthouden dat het voor een goed doel is :lol:
Draai nog maar ff door dames :mrgreen: :shifty:
k heb de hele dag al last van mijn linkerbeen, en van mijn onderbuik :think:
Jannigje: raar dat je een negatieve test had maar nog steeds niet ongesteld bent geworden :think:
@bigsby wrote:
Draai nog maar ff door dames :mrgreen: :shifty:
Jannigje: raar dat je een negatieve test had maar nog steeds niet ongesteld bent geworden :think:
Er is maar 1 manier om daar achter te komen he TESTEN :lol:
haha ja eigenlijk wil ik ook graag testen, dat gevoel heb ik nu ineens :shifty:
Misschien morgenochtend
@bigsby wrote:
haha ja eigenlijk wil ik ook graag testen, dat gevoel heb ik nu ineens :shifty:
Misschien morgenochtend
Ja!!! Doen!!! Niet morgen, nu :mrgreen:
Grapje hoor, maar als je gaat testen, let us know
nee niet nu, ik test altijd alleen s’ochtends :naughty:
En tuurlijk laat ik het weten als ik wat weet :mrgreen:
@bigsby wrote:
nee niet nu, ik test altijd alleen s’ochtends :naughty:
En tuurlijk laat ik het weten als ik wat weet :mrgreen:
Nee bedoelde dat als je gaat testen…dus voordat je gaat testen…Dan zal ik klaar zitten achter mijn laptop :lol: :lol: :lol:
Ben vanaf 09:30 uur wakker :lol:
haha heb je het gevoel dat ik zwanger ben dan?
Ik vind het best eng om te testen, als die weer negatief is dan ben ik gelijk weer klaar voor deze maand :?
@Belly wrote:
@bigsby wrote:heb ik gister al gedaan en die was negatief. en ik blijf niet elke dag testen. Dan maak je jezelf alleen maar gek denk ik.Draai nog maar ff door dames :mrgreen: :shifty:
het rare is wel dat ik niets van een naderende ongesteldheid voel maar ook niets van een zwangerschap :think: .
Als ik dinsdag nog niet ongesteld ben en ook niet posi test ga ik de huisarts maar even bellen
Bigsby. Ik test ook altijd alleen maar in dde ochtend.
Ik duim voor jou dat het raak is
@bigsby wrote:
haha heb je het gevoel dat ik zwanger ben dan?
Ik vind het best eng om te testen, als die weer negatief is dan ben ik gelijk weer klaar voor deze maand :?
Nou we hadden gezegd dat deze ronde voor ons was toch Ik zou gaan voor 14/2 :lol:
Ik kan niet zeggen of ik denk dat je zwanger bent…ik twijfel te erg over mezelf waardoor ik af en toe gewoon niet helder kan denken :think: Maar ik gun het je van harte :-*
je bent normaal toch altijd heel regelmatig ongesteld?
@bigsby wrote:
je bent normaal toch altijd heel regelmatig ongesteld?Ik word altijd op woensdag (dag 28) ongesteld. Ook bijna altijd om dezelfde tijd :roll:
Belly: je moet gewoon afwachten, meer kan je niet doen.
Ik heb er helemaal niet veel over nagedacht, maar nu… nog maar 1 dag… dan wordt het toch wel spannend ineens :shifty:
Jannigje; ja ik kan er ook altijd de klok op gelijk zetten.
Maar vreemd dat je dan nu 4 dagen te laat bent :think:
@Jannigje wrote:
@Belly wrote:@bigsby wrote:heb ik gister al gedaan en die was negatief. en ik blijf niet elke dag testen. Dan maak je jezelf alleen maar gek denk ik.Draai nog maar ff door dames :mrgreen: :shifty:
het rare is wel dat ik niets van een naderende ongesteldheid voel maar ook niets van een zwangerschap :think: .
Als ik dinsdag nog niet ongesteld ben en ook niet posi test ga ik de huisarts maar even bellen
Bedoelde eigenlijk bigsby :shifty: Maar vindt het wel vervelend voor jou dat je ook nog steeds geen duidelijkheid hebt…
Met stein, wanneer teste je toen positief?
@Jannigje wrote:
@bigsby wrote:je bent normaal toch altijd heel regelmatig ongesteld?Ik word altijd op woensdag (dag 28) ongesteld. Ook bijna altijd om dezelfde tijd :roll:
Dat had ik ook altijd :mrgreen: Maandag om 13:00 uur :lol:
@bigsby wrote:
Belly: je moet gewoon afwachten, meer kan je niet doen.
Ik heb er helemaal niet veel over nagedacht, maar nu… nog maar 1 dag… dan wordt het toch wel spannend ineens :shifty:
Ja ik weet het, alleen omdat we deze maand het eitje goed hebben benut, ben ik er ineens veel meer mee bezig :oops:
Voor jou is het nu helemaal spannend inderdaad!