Meiden, even snel…
Wij vertrekken zo voor 2 dagen naar Zeeland, heb een hotelletje geboekt.
Bloedverlies is niet meer teruggekomen wel heb ik een zeurende buikpijn nog steeds, net naar de gynaecoloog gebeld en ik moet nog even afwachten en kan woensdag langs komen voor een extra controle waarbij ze mijn baarmoedermond nakijken. Vorige keer ben ik met 21 weken opgenomen met een baarmeodermond die al aan het verstrijken was, oftewel, klaar maken voor ontsluiting.
Ik ben natuurlijk als de dood dat dat weer aan de gang is en nog vonden ze in het ziekenhuis dat ik maar gewoon 3 weken af moest wachten tot de volgende controle, pfff… zijn ze gek geworden???
Vorige keer heeft deze gynaecoloog mij op woensdag weg gestuurd met buikpijn, was volgens hem gewoon bandenpijn, toen ik op zondag de slijmprop verloor kwamen ze er toch achter dat het weeën waren.
Was hij er gelijk op woensdag bij geweest had er misschien nog een mogelijkheid geweest een cerclage aan te leggen en hadden de jongens kunnen blijven zitten.
Jullie kunnen je misschien voorstellen dat ik direct begon te steigeren bij zo’n opmerking net. Nu ga ik woensdag en ik laat me niet wegsturen voor ik weet waar de buikpijn vandaan komt!
Sorry voor weer een egobericht, moest mijn frustratie even kwijt.
Fijn weekend alvast, tot zondag!
Dees, have fun! En heel begrijpelijk dat je zo reageert hoor! Vindt het ook een beetje frappant dat ze je zo weer wegsturen terwijl ze je geschiedenis kennen…
Vandaag is niet echt mijn dag…Begon wel goed maar ben nu erg prikkelbaar…De ene keer ben ik vrolijk maar als me weer wat wordt gevraagd door een collega kan ik ineens vet geriteerd worden…wordt eenbeetje moe van mezelf…Ben dan ook echt blij als het weekend is…
Mijn coordinator is ook niet te genieten vandaag en ik ben dan ook echt blijk als ze over 3 weken met verlof gaat :silenced:
Hoi Dames
dank jullie wel voor de felicitaties.
Hier nog niet ongesteld. wel enorm moe.
Ik weet het echt niet meer. Denk dat ik morgen of zondag ga testen.
Buikpijn is namelijk ook weg. (maar ja dat zegt niets…ik ben vaak ongesteld zonder buikpijn.)
Jannigje ik :thumbup: :thumbdown: dat je positief test dit weekend.
Artistiqua: jammer dat je ongi bent geworden, veel succes in de volgende ronde
Hier ook nog steeds geen ongi, denk dat ik dit weekend ga testen voor de tweede keer want je weet maar nooit en ik wordt echt gek van het onzekere wachten.
dames allemaal een fijn weekend :mrgreen:
ik duim dat het raak is voor diegene die het nodig hebben
Ooh Dees, ik hoop zo voor je dat alles oké is… Tuurlijk laat je je niet weer zomaar wegsturen, zijn ze nou helemaal! Ze moeten het echt begrijpen hoor, gezien je vorige ervaring. Wat kunnen sommige artsen toch bot zijn he…Ongelooflijk! Probeer toch maar lekker te genieten de komende dagen van het mooie weer en Zeeland, en dan zie je woensdag wel verder meid…Moeilijk hoor!
Jullie maken het spannend dames, met het testen komend weekend! Hopelijk belooft het mooie lenteweer dat is voorspeld veel goeds en komt er een boost aan duidelijke streepjes voorbij!
Wat is het rustig overal :think:
Hier zijn de :evil: alweer op visite ik hoop dat ik ze snel de deur kan uitschoppen want baal er nog wel van (en hopelijk was ik zo gemeen dat ze niet meer terug komen? :twisted: :lol: :mrgreen: )
Arti: Nieuwe NOD is 25 juni
Ik lees wel met jullie mee meiden, en :thumbup: :thumbdown: voor jullie!! :-
Nog even een dikke :hug: voor Marieke en iedereen die het nodig heeft! :hug: :- :-*
Zal het neerzetten Jane! :thumbup:
Dees, probeer lekker te genieten in Zeeland… :hug: :-*
Pfffff, ik ben kapot… Ben nog nooit zoveel bloed verloren… Moest 2 keer mijn bed uit vannacht en vanochtend weer en was mooi doorgelekt… En niet een klein beetje ook… :silenced: :oops:
Ik ben ook enorm sacherijnig en mijn buik krampt lekker…
Dus met andere woorden, ik heb een baaldag en ga niks nuttigs doen vandaag… :roll: 8)
Dees, heel veel plezier (voor zover je kunt genieten :hug: )
Enne laat je niet weg sturen als jij geen goed gevoel hebt! het gaat tenslotte om jou en je kindje :hug:
Dees: geniet van je weekendje weg! En heel goed van je, zijn ze helemaal gek geworden daar!? Eerst alles goed nakijken, ze moeten nu toch wel beter weten? Gelukkig is het bloedverlies over!
Arti: balen van je :evil: en dat je er nu chaggo van wordt kan ik wel begrijpen! Maar ook wel weer een dik pluspunt dat je cyclus weer op de rails komt :thumbup: :thumbup: .
Marieke: gezellig dat je er weer bent! Doe maar idd lekker alles op je gemak en wanneer het jou uitkomt! :hug:
Jannigje: nog steeds spannend zeg! En ook voor Patripiex!
Hopelijk hebben we hier snel weer wat strepen en plusjes erbij! :mrgreen:
Iedereen een goed weekend en lekker genieten van het mooie weer! 8)
Vandaag dan eindelijk ongesteld geworden, ben er blij mee.
Mijn cyclus was dus 31 dagen, de volgende zet ik daar dus ook maar op. Mijn nieuwe NOD zal dus zijn 30 juni (en dan zijn we al een week op vakantie :lol: )
Dees: geniet van je dagjes in Zeeland en laat je niet wegjagen hoor, met je geschiedenis moeten ze wat meer voor je doen dat is toch logisch!!!
Jannigje: en heb je al getest???
Patripiex, mooi cyclus hoor voor de eerste keer na het stoppen met de pil! Hopelijk ben je mooi regelmatig, of blijft de volgende keer helemaal weg natuurlijk
Patri: balen dat je ongesteld bent geworden :hug:
Wij wachten hier nog vrolijk af :mrgreen:
Het wordt spannend Bigsby :mrgreen:
ja zeker, maar ik ga dit keer niet testen.
Ik wacht gewoon af
Hoi meiden.
Vanmorgen negatief getest maar ben ook nog niet ongesteld :think: :think:
Patricia; balen dat je ongesteld bent geworden :hug: .
Wel fijn dat je eerste ronde normaal is verlopen.
Jane; voor jou ook weer ontzettend balen :hug:
Jannigje; dit is wel weer erg vreemd zeg :think:
Bigsby; het wordt nu echt weer heeeeel spannend!!!
Bigsby: spannend hoor en je gaat niet testen, dat vind ik erg knap van je.
Jannigje: jammer dat de test negatief was :hug: heb jij een onregelmatige cyclus??
Hier merk ik alweer waarom ik aan de pil was gegaan, alles doet zeer en ik voel me als een vaatdoek. Moet maar goed onthouden dat het voor een goed doel is :lol: