Het grote test-topic deel 8!! We zijn over de helft!!

@Artistiqua wrote:

Ik snap het… Sorry als ik iets verkeerd heb gezegt… :hug:

Het is soms ook zo moeilijk om al die medische zaken te begrijpen als je er zelf niet mee te maken hebt… :doh:

Oh neeeee je hebt helemaal niks verkeerd gezegd! :oops: sorry van mijn kant als ik zo overkom :oops: :oops: :oops: Nee zo had ik je berichtje niet gelezen, ik vond het juist heel lief van je! :-*

Al kan ik me voorstellen, nu ik het zo terug lees dat ik best gefrustreerd overkom, maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet :doh: gebeurd me wel vaker de laatste tijd :wall: :oops:

Ik ben lekker bezig vandaag haha :wink: ik spam dit hele topic vol :oops:

Maar wil zonnetje nog even veel plezier wensen morgen! :thumbup:

Iedereen bedankt voor het welkom heeten. Ik ben nog steeds niet ongi dus nu de nacht maar afwachten, ik ga pas op z’n vroegst zaterdag weer testen.

Nu zat ik te denken, vorige week dinsdag had ik enorme buikpijn en las ik ergens dat dat best de eisprong geweest kon zijn. Dat zou dus betekenen dat ik pas volgende week mijn NOD zou hebben.

Artistiqua: ik had mijn NOD dus op vandaag staan (28 dagen), maar kan er nu niets over zeggen.

Ben net terug van naailes en best moe, lees morgen even een stukje terug en zal ook wat reageren.

Dank je wel Mom :-*

Zal een hoop foto’s maken en kom dan spammen.

Patricia; spannend hoor. Het kan best dat je een langere cyclus hebt en dus ook een latere eisprong hebt gehad. Hebben jullie toen wel rond die tijd geklust??

Goedemorgen meiden.

Ik ben ook nog niet ongesteld. Ik ga pas het weekend weer testen mocht ik nog niet ongesteld zijn

Jannigje, spannend hoor! :pray:

Ondanks dat ik weet dat ik mezelf niet gek moet maken, hoop ik ook deze maand eindelijk een posieve test vast te houden :shifty: :pray:

@zonnetje01 wrote:

Patricia; spannend hoor. Het kan best dat je een langere cyclus hebt en dus ook een latere eisprong hebt gehad. Hebben jullie toen wel rond die tijd geklust??

Wij hebben vanaf dat ik gestopt ben met de pil om de dag geklust en ook op die bewuste dag!! Hier nog steeds geen ongi dus ik houdt de moed erin :lol:

Moet nu snel weer verder werken en meteen even mijn historie wissen.

Mom, niks aan de hand, we bedoelden het allebei goed toch! :hug: :-*

Ik kan me helemaal voorstellen dat je je wat minder goed in je vel voelt nu… Dat is logisch! :hug:

Patripex, dan zet ik hem op gisteren… :slight_smile:

Jannigje, :pray: Spannend!

Belly, voor jou hoop ik het ook meid! Een dikke plus of 2 dikke strepen! :pray:

Dees, verdikkeme meid! Ik kan me voorstellen dat het moeilijk wordt om hoop te houden zo… :hug: Weet je al iets meer?

Morgen en het komende weekend wordt het weer spannend hier, zo te zien aan jullie banners! Ik ga heel hard :pray: , vind dat er wel weer een hele grote nieuwe lichting zwangeren bij mag komen - het liefst gewoon iedereen! :mrgreen:

Ja, ik, merk wel dat ik mezlf een beetje gek aanhet maken ben en ben mezelf dan ook echt eenhalt aan het toeroepen…Alleen is het gewoon zo dat ik inmijn achterhoofd hou dat als mijn gezondheid weer raar gaat doen, dat ik dan weer 2 maanden mag wachten…En die narcoses kunnen ook niet steeds goed zijn…

Daarom zit ik ook zo te hopen dat het goed zit…Ik zit echt te denken wat voor kwaaltjes ik zou kunnen krijgen en waar ik op moet letten, maar het is natuurlijk ook zo dat je lichaam je ook goed voor de gek kan houden :shifty: Dus ik zie het wel…Heb mezelf wel voorgenomen om niet eerder te testen dan over 12 dagen…

Men, wat duren die dagen dan lang :lol:

Hoi meiden.

Vandaag met opa,oma,zwager,neefje, marco , stein en ik naar blijdorp geweest om stein zijn verjaardag te vieren.

was echt heel leuk en we hebben genoten.

Ben trouwens nog niet ongesteld :shifty: . Ik heb geen idee wat ik daarvan moet denken.

Ben normaal best regelmatig :think:

@Jannigje wrote:

Hoi meiden.

Vandaag met opa,oma,zwager,neefje, marco , stein en ik naar blijdorp geweest om stein zijn verjaardag te vieren.

Ben trouwens nog niet ongesteld :shifty: . Ik heb geen idee wat ik daarvan moet denken.

:pray:

Hier ook nog geen ongie… :wink:

@Artistiqua wrote:

@Jannigje wrote:
Hoi meiden.

:pray:

Hier ook nog geen ongie… :wink:
ik duim voor je mee dat je zwanger bent :pray: :pray: :pray:

Wow patricia, jannigje en arti spannende dagen zeg :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Belly ik hoop voor je dat het deze ronde raak is…Wat duren die 12 dagen wachten dan weer lang hè.

@zonnetje01 wrote:

Wow patricia, jannigje en arti spannende dagen zeg :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Belly ik hoop voor je dat het deze ronde raak is…Wat duren die 12 dagen wachten dan weer lang hè.

Nu echt wel :lol:

Lieve meiden,

ik probeer er langzaam weer tussen te komen oke?

Bijlezen gaat me niet lukken en heb ik eerijk gezegd de puf ook niet voor.

Ik spring er gewoon weer in op zijn tijd.

Jannigje: spannend! ik duim voor je :pray:

En voor Arti :pray: :pray:

Mom: wat balen zeg :cry:

Ik snap heel goed dat je gefrustreerd bent :hug:

@Marieke_5000 wrote:

Lieve meiden,

Heel begrijpelijk Marieke, neem je tijd en kom maar terug wanneer je er aan toe bent :hug: :hug:

@bigsby wrote:

@Marieke_5000 wrote:
Lieve meiden,

Heel begrijpelijk Marieke, neem je tijd en kom maar terug wanneer je er aan toe bent :hug: :hug:

Eens :thumbup: :-*

Jannigje, ik duim ook voor jou dat je zwanger bent! :pray: :wink:

Ik ben het in ieder geval niet…

De :evil: zijn hier trouwens gisteravond losgebarsten…

Compleet vanuit het niets…

Het valt me mee hoe teleurgesteld ik ben… Eigenlijk helemaal niet…

Ik wist dat we niet goed hadden geklust en het feit dat ik deze maand dus weer een prachtige cyclus heb stelt me enorm gerust…

Op naar ronde ‘3’… :dance: :smiley:

Mijn nieuwe NOD ga ik op 25 juni zetten… :slight_smile:

Marieke, zoals ik al eerder zei, neem je tijd…

Maar ik vind het wel gezellig hoor als je er langzaam weer tussen komt…

:wink: :-*