Ik snap het… Sorry als ik iets verkeerd heb gezegt… :hug:
Het is soms ook zo moeilijk om al die medische zaken te begrijpen als je er zelf niet mee te maken hebt… :doh:
Oh neeeee je hebt helemaal niks verkeerd gezegd! :oops: sorry van mijn kant als ik zo overkom :oops: :oops: :oops: Nee zo had ik je berichtje niet gelezen, ik vond het juist heel lief van je! :-*
Al kan ik me voorstellen, nu ik het zo terug lees dat ik best gefrustreerd overkom, maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet :doh: gebeurd me wel vaker de laatste tijd :wall: :oops:
Iedereen bedankt voor het welkom heeten. Ik ben nog steeds niet ongi dus nu de nacht maar afwachten, ik ga pas op z’n vroegst zaterdag weer testen.
Nu zat ik te denken, vorige week dinsdag had ik enorme buikpijn en las ik ergens dat dat best de eisprong geweest kon zijn. Dat zou dus betekenen dat ik pas volgende week mijn NOD zou hebben.
Artistiqua: ik had mijn NOD dus op vandaag staan (28 dagen), maar kan er nu niets over zeggen.
Ben net terug van naailes en best moe, lees morgen even een stukje terug en zal ook wat reageren.
Patricia; spannend hoor. Het kan best dat je een langere cyclus hebt en dus ook een latere eisprong hebt gehad. Hebben jullie toen wel rond die tijd geklust??
Patricia; spannend hoor. Het kan best dat je een langere cyclus hebt en dus ook een latere eisprong hebt gehad. Hebben jullie toen wel rond die tijd geklust??
Wij hebben vanaf dat ik gestopt ben met de pil om de dag geklust en ook op die bewuste dag!! Hier nog steeds geen ongi dus ik houdt de moed erin :lol:
Moet nu snel weer verder werken en meteen even mijn historie wissen.
Dees, verdikkeme meid! Ik kan me voorstellen dat het moeilijk wordt om hoop te houden zo… :hug: Weet je al iets meer?
Morgen en het komende weekend wordt het weer spannend hier, zo te zien aan jullie banners! Ik ga heel hard , vind dat er wel weer een hele grote nieuwe lichting zwangeren bij mag komen - het liefst gewoon iedereen! :mrgreen:
Ja, ik, merk wel dat ik mezlf een beetje gek aanhet maken ben en ben mezelf dan ook echt eenhalt aan het toeroepen…Alleen is het gewoon zo dat ik inmijn achterhoofd hou dat als mijn gezondheid weer raar gaat doen, dat ik dan weer 2 maanden mag wachten…En die narcoses kunnen ook niet steeds goed zijn…
Daarom zit ik ook zo te hopen dat het goed zit…Ik zit echt te denken wat voor kwaaltjes ik zou kunnen krijgen en waar ik op moet letten, maar het is natuurlijk ook zo dat je lichaam je ook goed voor de gek kan houden :shifty: Dus ik zie het wel…Heb mezelf wel voorgenomen om niet eerder te testen dan over 12 dagen…