Het grote test-topic deel 8!! We zijn over de helft!!

hallo dames.

vandaag helaas negatief getest.

Ben nog niet ongi maar dat duurt niet lang meer voel ik :?

Jannigje; ook hier een hele dikke :hug:

He Jannigje, balen meid! :hug:

Jannigje :hug: Balen meid, misschien was het dan toch je ei waardoor je die positieve testen had???

Hier weer diep in de stress vandaag, bloedverlies gehad vanmorgen en wat krampjes, niet heel erge buikpijn, maar genoeg voor mij om weer in tranen te zijn.

Ziekenhuis gebeld en ik moet even afwachten. Als de buikpijn erger wordt en ik heb weer bloedverlies moet ik langskomen.

Ik heb er zo genoeg van, houdt het dan nooit op?? Mag ik nou echt niet gewoon een keer een onbezorgde zwangerschap hebben?? Ik doe zo mijn best steeds om positief te zijn, maar zo schiet het echt niet op…

Sorry, voor mijn depri egobericht…

Hoi meiden, mag ik met jullie meeschrijven. Mijn naam is Patricia en ik ben 30 jaar. Wij gaan voor ons eerstje kindje en zitten in de 1ste ronde. Vandaag niet ongi geworden maar helaas was de test negatief, nu dus afwachten wat er gaat gebeuren.

Ben op 27 april gestopt met de pil en heb daarna een paar daagjes lichtelijk bloed verloren dus heb nog geen idee hoe mijn cyclus is en had hem staan op 28 dagen.

Zie ook hier bekende namen :lol:

Hè Dees, je lichaam blijft je toch akelig pesten!! Maar weer hopen dat het loos alarm is maar ik kan me voorstellen dat je er telkens superonzeker van wordt!! Dikke :-*

Patripiex, welkom en veel succes! Hopelijk wil het snel vlotten voor jullie!

He verdarrie Dees :hug: :hug:

Koppie op hoor lieverd :-*

Mijn verhaal van gisteren staat bij zwanger worden na MA/MK als jullie het willen lezen.

Ik heb mijn meisje patatjes beloofd dus ik ga me naar de garage slepen en de patatjes erin gooien.

Maandag is Naatje jarig, ik hoop echt dat ik me dan beter voel :?

Dikke :-* voor jou Marieke! Ga zo je verhaal even lezen maar het is me in ieder geval al duidelijk dat het niet lekker gaat… :hug:

Dank je wel Mim.

Marieke :hug: wat een heftig verhaal, ik hoop dat je het nu een plekje kan gaan geven.

Dees, :hug: Ik ben hier hard aan het hopen dat het gewoon loos alarm is :pray:

Hey meiden!

Pffff, ben 5 dagen weggeweest en kan het niet bijhouden hier hoor! :mrgreen:

Marieke, ik hoop echt dat je je snel wat beter gaat voelen meis! :hug:

Angela, gefeliciteerd! :inlove: :inlove: :inlove:

Dees, heel fijn dat je een goede echo had… Alleen je laatste berichtje is dan weer minder… :frowning: :hug:

Mom, balen hoor dat de 2e fm niet positief was! :hug:

Hopelijk groeit je ene eitje toch nog lekker door!

Geef jezelf en je lichaam inderdaad ook wat rust, denk aan jezelf! :hug:

Bigsby, je voelt je niet zwanger? Zegt helemaal niks… :naughty:

Wie weet is het wel zo… :pray: :inlove:

Jannigje, balen zeg die negatieve test! :evil: :hug:

Patricia welkom! :smiley:

Jammer dat je test negatief was! Even kijken wat je cyclus gaat doen inderdaad!

Wat je precieze NOD? Dan zet ik je in het lijstje…

Ik ben nog niet ongesteld en heb ook niet het gevoel dat ik het ga worden, maar zwanger ben ik ook niet denk ik… Ik voel me niet zo…

(maar aangezien ik tegen Bigsby zei dat dat niks wil zeggen, moet ik mezelf ook maar streng toespreken… :lol: )

Marieke: ik ga zo ff lezen :hug:

Welkom Patricia!

Jannigje: balen dat je test negatief was :hug:

Arti: heb je al getest dan?

Nee en ik ben het ook niet van plan eigenlijk… :roll:

Ik heb mezelf eens ernstig toegesproken want ik was er veel te veel mee bezig…

Ik ga pas testen als ik bijna zeker weet dat het raak is of als ik een week overtijd ben…

Ik blijf zwangerschapstesten kopen en mezelf gek maken… :roll: :evil:

Plus mijn cyclus gaat nog steeds nergens over én we hebben veel te weinig geklust… :cry:

Dees: :hug: :hug: wat is dat nou toch weer hè… hier draaien de duimen ook overuren, hoop dat het loos alarm is!!! Zo kan je inderdaad niet onbezorgd van je zwangerschap genieten, dikke :hug: !

Marieke: heb je verhaal gelezen, het valt allemaal niet mee zo :hug: hopelijk kan je het nu een plekje geven en heb je niet teveel last meer van de curretage… ook een dikke :hug: voor jou!

Jannigje: nog steeds geen :evil: ? Geeft nog steeds moed :thumbup:

Arti en Bigsby: ook voor jullie duim ik!

Patripiex: welkom en hopelijk is het snel raak voor je!

@bigsby wrote:

Mom: wat balen dat geen eitje groot genoeg is :hug:

Ik hoop zo dat die van 11 mm nu goed gegroeid is :pray: :pray:

Tja hoe leg je dat op je werk uit dat je steeds weg moet naar de dokter :think:

Nou dat valt niet mee… Vandaag dus weer de vraag: meid gaat alles wel goed met je?? En een flapuit riep ben je zwanger??? Dus toen heb ik heel snel gezegd nee ik ben niet zwanger en het gaat goed met me en nu stoppen met die onzin voordat er vreemde geruchten de wereld in worden geholpen! En dat hielp :angel: kijk ze zijn niet stom, ze zullen vast al hun idee hebben, maar het is prive en dat heb ik nu wel duidelijk laten merken. Was ff moeilijk maar nu krijg ik geen vragen meer :slight_smile:

nog steeds geen bloed nee.

Maar wel het gevoel dat het elk moment gebeurt :cry:

@Belly wrote:

mom, wat balen meid! Maar geef de moed niet op he! Ik zal hier ook heel hard voor je duimen dat je volgende maand een vette streep hebt!

Dank je! Nee ik geef nog niet op hoor! Af en toe een dippie maar nu gaan we weer een nieuwe ronde in. Voordeel is wel dat ik niet een ongi hoef af te wachten, die wekken we gewoon op :angel: . Ik hoop voor jou ook op een dikke vette streep!

@Artistiqua wrote:

Nou het eitje is niet doorgegroeid, sterker nog, de gyn dacht vandaag zelfs dat het toch geen ei is geweest. Ze kon mijn rechter eierstok weer niet vinden (ook uitwendig met de echo niet) en denkt dat ze maandag het verkeerd gezien heeft. Want nu zou dat eitje dus in principe nog groter moeten zijn, en duidelijk te zien moeten zijn. Voor de zekerheid moest ik nog bloed laten prikken en 2 uurtjes later werd ik al gebeld dat de waardes in het bloed ook te laag waren, dus idd geen ei. Morgen ga ik weer met Primolut beginnen en dan Clomid 100mg. Hopelijk slaat dat wel aan. Wel fijn dat ik nu voor 3 a 4 weken weer even niet naar het ziekenhuis hoef.

@Jannigje wrote:

nog steeds geen bloed nee.

Maar wel het gevoel dat het elk moment gebeurt :cry:

Het is wel het beste om daar rekening mee te houden, anders is de teleurstelling nog groter… al moet ik wel zeggen dat ik bij mijn mk voordat ik positief testte ook het idee had dat het elk moment kon losbarsten… :think: veel krampen enzo… en een dag later waren die krampen weer weg en had ik een positieve test :wink:

@Mom2b wrote:

@Artistiqua wrote:

Nou het eitje is niet doorgegroeid, sterker nog, de gyn dacht vandaag zelfs dat het toch geen ei is geweest. Ze kon mijn rechter eierstok weer niet vinden (ook uitwendig met de echo niet) en denkt dat ze maandag het verkeerd gezien heeft. Want nu zou dat eitje dus in principe nog groter moeten zijn, en duidelijk te zien moeten zijn. Voor de zekerheid moest ik nog bloed laten prikken en 2 uurtjes later werd ik al gebeld dat de waardes in het bloed ook te laag waren, dus idd geen ei. Morgen ga ik weer met Primolut beginnen en dan Clomid 100mg. Hopelijk slaat dat wel aan. Wel fijn dat ik nu voor 3 a 4 weken weer even niet naar het ziekenhuis hoef.

Ik snap het… Sorry als ik iets verkeerd heb gezegt… :hug:

Het is soms ook zo moeilijk om al die medische zaken te begrijpen als je er zelf niet mee te maken hebt… :doh:

Dees; wat een stress elke keer zeg. Hopelijk zegt het helemaal niks. Bij de echo was ook alles goed, echt vreemd dat je dit nu dan hebt :hug:

Marieke; ik ga zo je verhaal lezen. Iig alvast een hele dikke :hug: .

Ik hoop dat je je maandag weer wat beter voelt om de verjaardag van Naatje.

Mom; dit is niet echt goed nieuws, hopelijk helpt het met een hogere dosis Clomid wel.

Jannigje; het kan dan toch nog alle kanten op. Ik hoop zo dat het de juiste kant op is en je over een paar dagen wel een positieve test hebt.

Arti wordt weer spannend…

Bigsby voor jou ook weer. De duimen draaien voor alle meiden die op de wachtbank zitten.

Patripiex; welkom en hopelijk heb je snel een normale cyclus. Of natuurlijk helemaal niet meer en test je toch nog positief over een paar dagen.

Ik ga zo op tijd naar bed. Morgen naar de Efteling. Heb er wel zin in!!!