Het grote test-topic deel 8!! We zijn over de helft!!

@zonnetje01 wrote:

Kan me voorstellen dat het nog niet echt goed tot je door kan dringen.

Jullie zijn al erg lang bezig en nu ben je echt ZWANGER!!!

Precies, dat zegt hub ook steeds: we zijn al 4 jaar bezig, dan is het heel raar dat het nu opeens gelukt is!

Hij vindt het nog moeilijker te begrijpen dan ik. :wink:

Als hij de echo heeft gezien en alles is oké, zal het wel doordringen denk ik.

Echt helemaal super :dance: :dance: :dance: :dance:

Ben benieuwd naar de echo…

Echo was super, kindje groeit net als de tweeling vorige keer wel weer erg hard. Vooral de benen zijn erg lang, kindje is 170 gram, wat neerkomt op een termijn van ca 17 á 18 weken. Ik had ook gelezen ind e boeken dat je bij 15 á 16 weken je baarmoeder zelf kon voelen boven je schaambot, maar het zit al tot aan mijn navel!!!

Maar goed, beeb doet het goed, volgende week beginnen de injecties en 22 juni weten we of het een jongetje of meisje gaat worden!!

Sorry voor mijn egoberichtje…

maar dees dat is toch fantastisch dat alles goed is

echt super…dus nog een klein maandje en dan mag je weer voor een echo

willen jullie wel weten wat het wordt??

gelukkig weer mooi gerustgesteld :-*

Wow wat een goed nieuws Dees :dance: :dance: :dance:

Konden ze nu niet zien of het een jongen of meisje is???

Geweldig nieuws Dees, geniet maar lekker! :inlove:

Sollie gefeliciteerd! Geweldig dat je na 4 jaar eindelijk ook mag uitkijken naar zo´n klein wondertje.

Ik ben helaas weer ongesteld geworden vandaag :cry: Krijg er steeds minder vertrouwen in dat het nog spontaan gaat lukken. Denk dat als ik na m´n volgende cyclus weer ongesteld word, ik naar de huisarts ga, en anders zeker na de volgende. Pfff, is wel iets waar ik tegenop zie. :frowning:

Dees super!!!nu afwachten tot de 22 ste :dance: :dance:

Angela, mooie foto´s. Wij hadden precies dezelfde auto :smiley:

Het was echt super weer die dag :thumbup:

Dees, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie beebje! :thumbup:

Wat denk je zelf dat het wordt? Roze of blauw? :mrgreen:

Dees, fijn dat alles goed gaat, en je ligt zelfs 2 weken voor :dance:

Alicia: balen dat je ongesteld ben geworden :hug:

Maar als je nu een afspraak gaat maken dan raak je volgende ronde misschien wel ineens spontaan zwanger :wink: net als een paar dames hier :wink:

Waar is Arti eigenlijk :think:

En jannigje heb jij al getest of ben je toch ongesteld geworden? het rommelde toch bij jou?

@bigsby wrote:

En jannigje heb jij al getest of ben je toch ongesteld geworden? het rommelde toch bij jou?
nee ik heb niet getest en nee ben ook nog niet ongesteld geworden.

wel buikpijn en pijnlijke borsten en pukkeltjes dus zal wel ongi worden

@sophie wrote:

maar dees dat is toch fantastisch dat alles goed is

echt super…dus nog een klein maandje en dan mag je weer voor een echo

willen jullie wel weten wat het wordt??

gelukkig weer mooi gerustgesteld :-*

Ja, we willen zeker weten wat het wordt en maken het ook gewoon publiekelijk bekend hoor…

Mijn voorgevoel zei steeds een jongetje, mar de laatste week begin ik te twijfelen en zegt mijn gevoel weer een meisje. Geen idee dus :think:

22 juni zullen we het weten en jullie dan natuurlijk ook :wink:

Ze hebben ons ook aangeraden om te vragen naar het geslacht omdat we zo meer zullen gaan hechten aan het kindje, dat is namelijk zo moeilijk voor ons omdat we bang zijn dat we weer afscheid moeten nemen… Volgens mij moet ik echt de 28 weken voorbij, tot het levensvatbaar is voor ik echt kan genieten en vertrouwen krijg dat het goed zal gaan…

Maar goed, vandaag alles weer ok, we leven nu naar de volgende controle op 15 juni en de 20 weken echo op 22 juni.

@Jannigje wrote:

@bigsby wrote:

nee ik heb niet getest en nee ben ook nog niet ongesteld geworden.

wel buikpijn en pijnlijke borsten en pukkeltjes dus zal wel ongi worden

:think: :think: Klinkt ook wel zwanger…

@ Marieke; hoe is het vandaag gegaan meis???

Knuffel voor jou… :hug:

Zal ook weer eens van me laten horen :wink:

Allereerst: Sollie en Nova: GEFELICITEERD!! :inlove: :inlove: :inlove: Lekker van genieten!

Angela: jullie zagen er prachtig uit!! Heel mooi! En natuurlijk van harte gefeliciteerd!

Marieke: hoe is het gegaan? Dikke :hug: :hug: :hug: voor jou!

Dees: fijn dat de echo goed was! Leuk dat iedereen mag weten wat het wordt :inlove:

Jannigje: :pray: spannend!!

En verder weet ik het even niet sorry :oops:

Klein beetje ego: afgelopen maandag 2e fm gehad en dat viel ook tegen. Ze zei dat er rechts een eitje van 11 mm was te zien, maar dat is nog aan de kleine kant voor cd 13. En nu links weer niks te zien. Morgen nog een laatste fm voor deze cyclus en als er geen verandering is dan gaan we weer aan de primolut en clomid. Even rust, want 3 echo’s binnen 1 week tijd is ook niet zo leuk :oops: en bovendien krijg ik op mijn werk ook vragende gezichten als ik zoveel naar de dokter moet. Ze vragen er verder niet naar, maar het valt wel op.

Vannacht ook hier storm en regen en onweer, heb geen ook dichtgedaan! :shock: Net als al mijn collega’s dus we waren best suf zo met z’n allen :lol: . Vanavond maar lekker vroeg mijn bedje in.

Mariek, hoe is het meid? Alles goed gegaan?

Ik hoop dat je nu lekker aan t knuffelen bent met Brammetje… :hug: :-*

Angela, wat zagen jullie er allebei prachtig uit! Echt heel erg mooi!

Sollie, gefeliciteerd! Leuk, weer zo’n nieuwe lading zwangeren! :thumbup:

Dees, super dat het er allemaal zo goed uitziet meid. Geeft moed!

Marieke: hoe gaat het nu met jou? :hug:

Mom: wat balen dat geen eitje groot genoeg is :hug:

Ik hoop zo dat die van 11 mm nu goed gegroeid is :pray: :pray:

Tja hoe leg je dat op je werk uit dat je steeds weg moet naar de dokter :think:

Ik moet nog 5 dagen, maar ik denk niet dat ik zwanger ben want ik voel niks bijzonders :roll:

mom, wat balen meid! Maar geef de moed niet op he! Ik zal hier ook heel hard voor je duimen dat je volgende maand een vette streep hebt!

Marieke, hoe gaat het met je meid?