Het grote test-topic deel 8!! We zijn over de helft!!

Meiden, het gaat hier zo helemaal los met het weer. Binnen 5 minuten is het helemaal donker en heel hard aan het waaien. Werd net gebeld door mijn vriendin dat ik alles binnen moest halen. In Spijkenisse zijn al allemaal bomen ontworteld en is het heeeeeel hard aan het hagelen en regenen en onweren. Heb even een paar foto’s gemaakt, maar die zet ik er morgen wel op.

Angela; wow meid wat zijn jullie een mooi stel :inlove:

Mooie auto ook :thumbup:

Marieke; wat is Brammetje een lieffie zeg :inlove:

Heel erg veel sterkte morgen, ik zal aan je denken. :hug: :-*

hier ook harde wind, regen, hagel en onweer. Niet normaal gewoon :shock: :shock: :shock:

Hier nog heerlijk weer buiten maar ik zal zo voor alle zekerheid maar wel even een grote kei op de deksel van de zandbak leggen en de tuinstoelkussens binnen halen.

Oh Jannigje ook vergeten :oops: nog van harte met de verjaardag van Stein :-*

@Naatje wrote:

Wat leuk, weer zwangeren erbij!! Gefeliciteerd meiden!! :inlove:

Ik dacht dat de misselijkheid bij mij aan het afnemen was… niet dus, vandaag is het weer helemaal terug. Maar goed, mag niet klagen want ik wou het zo graag toch? :wink:

Oh, dat heb ik er ook voor over hoor :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@zonnetje01 wrote:

Meiden, het gaat hier zo helemaal los met het weer. Binnen 5 minuten is het helemaal donker en heel hard aan het waaien. Werd net gebeld door mijn vriendin dat ik alles binnen moest halen. In Spijkenisse zijn al allemaal bomen ontworteld en is het heeeeeel hard aan het hagelen en regenen en onweren. Heb even een paar foto’s gemaakt, maar die zet ik er morgen wel op.

Hier nog helemaal niets aan de hand :think:

In Zeeland en Zuid Holland komen er zware buien voor, met onweer, hagel en zware windstoten (tot 95 km/u). Deze buien trekken vanavond en vannacht over de kustprovincies naar het noorden.

Dit staat er op knmi punt nl

Hier begint het nu ook dicht te trekken…

hier nog steeds droog hoor!!

Hier is het ook ineens weer rustig.

Nou ja, houden zo zou ik zeggen, hihihihihihi

Het is dus niet rustig gebleven.

Het is vannacht echt noodweer geweest. Heeeel veeeeel onweer, regen en wind, echt niet normaal meer.

Gisteravond had ik getempt bij mijn dochter en toen had ze 38.6.

Vanmorgen was ik al helemaal aangekleed en moest al bijna de deur uit om naar mijn werk te gaan. Heb toch nog even haar temp genomen en die was 38. Haar normale temp is 36. Zit nu dus nog thuis en dochterlief gaat niet naar school.

Hopen maar dat ze zich donderdag wel beter voelt, want dan gaan we met heel de school naar de Efteling.

Goedemorgen,

Hier geen noodweer geweest, alles bij elkaar hebben we denk ik een kwartiertje onweer gehad.

Angela: Wat zien jullie er stralend uit, prachtige jurk :inlove: :inlove: :inlove:

Jannigje: Sterkte met je vinger. Is vast behoorlijk pijnlijk?

En wat spannend bij jou, ik ben heel benieuwd!

Marieke: Heel veel sterkte vandaag!

Ik heb mijn laatste test opgemaakt en gelijk verscheen er een hele dikke positieve streep :inlove:. Nu geloof ik het echt!

Angela; je zet er super uit meid :mrgreen:

Nova; haha mooi zo’n dikke positieve streep :mrgreen:

Jannigje; gatver… sterkte met je vinger!

Enne spannend :pray: :pray:

Marieke; heel veel sterkte vandaag:hug:

Het wordt wel weer eens tijd voor nog wat zwangere erbij :wink: :mrgreen:

marieke heel veel sterkte vandaag meis :-*

en wat een schatje is die brammetje is dat degene die jullie houden?

angela wat een mooi stel zijn jullie, jullie zagen er prachtig uit :thumbup:

nova fijn nog zo’n extra bevestiging :mrgreen:

bevat je het al?

zonnetje beterschap voor je dochtertje

hier vannacht ook noodweer gehad bah werd wakker van die knallen bah!!!

Goedemorgen meiden,

@ Marieke, heel vel sterkte vandaag, de curretage op zich is een fluitje van een cent en ik denk dat je het inderdaad daarna wat dat betreft kunt afsluiten en echt een plaatsje geven… Ik denk aan je… :-*

Enne… wat is Bram een scheetje… :inlove:

@ Angela, je ziet er echt supermooi uit op de foto’s, nogmaals gefeliciteerd! :dance: Gaan jullie niet op huwelijksreis??

@ Jannigje, ik duim voor je dat je kwaaltjes een positieve test gaan opleveren!! :pray:

@ Sollie en Nova; GEFELICITEERD!!! Hebben jullie al gebeld naar de verloskundige voor een 1e afspraak??

@ Arti en Alicia… NOD komt eraan, duimen draaien voor jullie hoor!!!

@ Arti, Misschien een idee om Fransisca van het lijstje te halen??? Haar NOD staat nog steeds op 13 april maar we horen niks…

Hier geen noodweer geweest, we hebben gisteren heerlijk tot bijna 2 uur vannacht buiten gezeten met onze beide buurtjes, iedereen een biertje/wijntje en ik braaf glaasjes sap :lol:

Vannacht heb ik het wel even flink horen onweren maar volgens mij is het niet echt noodweer geweest hier…

Wel jammer dat vandaag het zonnetje niet schijnt…

Vanmiddag ga ik naar de gynaecoloog voor een extra echo, we vinden 4 weken tot de volgende controle wel erg lang, maar door onze vakantie kon het niet anders, nu we eerder terug zijn willlen we toch liever al eerder dan eind volgende week, gelukkig was er een gaatje vrij in het ziekenhuis om 3.10, ik hoop dat ons beebje het goed doet :pray:

Fijne dag allemaal!!!

Dees: lekker dat je ff kunt komen voor een extra echo, ff weer wat geruststelling he!

Enne al 16 weken :dance:

Gaat hard zeg :shock:

veel plezier met je echo dees

Marieke, sterke vandaag en wat een snoepie op die foto zeg! :inlove:

Angela, prachtig!!

Ik heb voor m’n gevoel ook bijna de hele nacht wakker gelegen, het bleef maar onweren en stortregenen… Pfff. Vanochtend om half zeven de wekker uitgezet en blijven liggen, om 8 uur werd ik weer wakker en ben naar m’n werk gegaan. Ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat :zzz:

Dees; wat fijn dat je vandaag nog een echo krijgt :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@Dees75 wrote:

@ Sollie en Nova; GEFELICITEERD!!! Hebben jullie al gebeld naar de verloskundige voor een 1e afspraak??

Ik krijg m'n eerste echo over 2 weken in 't ziekenhuis, heb meer kans op bbz door medisch verleden.
Kijk er echt al naar uit! Het begint ook eindelijk een beetje door te dringen dat het waar is.
Ik ben zwanger. :inlove:

Kan me voorstellen dat het nog niet echt goed tot je door kan dringen.

Jullie zijn al erg lang bezig en nu ben je echt ZWANGER!!!