Het grote test-topic deel 8!! We zijn over de helft!!

Ja ik zag ineens dat ik jou nooit geaccepteerd had :oops: :oops: :oops: Vergeven?

Tuurlijk meid, wist ook niet meer dat ik je had uitgenodigd hoor.

Is zeker best van een tijd geleden???

Hoi Girls.

Ik ga het echt niet redden alles bij te lezen :oops:

Dus vanaf nu sluit ik mij gewoon stiekem aan hahah

Marieke, neem alle tijd en afstand die je nodig heb.

Er is niet 1 persoon die dat niet zal begrijpen!

Nog leuke weekendplannen???

Vanavond eten bij mijn schoonouders, die gaan morgen op vakantie.

Morgen voetballen, heb er echt zin in!

Dikke kus

Andrea

dees welkom terug

heb je een fijne vakantie gehad?

sollie en nova spannend meiden wanneer gaan jullie weer testen

Ik heb een raar strak gevoel in mijn onderbuik met nu steekjes erbij die uitstralen richting mijn schaambot, voelt niet prettig :?

Sollie en Nova: Gefeliciteerd!!!

Marieke: Neem alle tijd die je nodig hebt meis, dit is alles behalve makkelijk voor jullie! En dan nog steken krijgen ook zeg… :hug: :**: :kaars: :-*

Als ik nu nog steken krijg denk ik eigenlijk dat vandeweek niet alles los is gekomen. We zullen zien.

Gisteren nog een brief van het ziekenhuis gekregen dat ik me dinsdag een halfuurtje later moet melden, wordt nu dus 11.30 uur.

Ik hoop gewoon echt dat we het na dinsdag af kunnen sluiten, het echt een plekje kunnen geven.

Ach gos, de kittens kruipen weer over elkaar heen :inlove:

Even niet terug gelezen maar wel een dringende vraag en aangezien dit momenteel het drukste topic is :mrgreen:

mijn ovu test was de teslijn net zo donker als de controle lijn…misschien ietsjes lichter, maar dan is ie toch ook goed? En ik heb vanmorgen na de seks, even ongeveer voor zo een 7 minuten met mijn beentjes omhoog gelegen :oops: Ik kan toch gewoon gaan douchen daarna :shifty: Schaam me dood om het te vragen, maar weet echt het antwoord niet :oops: :oops: :oops:

Jaaaa, vakantie was heerlijk!!! Wij zijn wel anderhalve week vroeger thuis gekomen als gepland doordat de hond zo ziek was dat hij niet meer ophield met spugen, hij had te veel last van de warmte.

We hebben heerlijk weer gehad, veel gereisd, langs de kust, door het binnenland, steeds tentje opzetten, weer afbreken en verder trekken, we hebben veel gezien en daardoor wel het gevoel dat we heel lang weggeweest zijn. Donderdagnacht zijn we thuis gekomen en nou wil het toeval dat ook nog gisteren één van mijn beste vriendinnen is bevallen van een dochter. Wij gaan dus van de week een paar dagen naar Zeeland om op kraamviste te gaan en gaan gelijk langs mijn familie en andere vrienden om mijn buikje te showen :inlove:

Hier is weer veel gekletst, alvast een voorzichtig gefeliciteerd voor Nova en Sollie

En de allergrootste knuffel voor Marieke en Kantje…

Marieke, vervelend dat je die steken hebt, ik hoop dat als het nog niet schoon is, je na de curretage van dinsdag snel weer opknapt!!

Heb je al leuke foto’s van de poesjes voor op het showforum trouwens??

Echt zo schattig, ik zou er ook wel één willen, maar daar krijg ik echt geen toestemming voor van de man des huizens :naughty: :lol:

Is het bij jullie ook zo’n mooi weer vandaag??? Wij gan straks denk ik lekker eens op het terras zitten en genieten van mooi weer en een lekker drankje!!

Groetjes

@Belly wrote:

Even niet terug gelezen maar wel een dringende vraag en aangezien dit momenteel het drukste topic is :mrgreen:

mijn ovu test was de teslijn net zo donker als de controle lijn…misschien ietsjes lichter, maar dan is ie toch ook goed? En ik heb vanmorgen na de seks, even ongeveer voor zo een 7 minuten met mijn beentjes omhoog gelegen :oops: Ik kan toch gewoon gaan douchen daarna :shifty: Schaam me dood om het te vragen, maar weet echt het antwoord niet :oops: :oops: :oops:

Ja hoor, Belly, je kunt gewoon gaan douchen.

De snelle zwemmertjes zijn allang op weg :lol: :mrgreen: Jouw ovulatietest klinkt goed, ik zou gewoon morgen nog eens testen om te zien of de lijn nog donkerder wordt, ik duim voor je meis, hier heb je wat hoormoontje, vangen ***********************************

Hopelijk brengt het je een positieve test over 2 weken!!!

Belly, dat is geen rare vraag hoor maar ik kan me je :oops: wel voorstellen :smiley: Ik heb gelezen dat je zo’n 5 tot 10 minuten op je rug moet blijven liggen en dat langer geen zin heeft omdat het ‘spul’ er dan al zou moeten zijn. En een orgasme na de sex als vrouw is ook bevorderlijk!! :mrgreen:

Dees, klinkt goed!! Hier nog geen buik, tenminste, niet die anderen goed kunnen zien. Ach, komt vanzelf wel.

Marieke, toch hopen dat het dinsdag niet nodig is en mocht het wel zo zijn dat je je dan daarna inderdaad heel snel weer goed voelt!! :hug:

@Mim74 wrote:

Dees, klinkt goed!! Hier nog geen buik, tenminste, niet die anderen goed kunnen zien. Ach, komt vanzelf wel.

:hug:

Bij mij kunnen ze er echt niet meer omheen, op vakantie vroegen mensen aan me of ik toch echt niet zwanger was van 2…

( Pijnlijke vraag, traantjes wegslikken…)

Het is dan ook wel mijn 3e zwangerschap binnen een jaar, schijnbaar weet je lichaam dan precies wat het moet doen en gaat het allemaal wat sneller…

Ik vind het aan de ene kant fijn dat buikje, aan de andere kant krijgen we nu alweer de vraag: “is het jullie eerste?” en ik vind het moeilijk wat ik daarop moet antwoorden. Ja zeggen voelt niet goed en oprecht, nee zeggen leidt tot nog meer vragen…

@ Jannigje, ik las van je positieve ovulatietest, ik heb ook wel eens gelezen dat ze positief uitslaan als je zwanger bent, het is wel wat vroeg. Maar misschien heb je wel een kortere cyclus???

Heb je vandaag weer zo’n test gedaan??? Ik duim voor je! :pray:

@Mim74 wrote:

Belly, dat is geen rare vraag hoor maar ik kan me je :oops: wel voorstellen :smiley: Ik heb gelezen dat je zo’n 5 tot 10 minuten op je rug moet blijven liggen en dat langer geen zin heeft omdat het ‘spul’ er dan al zou moeten zijn. En een orgasme na de sex als vrouw is ook bevorderlijk!! :mrgreen:

Dat heb ik geregeld :lol:

@Dees75 wrote:

@Belly wrote:

Ja hoor, Belly, je kunt gewoon gaan douchen.

De snelle zwemmertjes zijn allang op weg :lol: :mrgreen: Jouw ovulatietest klinkt goed, ik zou gewoon morgen nog eens testen om te zien of de lijn nog donkerder wordt, ik duim voor je meis, hier heb je wat hoormoontje, vangen ***********************************

Hopelijk brengt het je een positieve test over 2 weken!!!

springt om de hcgtjes te pakken

Ik hoop het ook zo :pray: :pray: :pray:

Hahaha, Belly… Goed bezig!! :wink:

Tja, Dees… Lastige vragen. Kan me voorstellen dat geen één antwoord juist voelt. Zal wel van het moment en de persoon afhangen wat je zegt… Ik vind het niet erg dat het nog niet te zien is, komt vanzelf, maar ik begin toch wel weer uit te kijken naar de afspraak bij de VK want wil toch wel weer erg graag het hartje horen!!

Dees in de huiskamer staat een topic over de kittens :wink:

Met foto’s!!

Mijn liefje is zelf een pergola met bloembak aan het maken :inlove:

sorry sorry sorry,

er is zoveel geschreven…

ik kan echt niet alles onthouden om persoonlijk te reageren. :doh:

Maar onze dag was echt geweldig.prachtig weer…

echt een dag om nooit te vergeten.

ik heb de dag ervoor super goed geslapen,had ik echt niet verwacht.

om 8 uur stond mijn vriendin al voor de deur,zij ging mijn haren doen.

om half elf stond hub (leuk nu kan ik het ook zeggen :oops: ) voor de deur.prachtig zag hij eruit.had hem nog nooit in pak gezien. :mrgreen:

eerst een paar mooie plaatjes schieten bij mijn ouders in de tuin.

daarna zijn we de limo ingedoken om voor onze reportage naar de bossen te gaan.

super leuke foto’s zijn er gemaakt.

jammer dat je 6 weken op het boek moet wachten :think:

na de reportage nog terug naar het huis van mijn ouders.

inmiddels was daar ook de rest van de daggasten geariveerd.

even wat gegeten en op naar de trouwlocatie.

zo mooi :inlove: :inlove:

heel mooi verhaal had de ambtenaar van de burgelijke stand.

den cermonie was voor ons gevoel heel snel voorbij maar heeft toch bijna een uur geduurd.

toen we de kerk uitkwamen stonden daar alle kleintjes die hub ( :inlove: )voetbaltrainig geeft,de f-jes.dat was voor hem een echte verassing.

dus wij nog met die klein mannen op de foto en uiteraard wilden ze ook nog even allemaal in de limo!!! :thumbup:

dus weer met zijn allen de limo in.ook onze ouders en zus met zwager.

op naar de feestloctatie. :dance:

taart aangesneden,die was overigens heerlijk!!! :thumbup:

en voor we het weten is het alweer tijd voor het buffet.

heerlijk gegeten,was super gedaan.

nog even de make-up bij laten werken om 19.45

en om half 9 kon het feest beginnen!!!

en het was super

een onvergetelijke dag.

we hebben genoten…

ik heb het een beetje kort omschreven. :oops: nou jah kort :think:

maar er is zoveel te vertellen,dan kan ik nog uren typen :lol:

Angela nogmaals gefeliciteerd… :dance: :dance: :dance: :dance:

Zo te lezen echt een geslaagde dag.

Laat je ons ook nog de foto’s zien???

angela dat klinkt als een geweldige dag!!!

van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk