Het grote test-topic deel 8!! We zijn over de helft!!

Aaaaah, arme jullie, hihihihihhi.

Dan straks voor het eggie naar de kleuterschool.

Hij is al wel wezen wennen, maar is hij ook gelijk gebleven of niet?

@zonnetje01 wrote:

Aaaaah, arme jullie, hihihihihhi.

Dan straks voor het eggie naar de kleuterschool.

Hij is al wel wezen wennen, maar is hij ook gelijk gebleven of niet?
Hij heeft 3 ochtenden gewent en vanaf 14 mei is ie voor het echie naar school

Spannend hoor, weer een fase verder is zijn jonge leventje.

En ook in dat van jullie natuurlijk.

Zoë zit sinds oktober op de kleuterschool en het is echt ineens een grote meid.

Donderdag voor het eerst op schoolreis, naar de Efteling, gelukkig mag ik mee…

Stein heeft 29 mei een sportdag. hihih ik ben hulpmoeder.

En maandag zijn de kleuterklassen met zijn alle naar een speeltuin geweest. Lekker de hele dag buiten.

Idd ik weet dat ik nog heel jong ben (vooral als ik rondkijk op het schoolplein) maar ik voel me nu af en toe best oud als ik het over hem heb in copmbinatie met de basisschool

Ik voel me ook altijd best wel jong op het schoolplein. Dat ben ik ook nog wel in vergelijking met de rest.

Leuk dat je hulpmoeder bent :thumbup:

@zonnetje01 wrote:

Ik voel me ook altijd best wel jong op het schoolplein. Dat ben ik ook nog wel in vergelijking met de rest.

Leuk dat je hulpmoeder bent :thumbup:
Mag ik vraqen hoe jong jij bent??

Ja toevallig ben ik vrij die dag. Normaal werk ik altijd op vrijdag maar nu toevallig niet :mrgreen:

Ik ben 28 jaartjes jong, hihihihihihi. (6 juni word ik 29)

Ik ga nu Witlicht kijken.

Slaap lekker en tot morgen.

P.S. Hoe oud ben jij dan???

Ik ben 25 :mrgreen: in augustus 26

fijne avond nog en slaap lekker voor straks :mrgreen:

Dag meiden,

Hier ben ik weer, eerder als verwacht…

Wij zijn gisterenmorgen weer naar huis gereden omdat de hond heel ziek was van de warmte, hij bleef maar spugen, zo zielig.

Zijn gisteren om 9.30 weggereden uit Kroatië en om 4.00 vannacht waren we thuis.

Ik heb nog niet alles bijgelezen, ga morgen weer verder.

Zag wel dat ik Tweet mag feliciteren :dance:

Marieke, voor jou een dikke knuffel, ik hoop dat je snel weer wat opknapt en aansterkt voor een nieuwe ronde, geen haast, neem je tijd meid, het is niet niks allemaal…

Voorderest reageer ik morgen, zijn net terug van schoonouders en ga nog even een kaartje schrijven voor een vriendinnetje, ze is vanmiddag bevallen van een dochtertje…

Welterusten alvast en tot morgen!!

welkom terug dees :-*

Welkom terug Dees…Hebben jullie het fijn gehad?

Welkom terug Dees! Hoeveel eerder zijn jullie teruggekomen? En hebben jullie wel een lekkere vakantie gehad??

Welkom terug Dees, ben benieuwd naar je vakantieverhalen en foto’s.

Wat een triest film zeg Witlicht. En dan te bedenken dat het er zo echt aan toe gaat. Moest wel even huilen hoor…

Heb hele lichte streep getest (zie ook topic ‘vreemd gevoel’). Ben een beetje in de war nu!

@Marieke_5000 wrote:

Lieve Tweet geweldig, gefeliciteerd :inlove: :-*

Thnx meis! :hug: :-*

@Sollie wrote:

Heb hele lichte streep getest (zie ook topic ‘vreemd gevoel’). Ben een beetje in de war nu!

Hier ook :shifty: :shock: :shifty:. Gister nog negatief en nu een hele lichte streep. Een voorzichtige felicitatie dan maar :pray:

Ik gooi hier even heeeeeel veel knuffels neer!!!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

en heel veel hormoontjes!!!

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Meiden ik volg jullie elke dag!

Marieke ik denk vaak aan jullie hoor!

Kantje ook aan jullie denk ik heel vaak!!!

En natuurlijk ook aan de rest van de meiden, ik hoop voor iedereen dat het heel gauw zover mag zijn!!!

En ik zag 2 meiden met een lichte streep!!!

:dance: :dance: :dance: :dance:

Ik blijf jullie volgen allemaal!!!

Liefs,

Ingrid

Wow Nova en Sollie, voor beide een voorzichtig gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Streep is een streep…

Hebben jullie foto’s???

Zonnetje ook al de 12 weken gepasseerd!!!

Gefeliciteerd!!! :-*

Jaaaa gaaf hè Ing, ben er zo blij mee…

Zag net dat je me had geaccepteerd op hyves en toen dacht ik nog van :think: :think: , maar door het aftel gadget van Brigitte had ik het weer door…