Thanks, ik hoop het ook, het is nu nog wel erg vroeg in mijn cyclus (cd 10) dus het kan nog wel zei de gyn.
Lieve Tweet geweldig, gefeliciteerd :inlove: :-*
Mom; balen dat er nog niks te zien is. Misschien idd een beetje vroeg nog. Hopen dat er maandag meer te zien is.
Nova en mom :hug: :hug:
Jannigje, ik vind het echt verdacht… zou zelf echt denken dat je zwanger bent. Maar verstandig dat je het nog even afwacht.
Zelf heb ik weer niet het gevoel dat ik zwanger ben. Sinds gister weer meer last van pukkeltje in m´n gezicht dus denk dat de :evil: gewoon weer gaan komen. Was wel de laatste dagen heel moe, en slaap slecht en heb het ook heel erg warm ´s nachts, maar misschien is het wel gewoon warm haha.
Hoi meiden.
Alles goed hier?
Ik vroeg mij af of ik misschien weer mee mocht schrijven?
Is natuurlijk alweer ff geleden.
We hebben een nieuwe donor gevonden, dat is te lezen in mijn “2 vrouwen” topic.
Ik hoop dat ik weer welkom ben!
Dikke kus
Andrea
Ik ga morgenochtend testen!
(vandaag NOD)
Ik hou nog eventjes afstand bij de zwanger worden topics, voelt nog eventjes niet goed.
We kunnen ook nog niet weer proberen om zwanger te worden zolang ik niet schoon ben.
Ik ben vandeweek wel iets verloren wat leek op wat de gyn beschreef.
Maandag naar de anesthesist en dan dinsdag om 11.30 melden bij het daghospitaal. Ik laat ze dus voor alle zeker wel eerst een echo maken, grote kans dat ik het weefsel dus vandeweek verloren ben.
Mocht mijn baarmoeder schoon zijn dan is de curretage niet meer nodig.
Maar mocht er nog wel iets zitten, hoe klein dan ook dan wil ik echt dat ze het weghalen. Het hoort er gewoon niet meer te zitten dan en ik wil geen risico lopen met eventuele infecties. En zolang mijn baarmoeder niet schoon is kan ik ook niet weer zwanger worden.
Onze kittens… zucht die zijn lief hoor :inlove: .
Helaas is er eentje gisteren overleden, die hebben we in de tuin begraven
De andere vier doen het goed. Eentje houden we zelf en 2 hebben inmiddels een nieuw baasje. Die gaan naar buren hier in de straat en blijven dus gezellig samen. We zoeken dus nu nog een baasje voor “kleine Isis”.
Whoehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 1-0 voor Cambuur :dance: :dance: :dance:
Sollie; spannend morgen, wel gelijk melden hè…
Andrea; welkom terug :dance: :dance:
Hopen dat jullie deze keer meer geluk hebben.
Marieke; ik hoop niet dat er nog een curretage nodig is. Hopelijk mogelijk jullie al snel daarna weer verder gaan.
Wat zielig dat er 1 kitten is overleden. Gelukkig gaat het met de rest goed :thumbup:
Peggy in principe mogen we gelijk weer proberen van de gyn.
We laten gewoon de natuur zijn gang gaan, dus niks geen voorbehoedsmiddelen.
Hij zij wel dat je er zowel lichamelijk als geestelijk weer klaar voor moet zijn anders word je gewoon niet zwanger, dan houdt je lichaam het tegen zeg maar.
En we hebben net beslist, onze kitten gaat BRAM heten :inlove:
Gelukkig Marieke, is toch wel een opluchting dat jullie gelijk weer mogen proberen. Hoop idd dat je het een plekje hebt of kan gaan geven.
Houden jullie zelf 1 kitten??? BRAM, hihihihihi leuke naam!!!
Nee ik heb het nog geen plekje kunnen geven, nog niet kunnen afsluiten en op deze manier gaat dat ook moeilijk. We zijn nu al bijna 3 weken bezig. Hopelijk kan dit na dinsdag.
Vloeien doe ik ook nog steeds, het is nu niet veel meer maar toch.
Lichamelijk heb ik daar echt een flinke klap van gehad. Ben slapjes en heel snel moe. Even kijken maandag of dinsdag wat de uitslag van mijn hb is.
Ja we houden het katertje zelf :inlove:
Kleine billie turf is dat, en Bram past gewoon heel goed bij hem, een kleine grijze bolle :mrgreen:
tweet gefeliciteerd…
marieke ik hoop dat je nu helemaal schoon bent…
lief zeg kittens…en bram vind ik een leuke naam…
ik heb 2 katers en die heten karel en edgar…en bijna iedereen moet er om lachen als ik dat zeg…
Hopelijk kan je het na dinsdag afsluiten voor jezelf. Lijkt me ook echt heel erg moeilijk :hug:
Hoop dat he vloeien nu ook snel stopt. Heel vervelend.
Hallo allemaal :mrgreen:
Hallo Jannigje…
Hoe is het???
gaat goed hier hoor.
Vandaag gewerkt.
hoe is het bij jou?
Hier ook gewerkt vandaag
Het werd gelukkig nog wel druk vandaag. Ging de tijd lekker snel.
Daarna lekker pizza gegeten bij mijn ouders en nu lekker bankhangen. Ga zo lekker douchen en dan Witlicht kijken.
ik heb na mijn werk ook lekker bij mijn ouders gegeten :mrgreen: . Lekker en makkelijk :mrgreen:
Ik heb het morgen heel druk want zondag ga ik stein zijn verjaardag vieren
Het wordt zondag als het goed is lekker weer.
Is hij al zenuwachtig???
@zonnetje01 wrote:
Het wordt zondag als het goed is lekker weer.hij is redelijk zenuwachtig., druk en niet luisteren welteverstaan
Is hij al zenuwachtig???