Het grote test-topic deel 8!! We zijn over de helft!!

@zonnetje01 wrote:

Mom, fijn dat je al zo vroeg aan de beurt bent. Hoeven wij tenminste niet de hele dag in de spanning te zitten :lol: :wink:

Jannigje, ovulatietesten reageren ook op hcg dus het zou best wel eens kunnen zijn dat je zwanger bent. Misschien morgen een zwangerschapstest doen???
maar dat is wel erg vroeg :? :shifty:

ik zal mijn banner weer terug zetten want ik ben nog niet ongi

Het is idd wel heel erg vroeg, maar ik zou anders niet weten waarom deze test positief was. Anders nog een paar dagen wachten, maar dat kan je me niet aandoen :mrgreen: :wink: :-*

@zonnetje01 wrote:

Het is idd wel heel erg vroeg, maar ik zou anders niet weten waarom deze test positief was. Anders nog een paar dagen wachten, maar dat kan je me niet aandoen :mrgreen: :wink: :-*

:lol: :lol: :lol: En mij ook niet :wink:

@zonnetje01 wrote:

Mom, fijn dat je al zo vroeg aan de beurt bent. Hoeven wij tenminste niet de hele dag in de spanning te zitten :lol: :wink:

Hahaha :lol: , zal snel verslag komen uitbrengen :mrgreen:

@Belly wrote:

@zonnetje01 wrote:

Hier nog 1! :mrgreen:

Jannigje; ik zou voor de zekerheid mooi ff klussen, maar ik denk dat het nu wel erg vroeg is om al te gaan testen :think:

Mom; lekker dat je al zo vroeg mag :dance:

@Mom2b wrote:

@Belly wrote:
@zonnetje01 wrote:

Hier nog 1! :mrgreen:

Hier nog 2!!! :inlove:

Tweet, meid! Super! Gefeliciteeeeeeerd! Lekker gaan genieten nu!

Jannigje, ik zou ook nog heel even wachten zoals Bigsby zegtā€¦ De kans is groot dat je nog niet positief test dus kun je beter nog een weekje wachten, alhoewel ik ook al positief teste met een digitale test van CB met iets meer dan 3 weekjes - maar dat was volgens de verloskundige en de echoscopiste eigenlijk niet eens mogelijk :mrgreen:

Ik heb me toch een buikpijn! :shock:

Moest vanochtend heel vroeg werken en kwam half 1 thuis, tussen de middagā€¦ Ben nog even op bed gaan lezen en uiteraard in slaap gevallenā€¦ :roll:

En toen ik eruit stapte kreeg ik zoā€™n enorm krampend gevoel in mijn onderbuikā€¦ Net zoā€™n ongesteldheidspijn alleen dan heftigerā€¦

Dat heb ik eigenlijk bijna nooitā€¦ Dus ben benieuwd wat dat isā€¦

Het is nu wel weer een beetje weggezakt gelukkigā€¦

Gisteravond heb ik dat ook al gehad, alleen dan iets minder pijnlijkā€¦ :roll:

Ik ben er trouwens 5 dagen niet, ik ga gezellig naar Amsterdam! :dance:

Een vriendin helpen haar slaapkamer op te knappenā€¦

Dus ik kan tot maandag even geen nieuwe NODā€™s, of nog beter, zwangerschappen :inlove: in de banner zettenā€¦

:-* :-* :-*

Vreemd Arti,

Veel plezier in Amsterdam. Hopen dat het ook nog een beetje lekker weer wordt.

Meiden. even voor de duidelijkheid. Ik ben echt niet van plan nu al te testen hoor. Ik wacht echt nog af.

Wel nog 1 ovu test gedaan zodat ik voor jullie een foto kon maken.

Weer is de teststreep veel donkerder als de controle streep.

:pray: :pray: :pray:

Die is inderdaad super duidelijk hoor! Heeeeel apartā€¦ nou nog 6 dagen wachten, dan zal het duidelijk worden :pray: spannend!

Angela: weet niet of je het nu nog leest: maar heeeeel veel plezier morgen, geniet met volle teugen van!! :inlove: :inlove:

Arti: veel plezier in Aā€™dam! Ook vreemde klachtjesā€¦ :think:

Angela; heel veel plezier morgen :thumbup: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ik heb vanmorgen negatief getest :frowning: .

Nova :hug:

Balen Nova :hug:

Balen Nova :hug:

Jannigje; vreemd datje weer een positieve ovu test hebt :think:

Arti; veel plezier in Amesterdam!

Angela: veel plezier vandaag, geniet er lekker van meid :-*

Jammer Nova! Misschien te vroeg? :pray:

Ik ben weer terug van de gyn. Maar nog niks te zien helaasā€¦ rechts totaal geen activiteit en links was ook niks noemenswaardig te zien. Maandag weer terug en dan hoop ik toch wel dat er iets gegroeid is, want anders moet ik toch omhoog met de Clomid. :roll:

Mom: balen dat er nog niet te zien viel :cry: Hopelijk groeit er wel een heel mooi eitje :pray: :pray: