Het is idd wel heel erg vroeg, maar ik zou anders niet weten waarom deze test positief was. Anders nog een paar dagen wachten, maar dat kan je me niet aandoen :mrgreen: :-*
Het is idd wel heel erg vroeg, maar ik zou anders niet weten waarom deze test positief was. Anders nog een paar dagen wachten, maar dat kan je me niet aandoen :mrgreen: :-*
Tweet, meid! Super! Gefeliciteeeeeeerd! Lekker gaan genieten nu!
Jannigje, ik zou ook nog heel even wachten zoals Bigsby zegtā¦ De kans is groot dat je nog niet positief test dus kun je beter nog een weekje wachten, alhoewel ik ook al positief teste met een digitale test van CB met iets meer dan 3 weekjes - maar dat was volgens de verloskundige en de echoscopiste eigenlijk niet eens mogelijk :mrgreen:
Ik ben weer terug van de gyn. Maar nog niks te zien helaasā¦ rechts totaal geen activiteit en links was ook niks noemenswaardig te zien. Maandag weer terug en dan hoop ik toch wel dat er iets gegroeid is, want anders moet ik toch omhoog met de Clomid. :roll: