Gosh Mariek, het zit ook totaal niet mee he. Verdorie! :hug:
Angela, spannend joh! Laat je nog wel wat foto’s zien? Nou, vooruit, hoeft pas als jullie weer lekker uitgerust terug zijn van vakantie straks! :mrgreen:
marieke een dikke knuffel :hug: :hug: het zit ook niet mee he :hug: :hug: ik hoop dat het snel voorbij is
meiden ik moet gaan werken een fijne dag allemaal :-* :-*
Hoi meiden, ik lees ook nog steeds mee hoor. Alleen wat minder de laatste tijd. Beetje druk geweest.
Nu een paar dagen vakantie dus dat is lekker.
Marieke wat balen dat het nog niet helemaal schoon was. Hopelijk komt het nog vanzelf, lijkt me echt geen pretje zo´n curretage. :hug:
Angela spannend hoor, je trouwdag komt nu echt wel heel dichtbij.
Ik ben nu bijna 10 maanden geleden getrouwd en kan het spannende gevoel nog zo goed voor me halen. Heerlijk! Zou het nog wel een keer over willen doen als dat kon :inlove:
Ik zit ook weer op de wachtbank inmiddels. Nog een klein weekje denk ik tot m´n nod. Voel nog niks eerlijk gezegd, dus denk dat ik weer ongesteld ga worden. Heb wel minder last van pukkels maar ben ook davitamon vit b gaan slikken en dat schijnt ook goed voor je huid te zijn dus ik denk dat het daardoor beter gaat.
Voor iedereen die verder ook op het wachtbankje zit
Mom ik hoop dat er toch iets moois te zien is al!
Jannigje, nog geen bloed? Ik weet niet, maar ik vind het wel goed klinken, dat slijmverlies kan natuurlijk ook van iets anders zijn
Marieke: Nog niet schoon… Lieve toch… :hug:
Vind het heel moeilijk om hier nu dit bericht te brengen, gezien een aantal meiden met hun situatie, dus stop het even achter een spoiler…
Tweet gefeliciteerd!!! :inlove:
Marieke, wat naar dat het nog steeds niet afgesloten kan worden… zo blijf je er maar mee bezig. :hug:
Tweet! Gefeliciteerd meid!! :thumbup: Geniet er lekker van.
Verder heb ik echt niet terug gelezen… Ben 's avonds echt te moe om alle topics door te lezen. Verder gaat het wel goed. Ben gisteren en eergisteren overdag niet meer zo misselijk geweest. 's Avonds komt het wel weer terug, maar in verband met werken is dit wel fijner.
Gefeliciteerd Tweet :dance: :dance:
Mom: hopelijk is je ongesteldheid snel over en kun je lekker weer beginnen aan de volgende ronde
Gatverdamme Marieke!! Wat een beproeving zou ik het haast willen noemen. :thumbup: dat je lichaam het zelf nog oplost!! En veel sterkte natuurlijk :hug:
Tweet, goed nieuws is altijd welkom hoor!! We zitten hier niet voor niks op het forum dus als je zwanger bent moet je het van de daken schreeuwen!! GEFELICITEERD!!
Jeetje Marieke zit je echt tegen! :hug: :-*
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TWEEEEETTT!!! GEFELICITEERD!!! wat super meis!! :dance: :inlove:
TWEET!!! Ook hier super gefeliciteerd meid!!!
Geniet ervan.
Dank jullie wel meiden!!!
Tweet wat super!!! Gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Laat me even je uitgerekende datum weten en dan verplaats ik je naar het linkerlijstje! :dance:
Zal ik je geven als echo geweest is. Is voor mij nu echt totaal onzeker.
:inlove:
Tweet gefeliciteerd!!!
:dance: :dance: :dance:
Tweet: Wat een heerlijk nieuws :dance: ! Gefeliciteerd!
@Tweet wrote:
Zal ik je geven als echo geweest is. Is voor mij nu echt totaal onzeker.
:inlove:
Is goed, dan zet ik je vanavond alvast in het zwanger lijstje nog zonder datum… :inlove:
Thanks Ladies! :inlove:
Arti: Is goed!
tweet : gefeliciteerd!!!
Ik heb vandaag een ovulatie test gedaan die ik nog had liggen en die is gewoon hartstikke positief :think: :think: :think: wat moet ik daarvan denken?? zou deze vaagheid in mijn buik ook van een eisprong komen??? Ik heb 13 mei mijn eisprong namelijk ook al gevoeld??? :shifty:
Thanks meiden! Ik mag vrijdag lekker vroeg (8.30 uur al…) dus kan het ook snel hier laten weten.
TWEET GEFELICITEERD!!! SUPER!!!
Dit is tenslotte nog steeds het grote testtopic :mrgreen: en zien we het liefst natuurlijk zoveel mogelijk van deze mooie testen! Geniet er lekker van! :inlove:
Naatje: vervelend dat je z moe bent, gelukkig ben je niet in de ochtend misselijk (niet dat het 's avonds feest is…) maar net wat je zegt, met je werk komt dat wel beter uit!
Jannigje: das ook weer apart zeg :think: toch maar een keertje extra klussen!
Mom, fijn dat je al zo vroeg aan de beurt bent. Hoeven wij tenminste niet de hele dag in de spanning te zitten :lol:
Jannigje, ovulatietesten reageren ook op hcg dus het zou best wel eens kunnen zijn dat je zwanger bent. Misschien morgen een zwangerschapstest doen???